Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WH lift 2" Lovells
Autor Zpráva
zapa Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 072
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 21
Příspěvek: #1
WH lift 2" Lovells
Pořídil jsem WH 5,7 s lpg.Má to totálně umřelý tlumiče a díky namontovaný 108L nádrži plynu ten zadek pořád skáče na dorazech.
Vůbec celkově je to auto na můj vkus moc měký.
Potřebuje přitvdit (hlavně zadek) a trochu zvednout.Escape nabízí sadu pružin s plynokapalinovými tlumiči.Má se to vyrábět u protinožců a vychvalujou to jako slušnou kvalitu.Cena se mi zdá příznivá - od poláka bez poštovnýho nějakých 18. tisíc našich.
Tady je odkaz: http://www.escape4x4.pl/kategoria/zawies...y-sprezyny
Může mi někdo říct,jak velkej je zhruba rozdíl v tuhosti medium a HD?
Byl by dobrej (blbej) nápad předek osadit dopředu medium a zadek HD pružinama?
Bojím se,že když dám na obě nápravy HD péra,tak se to časem díky značný zátěži toroidní nádrže (odhadem plná bude mít 110-120kg) prosedne a. pak se bude podložkovat.
Z fotky je vidět zadek víc dole a to tam je plyn pouhý 4 měsíce.


[undefined=undefined]


Přiložené soubory Miniatury
   
06-11-2013 12:20 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Burunduk Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 78
Připojen(a): 16-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #2
RE: WH lift 2" Lovells
Já jsem dal kvůli tahání těžkého vleku na zadek tlumiče s integrovanýma pružinama.
Monroe Sensa-Trac part number 58646 (http://www.monroe.com)
Koupil jsme je za 4900,- se clem a dopravou z USA bez DPH.
Pružiny jsem taky zvažoval - HD od OME, s tímto je to ale velmi jednoduché i na montáž - jen přehodit tlumič.
Zadek tak nesedá (s podložkami 5 cm co mám to bylo předtím opticky vzadu trochu níže), teď i při zatížení plným vlekem 3,5 tuny (vozil jsem si dlažební kostky) to nejde na dorazy a lépe se chová. Při vezení dlažby i vzadu v kufru auta sedne výrazně méně. Na cestě se chová stejně, ne li lépe (auto se méně zhoupne při přejetí příčné nerovnosti), lépe drží v zatáčce (méně se naklání). A konečně mi vzadu nedřou 265/65/18 BFG gumy při křížení.

Jeep Grand Cherokee Overland 5,7 Hemi 2008, Xenony Hella Comet 200, KN Aircharger, Borla 140158 Cat-Back Systems, Superchips 91 Performance, Good-Year Wrangler Duratrac 265/70/17, Nokian LT2 275/65/18, 2" OME lift. ARH AMH-S00395 headers.
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-11-2013 12:33 AM od Burunduk.)
06-11-2013 12:31 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
zapa Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 072
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 21
Příspěvek: #3
RE: WH lift 2" Lovells
To je zajímavý.Já ale nechci jít cestou podložek.Přeci jen auto je už pomalu osmiletý a pružiny už nebudou co zamlada.A potom až odejde zadní tlumič,tak zase kupovat ty s těma přídavnejma pérama.
Takhle bych to měl v jedný sadě,jen se rozhodnout pro tu správnou tvrdost,případně kombinaci.
06-11-2013 12:47 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Burunduk Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 78
Připojen(a): 16-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #4
RE: WH lift 2" Lovells
Nejde o podložky, ty sice mám ale ty netřeba, jen jsem popisoval svou situaci. Jde jen o ty tlumiče, ty lze použít i bez liftu, pak by měl být efekt ještě větší. Já spíš myslel, že je lepší dát 5 tis. za tlumiče než 18 tis. za sadu.

