Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Autor Zpráva
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #101
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Tak je to OK. Bejt chyba,ozve se to.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
13-10-2015 08:49 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Harley za tento příspěvek:
paulie
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #102
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Mám další 2 dotazy na zkušené borce :)

1. Asi se budu ptát uplně blbě ale...ChehtákChehták Jak je to řešeno u přídavky 242 že v nápravách nejsou volnoběžky? Nebo jsou?Depresníček

2. Co máme "firemní" auto s automatem tak tam páka řadičky funguje jako předvolič - takže jedu si třeba 90 a frknu na páce jedničku - auto samo hned neřadí za 1 ale vždycky jak je to možné tak si podřadí... - využíváme to na brždění motorem protože u auta co má skoro 8tun a brzděj ho berzdy z osobáku a ještě se kotouče točej 4x rychlejc než kola pak při brždění dost odcházej desky :D

Takže jde toto i u ZJ?

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
22-10-2015 06:01 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 114
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #103
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
1. na co volnoběžky?
2. co tam zařadíš, to tam je

co to máte za firemní stroj?

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 22-10-2015 06:52 PM od standa.t.)
22-10-2015 06:50 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #104
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
1 Volnoběžný náboj odpojuje poloosu od kola, což znamená, že kolo se volně protáčí a při jízdě 4x2 se zbytečně neprotáčejí poloosy, diferenciál a kardan. Nedochází k opotřebovávání těchto součástí, což se při delších jízdách může projevit kladně i na spotřebě. Samotná funkce volnoběžky je velice jednoduchá. DepresníčekDepresníček

2 aha :) tak to asi motorem brzdit nebudu...

[Obrázky: 1476748.jpg?aa3b]

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
22-10-2015 07:00 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #105
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Standa myslím ví,co jsou volnoběžky Smíšek. Každopádně ,žádnej Jeep je nikdy neměl fabricky a ani se moc nedávaj tuningově.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
22-10-2015 07:03 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #106
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Jasně že ví... O tom nepochybuju... jen mě to trochu zaráží... ale amíci asi neřešej že se točí něco trochu navíc :D

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
22-10-2015 07:13 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #107
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Ona to žádná výhra není,ty volnoběžky.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
22-10-2015 07:28 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Harley za tento příspěvek:
JaneK
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #108
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Nevim no... Hodně offroadů je má... tak by se to tam asi nedávalo... No jen sem to chtěl vědět... Jestli nakonec budu dávat 242 tak abych nebyl překvapen...

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
22-10-2015 07:31 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
MartyHQ Offline
denně s Jeepy

Příspěvků: 966
Připojen(a): 09-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #109
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(22-10-2015 07:03 PM)Harley napsal(a):  Každopádně ,žádnej Jeep je nikdy neměl fabricky


téměř všechny SJ do 1979 s passengers dropem je měly..

1999 XJ 4.0, auto, 4,10, Moab, Akebono, WJ steering
72 Charger - BB project
22-10-2015 08:22 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #110
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Tak to soráč,PalecNahoru. Ale novodobější už ne.Mrkálek

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
22-10-2015 08:24 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: