Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problém se studeným startem wk 3,0 crd
Autor Zpráva
ferdavol Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 2
Připojen(a): 14-05-2019
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
Problém se studeným startem wk 3,0 crd
Při studeném startu trvá strašně dlouho, než motor naskočí. Žhavičky jsou cca půl roku staré. Kde může být problém?
05-10-2019 03:14 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
RoKr Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 685
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #2
RE: Problém se studeným startem wk 3,0 crd
Modul zhaveni, vyhledej diagnostiku, tam se to ověří.

ZG 5,9 Limited LX r.v. 1998 - 4"RC long arm lift, 32" cooper stt pro - offroad
WH 3.0 Overland r.v. 2008 - 2" lift - onroad
WG 4,7 Overland r.v. 2002 - ex
ZG 5,2 Limited r.v. 1997 - ex
05-10-2019 09:22 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 2 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro RoKr za tento příspěvek:
ferdavol, LandEagle
RoKr Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 685
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #3
RE: Problém se studeným startem wk 3,0 crd
Pročti si to zde, již se to řešilo a je to tu velice dobře popsané.
Do doby vyřešení hold nechej nazhavit cca třikrát za sebou a teprve pak startuj.

ZG 5,9 Limited LX r.v. 1998 - 4"RC long arm lift, 32" cooper stt pro - offroad
WH 3.0 Overland r.v. 2008 - 2" lift - onroad
WG 4,7 Overland r.v. 2002 - ex
ZG 5,2 Limited r.v. 1997 - ex
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-10-2019 07:08 AM od RoKr.)
06-10-2019 07:08 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro RoKr za tento příspěvek:
LandEagle
televizekarel Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 511
Připojen(a): 01-12-2012
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #4
RE: Problém se studeným startem wk 3,0 crd
Zdar chlapci, nemáte někdo zkušenost, jestli ta bluetoth diagnostika ELM 327 s aplikací Torque dokáže diagnostikovat závadu na řídící jednotce žhavení, případně na žhavicích svíčkách?
Dík.
K

Jeep WK2, 3.0 CRD V6. OVERLAND
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 18-10-2019 06:30 AM od televizekarel.)
18-10-2019 06:29 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
RoKr Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 685
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #5
RE: Problém se studeným startem wk 3,0 crd
Pokud si pamatuji dobře, tak to napsalo jen zhavici svíčky, jednotku ne. Po výměně zavicich svíček to pořád házelo stejně chyby. Až na velké diag to ukázalo ten modul.
Tod moje zkušenost.

ZG 5,9 Limited LX r.v. 1998 - 4"RC long arm lift, 32" cooper stt pro - offroad
WH 3.0 Overland r.v. 2008 - 2" lift - onroad
WG 4,7 Overland r.v. 2002 - ex
ZG 5,2 Limited r.v. 1997 - ex
18-10-2019 09:18 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 3 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro RoKr za tento příspěvek:
televizekarel, LandEagle, JardaT
televizekarel Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 511
Připojen(a): 01-12-2012
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #6
RE: Problém se studeným startem wk 3,0 crd
Tak mi to nedalo a odpojil jsem konektory od žhavícího modulu a Torque s ELM 370 mi vyhodil chybu U0106. Přítel google mi řekl:

U0106 Lost Communication with Glow Plug Control Module (GPCM)
Read more at: https://www.obd-codes.com/u0106
Copyright OBD-Codes.com

To by myslím docela odpovídalo. Ale nevím, co by to napsalo, kdyby modul byl jenom vadnej. Nezkoušel jsem taky odpojovat jednotlivé žhaviče. Na to jsem neměl čas. Možná někdy příště.
Hezký den.
K

Jeep WK2, 3.0 CRD V6. OVERLAND
20-10-2019 07:47 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
televizekarel Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 511
Připojen(a): 01-12-2012
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #7
RE: Problém se studeným startem wk 3,0 crd
(06-10-2019 07:08 AM)RoKr napsal(a):  Pročti si to zde, již se to řešilo a je to tu velice dobře popsané.
Do doby vyřešení hold nechej nazhavit cca třikrát za sebou a teprve pak startuj.

Myslím, že žhavit 3x za sebou asi nemá moc cenu, protože mezi vypnutím a znovu zapnutím žhavení svíčky zase vychladnou a spalovací prostor vlivem studené hmoty okolo taky. Spíš bych počkal se startem ještě nějakou dobu co zhasne kontrolka žhavení. Auto totiž žhaví i po zhasnutí kontrolky. Alespoň si to myslím. Popíšu vám jak jsem to vyzkoumal:
1/ Koupil jsem si voltmetr do zásuvky co je pořád pod napětím.
2/ Vlezl jsem ráno do studenýho auta a první co jsem udělal, že jsem ho zasunul do zásuvky (samozřejmě ten voltmetr)
3/ ukazoval napětí 12,4 -12,5 V
4/ zapnul jsem žhavení a napětí vlivem odběru žhaviček kleslo na cca 12 V a to napětí drželo i po zhasnutí kontrolky
5/ nestartoval jsem, jenom vypnul zapalování a napětí zase vyskočilo na těch 12,4 (žhavičky přestaly odebírat proud a tím pádem skončil pokles napětí, baterie přeci jenom není tak tvrdý zdroj aby udržela napětí i při zvýšeném odběru)
Z toho usuzuju, že je lepší žhavit najednou delší dobu (i po zhasnutí kontrolky), než žhavit třikrát.
Teď mě napadá, že vlastně nevím kdy skončí žhavení, protože jak auto chytne a alternátor začne dobíjet, tak napětí vyskočí přes 13 voltů a za chvíli i přes 14.
Zdar a hezký den.
Karel

Jeep WK2, 3.0 CRD V6. OVERLAND
03-12-2019 10:36 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro televizekarel za tento příspěvek:
kolis
RoKr Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 685
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #8
RE: Problém se studeným startem wk 3,0 crd
Určitě zhavi i po zhasnutí kontroly. Když se zapomenu a drcnu do klíče hned po zhasnutí, točí déle, když počkám cca 5 sec po zhasnutí kontrolky, chytne dřív.
Otázkou je, zda vadný modul nechá nezhavit a jak dlouho.... Pak třeba opakované žhaveni může pomoci.

ZG 5,9 Limited LX r.v. 1998 - 4"RC long arm lift, 32" cooper stt pro - offroad
WH 3.0 Overland r.v. 2008 - 2" lift - onroad
WG 4,7 Overland r.v. 2002 - ex
ZG 5,2 Limited r.v. 1997 - ex
03-12-2019 09:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro RoKr za tento příspěvek:
ferdavol
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)