Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Upgrade náprav - bible ;)
Autor Zpráva
Daniel Kebis Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 19
Připojen(a): 08-04-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #71
RE: Upgrade náprav - bible ;)
(29-05-2012 09:57 AM)Harley napsal(a):  Má to spojitost..Kdyby v Patrolech bol normální motor s normálním výkonem,tak se o jeho nápravách nebude tolik básnit,jak sou neprůstřelný.

(29-05-2012 10:06 AM)Rennie napsal(a):  Já jsem hlavně ponaučen z Baldovce že na origo gazíkový nápravy max 31 páč ty 33 už škubou poloosy Chehták tak dumám že buď na 33kách jezdit s rozumem nebo dát nápravy s pevnějšími poloosami což má třeba WJčko a zde řečený Patrol neboli auto bez motoru valim_se_smichy

Jenom mi dovolte okomentovat ten Patrol bez motoru.
Jeden takovej 20ti letej me dovezl (TJ 4.0) do Rumunska a Ukrajiny na vleku za 15 l/100. Kdybych ho tahnul ja, (jakoze to nejde, TJ tazny na 1000 kg:-), spotreba je 40l/100). Tam se mnou tyden jezdil po horach rekach a skalach. A zase me v pohode odvezl zpet domu. Ja jsem ten svuj Jeep pridrel, jelikoz mi 4.0 spatne chladi:-). Na 116 tis uz mam druhy vodni cerpadlo a 3. chladic. Co se tyce tech otacek, diesel toci asi o 200 min, nez OHV z USA z roku '64. Ten ma na dynu 145 koni. Takze panove, vetsinou jezdime v realu pod 100 konma (2500 ot.) jako ten naftak.
Ty napravy mu fakt zavidim. Diferaky vpredu stejnej jako vzadu, ramena masivni, vsechno duveryhodne drzi bez oprav. Zadny trisky. Wrangler musel jezdit s pevnostnima:-)
20-08-2012 07:06 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #72
RE: Upgrade náprav - bible ;)
Zrovna kousek,kterej se jim povedl.valim_se_smichy
Udělat čtyřlitra I-6 je docel kumšt.PalecNahoruTvrďák

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
20-08-2012 08:51 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 114
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #73
RE: Upgrade náprav - bible ;)
(20-08-2012 07:06 AM)Daniel Kebis napsal(a):  
(29-05-2012 09:57 AM)Harley napsal(a):  Má to spojitost..Kdyby v Patrolech bol normální motor s normálním výkonem,tak se o jeho nápravách nebude tolik básnit,jak sou neprůstřelný.

(29-05-2012 10:06 AM)Rennie napsal(a):  Já jsem hlavně ponaučen z Baldovce že na origo gazíkový nápravy max 31 páč ty 33 už škubou poloosy Chehták tak dumám že buď na 33kách jezdit s rozumem nebo dát nápravy s pevnějšími poloosami což má třeba WJčko a zde řečený Patrol neboli auto bez motoru valim_se_smichy

Jenom mi dovolte okomentovat ten Patrol bez motoru.
Jeden takovej 20ti letej me dovezl (TJ 4.0) do Rumunska a Ukrajiny na vleku za 15 l/100. Kdybych ho tahnul ja, (jakoze to nejde, TJ tazny na 1000 kg:-), spotreba je 40l/100). Tam se mnou tyden jezdil po horach rekach a skalach. A zase me v pohode odvezl zpet domu. Ja jsem ten svuj Jeep pridrel, jelikoz mi 4.0 spatne chladi:-). Na 116 tis uz mam druhy vodni cerpadlo a 3. chladic. Co se tyce tech otacek, diesel toci asi o 200 min, nez OHV z USA z roku '64. Ten ma na dynu 145 koni. Takze panove, vetsinou jezdime v realu pod 100 konma (2500 ot.) jako ten naftak.
Ty napravy mu fakt zavidim. Diferaky vpredu stejnej jako vzadu, ramena masivni, vsechno duveryhodne drzi bez oprav. Zadny trisky. Wrangler musel jezdit s pevnostnima:-)
Chehták noo, to je ňáký celý divný, Patrol jede za 15l prázdnej, když ho šetříš, natož s vlekem. JEEP s vlekem rozhodně nejede za 40l, jezdím s plaťákem za dvacet LPG s 5.2. Vodní pumpa se mění jednou za život a chladič snad akorát, když auto hnije dlouho v kopřivách. S těma koňma je pravda, že při těch otáčkách se využije stejnej výkon, nicméně Patrol krouťáku odspoda zrovna moc nemá - rozjezdy jsou stejný jako se stopětkou.
A s těma nápravama - souhlasím s názorem, že jejich "trvanlivost" prudce souvisí se slabým motorem a i tak to není bůhvíjaký, mají slabý ty krčky u svisláků, svisláky se mění častěji, než u JEEPů a spotřeba diferáků bych řekl, že je taky vyšší, silentbloky v ramenou se taky řeší každej rok - nevidím v tom žádnej přínos - snad opravdu jenom pro kutila, že se jedním vrzem vyřeší převody i uzávěrka. Ceny dílů do Patrolích náprav jsou stejný, nebo mírně dražší než do JEEPu

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
20-08-2012 10:12 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #74
RE: Upgrade náprav - bible ;)
Přesně tak! PalecNahoru

Výkon (HP) se pravda moc nevyužívá ale čtyřlitr má v těch 2,5tis. větší než ten diesel v Patrolu.Navíc ten motor v těch dvaapůltis.nezkomírá a začíná žít .

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
20-08-2012 10:28 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Daniel Kebis Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 19
Připojen(a): 08-04-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #75
RE: Upgrade náprav - bible ;)
:-) to je vtipny.
20-08-2012 09:13 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #76
RE: Upgrade náprav - bible ;)
Legrační je Tvůj popis.
Kolik točí na dynamometru Patrol? Když srovnávaš rozdílný hodnoty.Připočti k těm 145 zhruba 25% a pak to porovnávej s těma 100Hp u GR.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
20-08-2012 09:23 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Rennie Offline
OSTRAVAK

Příspěvků: 6 557
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 11
Příspěvek: #77
RE: Upgrade náprav - bible ;)
každý auto má svý. Hlavně je to si myslím o řidiči a mě skoro vždycky tahal ze sraček Patrol Chehták
Třeba teď o víkendu http://www.youtube.com/watch?v=4Zg0vnGPV...e=youtu.be

Aristokrat Land Rover Discovery 3, 4,4l V8
Jeep 4 litr 97 drobek - PRODÁNO
Jeep Liberty KJ 3,7 V6 na ND, z motoru bude stůl Chehták
telefon 776 179 179
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-08-2012 09:45 PM od Rennie.)
20-08-2012 09:41 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Rennie za tento příspěvek:
Daniel Kebis
Rennie Offline
OSTRAVAK

Příspěvků: 6 557
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 11
Příspěvek: #78
RE: Upgrade náprav - bible ;)
(20-08-2012 10:12 AM)standa.t napsal(a):  
(20-08-2012 07:06 AM)Daniel Kebis napsal(a):  
(29-05-2012 09:57 AM)Harley napsal(a):  Má to spojitost..Kdyby v Patrolech bol normální motor s normálním výkonem,tak se o jeho nápravách nebude tolik básnit,jak sou neprůstřelný.

(29-05-2012 10:06 AM)Rennie napsal(a):  Já jsem hlavně ponaučen z Baldovce že na origo gazíkový nápravy max 31 páč ty 33 už škubou poloosy Chehták tak dumám že buď na 33kách jezdit s rozumem nebo dát nápravy s pevnějšími poloosami což má třeba WJčko a zde řečený Patrol neboli auto bez motoru valim_se_smichy

Jenom mi dovolte okomentovat ten Patrol bez motoru.
Jeden takovej 20ti letej me dovezl (TJ 4.0) do Rumunska a Ukrajiny na vleku za 15 l/100. Kdybych ho tahnul ja, (jakoze to nejde, TJ tazny na 1000 kg:-), spotreba je 40l/100). Tam se mnou tyden jezdil po horach rekach a skalach. A zase me v pohode odvezl zpet domu. Ja jsem ten svuj Jeep pridrel, jelikoz mi 4.0 spatne chladi:-). Na 116 tis uz mam druhy vodni cerpadlo a 3. chladic. Co se tyce tech otacek, diesel toci asi o 200 min, nez OHV z USA z roku '64. Ten ma na dynu 145 koni. Takze panove, vetsinou jezdime v realu pod 100 konma (2500 ot.) jako ten naftak.
Ty napravy mu fakt zavidim. Diferaky vpredu stejnej jako vzadu, ramena masivni, vsechno duveryhodne drzi bez oprav. Zadny trisky. Wrangler musel jezdit s pevnostnima:-)
Chehták noo, to je ňáký celý divný, Patrol jede za 15l prázdnej, když ho šetříš, natož s vlekem. JEEP s vlekem rozhodně nejede za 40l, jezdím s plaťákem za dvacet LPG s 5.2. Vodní pumpa se mění jednou za život a chladič snad akorát, když auto hnije dlouho v kopřivách. S těma koňma je pravda, že při těch otáčkách se využije stejnej výkon, nicméně Patrol krouťáku odspoda zrovna moc nemá - rozjezdy jsou stejný jako se stopětkou.
A s těma nápravama - souhlasím s názorem, že jejich "trvanlivost" prudce souvisí se slabým motorem a i tak to není bůhvíjaký, mají slabý ty krčky u svisláků, svisláky se mění častěji, než u JEEPů a spotřeba diferáků bych řekl, že je taky vyšší, silentbloky v ramenou se taky řeší každej rok - nevidím v tom žádnej přínos - snad opravdu jenom pro kutila, že se jedním vrzem vyřeší převody i uzávěrka. Ceny dílů do Patrolích náprav jsou stejný, nebo mírně dražší než do JEEPu

Ouplně se ftom neorientuji ale Patrol nemá klasický svisláky ale nějaký ložiska a ty stojí 50Kč. Prodávám jak jsem koupil od přeběhlíka z Jeepky k Patrolům

Aristokrat Land Rover Discovery 3, 4,4l V8
Jeep 4 litr 97 drobek - PRODÁNO
Jeep Liberty KJ 3,7 V6 na ND, z motoru bude stůl Chehták
telefon 776 179 179
20-08-2012 09:43 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #79
RE: Upgrade náprav - bible ;)
Nejde o cenu těch ložisek ale že odchází. Na vytahování je na tom rozhodně líp,když váží o tunu víc jak XJ a má špéry.
Nikdo neříká,že Patrol je špatný auto ale jejich 2,8Td se moc nepovedl a k takovýmu autu to je nemotor. Tohle Ti řekne každej soudnej Patrolář.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
20-08-2012 09:54 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Rennie Offline
OSTRAVAK

Příspěvků: 6 557
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 11
Příspěvek: #80
RE: Upgrade náprav - bible ;)
(20-08-2012 09:54 PM)Harley napsal(a):  Nejde o cenu těch ložisek ale že odchází. Na vytahování je na tom rozhodně líp,když váží o tunu víc jak XJ a má špéry.
Nikdo neříká,že Patrol je špatný auto ale jejich 2,8Td se moc nepovedl a k takovýmu autu to je nemotor. Tohle Ti řekne každej soudnej Patrolář.

Ale to já říkám taktéž jen z vyjížděk který s Patrolama máme je ůplně nehaním páč na traktoriádě se ukázalo ale Jeepka a Patrol na STT v tom blátě byli v hajzlu. Ale jsem a budu Jeepák Chehták a Patrol v automatu s motorem není valim_se_smichy

Aristokrat Land Rover Discovery 3, 4,4l V8
Jeep 4 litr 97 drobek - PRODÁNO
Jeep Liberty KJ 3,7 V6 na ND, z motoru bude stůl Chehták
telefon 776 179 179
20-08-2012 09:58 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: