Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
JT EU
Autor Zpráva
Tom Offline
-

Příspěvků: 771
Připojen(a): 20-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 6
Příspěvek: #1
JT EU
Tak jsem se svezl Gladiátorem v Evropském provedení. To znamená že nemá High Fenders, kola pouze 255/70R18 a motor 3.0CRD + 8smi kvalt v automatu. Vozil jsem se Overlandem. Za prvý, je to dlouhý jak tejden před výplatou. Za druhý, je to poslušný, klidný, neskáče a krásně drží stopu (zase o kus lépe než JKU/JLU). Protáhl jsem ho podálnici i po rozbitých okrskách. Zátah motoru paráda, 180km/h během chvilky, reakce plynu by mohla být trochu rychlejší (to spraví Sprint Booster), převodovka se snaží řadit ekonomicky a netočit motor do otáček (ale když to prošlápnu, ochotně nechá točit motor do 4.t a pak teprv řadí). Moje průměrná spotřeba byla 10L/100km při velikém šlapání na plyn (rozhodně jsem nejel ekonomicky a snažil jsem se zjistit jeho limity). Škoda že jsem neměl šanci ho přezout na 35" aby bylo vidět jak moc mu daj zabrat (snad příště). Hluk od motoru výraznější oproti 3.6 (to se dalo čekat), ale nic obtěžujícího ani urážejcího (konec konců to známe z WKII). Pro představu - aerodynamický hluk nad 100km/h motor začíná přehlušovat. Trochu jsou cítit vibrace motoru ve volantu (volant vrní podle zátěže motoru). Krom té délky za mne spokojenost.+
   
copak to vzadu koukáSmíšek
   

JK Crumb
CJ7 AMC304, Golden Eagle
Renegade Trailhawk
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 22-02-2021 01:17 PM od Tom.)
22-02-2021 01:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 6 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro Tom za tento příspěvek:
Harley, PETARDAK, zetor, pipos4x4, ondra_m, Becetka
PET77 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 186
Připojen(a): 21-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #2
RE: JT EU
Jak je to s využitelností Gladiator v našich podmínkách na kombinaci overland / offroad? Přijde mi, že jednodušší je buď zůstat u Wranglera nebo už rovnou jít do 4x4 Sprintera nebo?

JK minibazar:-)
22-02-2021 01:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Tom Offline
-

Příspěvků: 771
Připojen(a): 20-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 6
Příspěvek: #3
RE: JT EU
tuhle otázku si musí každý zodpovědět sám. Jak jsem psal, je to strašně dlouhý což přechodovýmu úhlu nedodá. Ale Sprintera asi nedáš na 37"... Gladiátor není obytňák. Můžeš si pořídit bydlík a vozit jej na korbě, ale oproti obytce je to malý. A pokud nechceš vozit úplný obludárium, musíš to rozkládat/skládat. Největší vhodná velikost offu do terénu je asi JKU/JLU. Lámat JT v Rumunsku někde mezi stromy nic moc. Ale je to krásný...

JK Crumb
CJ7 AMC304, Golden Eagle
Renegade Trailhawk
22-02-2021 01:59 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PET77 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 186
Připojen(a): 21-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #4
RE: JT EU
To jsem rozhodně nechtěl zpochybnit:-)

Jen, tak nějak, když uvažuji "jak dál", tak člověka napadají různá "řešení" (viz třeba JT), ale pak si je člověk sám rozmluví, že vlastně pro něj nedávají úplně smysl:-)

JK minibazar:-)
22-02-2021 03:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Tom Offline
-

Příspěvků: 771
Připojen(a): 20-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 6
Příspěvek: #5
RE: JT EU
Tak v mém okolí je první JT EU verze s 3.0 CRD Overland. Zajímalo mne jak si ten motor poradí s 315/70R17 a protože je mam na JL skladem, tak šly na auto. Při svižné jízdě spotřeba 11L, při jízdě podle předpisů (dálnice 130km/h) šla na 10L. Za mne velmi dobrý výsledek. Kola vzhled JT hodně vylepšila, nedával se žádný lift. V plnym rejdu trochu drhly o ten krásný přední EU nárazník. Jinak no problem. Naopak, po vrácení OE kol 255/70R18 páníček konstatoval, že auto je tvrdší.
   
   
   
Pod OE kola jsme dali 25mm podložky od Mika (díky Miku) aby kola nebyla utopená. Takhle je to tip top a tip top to bylo i s OE šteftama - tak moc koukali zkrz tu 25mm podložku že se jen tak tak vlezly do prohlubní v OE diskách.

JK Crumb
CJ7 AMC304, Golden Eagle
Renegade Trailhawk
04-11-2021 10:39 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 5 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro Tom za tento příspěvek:
mik, pipos4x4, standa.t, zetor, zapa
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 6 156
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #6
RE: JT EU
Dneska jswm se svezl cernym gladiatorem s 3.0crd a jsem tedy nadsen. Velmi pohodlne vozidlo, asi bych si na neho i zvykl

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GRAND CHEROKEE WK 3,0 V6 CRD
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 04-11-2021 04:16 PM od Luma.)
04-11-2021 04:15 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Tom Offline
-

Příspěvků: 771
Připojen(a): 20-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 6
Příspěvek: #7
RE: JT EU
Vlastně nějaké mínus to má. Aby splnil emisní limity pro EU jde na značky jako náklaďák, ne jako osobák. A močovina zmenšila nádrž na naftu na 72 ltr. Močoviny to má 19,5 ltr, což je na 10000 km, žere jí to více než jsme zvyklí...

JK Crumb
CJ7 AMC304, Golden Eagle
Renegade Trailhawk
06-11-2021 08:10 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)