Jeep Grand Cherokee Overland 5,7 Hemi 2008, Xenony Hella Comet 200, KN Aircharger, Borla 140158 Cat-Back Systems, Superchips 91 Performance, Good-Year Wrangler Duratrac 265/70/17, Nokian LT2 275/65/18, 2" OME lift. ARH AMH-S00395 headers.
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-11-2013 12:54 AM od Burunduk.)
06-11-2013 12:52 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
zapa Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 072
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 21
Příspěvek: #5
RE: WH lift 2" Lovells
Tak samozřejmě,jenže já mám i přední v háji a tak bych to rovnou řešil komplexně.Jak péra,tak tlumiče a zároveň se dostal na lift.
06-11-2013 01:07 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
janho Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 728
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #6
RE: WH lift 2" Lovells
Napiš o radu petardakovi a on už ti poradíPalecNahoru

jeep xj 2.1 TD
06-11-2013 02:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
petkom Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 84
Připojen(a): 12-08-2013
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #7
RE: WH lift 2" Lovells
Pružiny Lovells som mal na Pajere V60 a to MD aj HD. MD sú dosť mäkké, HD držia super. Záleží čo od nich čakáš. S HD som nemal problém s terénom (Tisovec 2013.....) ani nákladom (príves na dve autá), auto držalo a drží pevne. Ešte možeš do zadu nahodiť na pružiny pre istotu toto http://www.cyberjeep.com/tj/pr/coil-spri...lift-black

Jeep Grand Cherokee 2006, 5,7 HEMI, US Limited
4xGuard F&R skid plates, OME HD coils, CB Albrecht AE 6690, Hella FF200, Cooper Discoverer STT 285/70/17, 30mm spacers, Bilstein 5100 F&R, DynoMax 3" w/ Magnaflow muffler, Superchips Flashpaq optimized
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-11-2013 07:07 PM od petkom.)
06-11-2013 06:56 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
zapa Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 072
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 21
Příspěvek: #8
RE: WH lift 2" Lovells
Petkom díky za názor.
WH jsem pořídil jako daily driver.
Terén od něj vyžadovat nebudu,na to mám ZG,který si upravuju.Přesto ho chci rozumně zvednout a občas využít tažnou sílu a max. povolenou hmotnost na kouli.
Asi nejlepším řešením by byla instalace měchů na zadní nápravu a při tahání težkých nákladů jimi auto dorovnat.Toto řešení je poměrně technicky náročné.
Jednodužší bude vyměnit pružiny s tlumičema.
Nemám jasno v té tuhosti,jestli nový medium 2"lift. péra budou vykazovat vyšší tudost než originály,tak bych asi zvolil na obě nápravy medium.Větší zatížení zadku díky lpg se dá doladit zmíněnými podložkami.
Druhá možnost je předek MED,zadek HD,zadek už bez podložek.
Třetí možnost HD předek i zadek,zadek s podložkama.
U třetí varianty se obávám,že přijdu o komfortní odpružení a z auta udělám na běžný silnici uskákanou kozu.

Teď mi asi někdo odpoví ať neblbnu a vyberu si nějakou osvědčenou značku.Jenže mě se Lovells zamlouvá,výrobce tvrdí,že používají jen kvalitní materiály,vyrábí i pro armádu a pak je tu i možnost tlumiče v budoucnu repasovat.

Pro jakou kombinaci se rozhodnout?

1. med/med+podložka
2.med/HD
3.HD/HD+podložka
06-11-2013 08:31 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 974
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #9
RE: WH lift 2" Lovells
Mam na origo pruzinach 160tkm, z toho 100tkm se 100litrovym LPG. Pruziny sou v pohode furt.

Kup tlumice co si vyberes a stabiky. Stabikama auto "ztvrdne" ale neztrati na komfortu.

Pokud nezatezujez pravidelne zadek jinak nez nadrzi, jsou md/hd pruziny krok zpet pro denni jezdeni.

Pokud bys zvazoval fakt md/hd, zahrn do vyberu OME.

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
06-11-2013 08:57 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
petkom Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 84
Připojen(a): 12-08-2013
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #10
RE: WH lift 2" Lovells
lovells MD bez líftu nemajú zmysel. Lovells HD 2" lift sú akurat a EHD 2" lift sú už na konstantnu záťaž tuším 300kg.
este môžeš zvažovať tlmiče Bilstein 5100 nastaviteľný predok a vzadu Bilstein 5100 + podlozky alebo airlift. pri Bilsteinoch ti stačia stock pruziny.

Jeep Grand Cherokee 2006, 5,7 HEMI, US Limited
4xGuard F&R skid plates, OME HD coils, CB Albrecht AE 6690, Hella FF200, Cooper Discoverer STT 285/70/17, 30mm spacers, Bilstein 5100 F&R, DynoMax 3" w/ Magnaflow muffler, Superchips Flashpaq optimized
07-11-2013 04:08 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)