Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Servo 2.7 CRD
Autor Zpráva
lontree Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 24
Připojen(a): 06-12-2020
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
Servo 2.7 CRD
Měl bych dotaz ohledně serva. Měnil jsem vodní pumpu a abych se k ní dostal musel jsem sundat ten "zázrak" - hydrovrtuli. A tudíž vypustit olej ze serva. Po opětovném složení všeho jsem nalil do nádobky olej a nastartoval, za chodu motoru ještě postupně dolíval a když olej v nádobce přestal ubývat vytočil jsem kola doleva a když jsem dosáhnul plného rejdu VYTRHLO to hadici ze serva která jde na tu vrtuli Zklamánek

Poradil by mi někdo kde je problém? Nebo jestli jsem udělal něco špatně? Hadici budu muset koupit novou (stejně nahoře trochu prosakovala), ale nerad bych aby se to opakovalo.
06-12-2020 01:15 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
radio8 Offline
Moderator

Příspěvků: 509
Připojen(a): 22-08-2018
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #2
RE: Servo 2.7 CRD
(06-12-2020 01:15 PM)lontree napsal(a):  Měl bych dotaz ohledně serva. Měnil jsem vodní pumpu a abych se k ní dostal musel jsem sundat ten "zázrak" - hydrovrtuli. A tudíž vypustit olej ze serva. Po opětovném složení všeho jsem nalil do nádobky olej a nastartoval, za chodu motoru ještě postupně dolíval a když olej v nádobce přestal ubývat vytočil jsem kola doleva a když jsem dosáhnul plného rejdu VYTRHLO to hadici ze serva která jde na tu vrtuli Zklamánek

Poradil by mi někdo kde je problém? Nebo jestli jsem udělal něco špatně? Hadici budu muset koupit novou (stejně nahoře trochu prosakovala), ale nerad bych aby se to opakovalo.

Možná tom bude pro někoho samozřejmost a pitomost, ale viděl bych to na unavenou zajišťovací sponu na hadici, nebo špatně nasazenou. Tím, že jsi dal plný rejd, tak se zvýšil tlak a spona pfuuu

Jeep Grand Cherokee WJ 2003 2.7CRD

Buď jeep, nebo jeep... Není nic mezi...
Hrdý člen " diesel gangu "
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-12-2020 02:48 PM od radio8.)
06-12-2020 02:48 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
lontree Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 24
Připojen(a): 06-12-2020
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #3
RE: Servo 2.7 CRD
Asi jsem se špatně vyjádřil. Vytrhlo to vlastně trubku z převlečené matice.


Přiložené soubory Miniatury
   
06-12-2020 03:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
kubas Offline
doktor bolíto

Příspěvků: 726
Připojen(a): 26-12-2013
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #4
RE: Servo 2.7 CRD
Tato hadice a prevlecna matice je pekne draha...proc vyletela netusim/ja mel spatnej elektromagnetickej ventil,co ovlada prutok oleje v hydrovrtuli../nicmene predelal jsem to na klasickou tlakovou hadici s holendrem na medene podlozce je to o mnoho levnejsi varianta..http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=817&page=9&highlight=Servo+wj
06-12-2020 04:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PavelP Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 3 759
Připojen(a): 17-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #5
RE: Servo 2.7 CRD
No a nekupovat nějaké podezřele levné kusy.
Já už jsem si taky naběhnul . Origo hadice má v té matici pojistný kroužek co brání vypadnutí obdélníkový průřez což znamená , že po zacvaknutí trubky je spoj prostě nerozebiratelný. Kdežto levné náhrady mají pojistný kroužek kulatého průřezu a stane se úplně to samé jak popisuješ.
Tak mě se stalo , že celá náplň posilovače drahého Mopar oleje do serva bylo po otočení kol na doraz na zemi , pak jsem to taky předělal.
To natočení kol od dorazu k dorazu se provádí kvůli odvzdušnění systému a je prý lepší to dělat na zvedáku kdy jsou kola zvednutá a nemají takovej odpor .
Tak hodně zdaru Smíšek

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš JazykoPlaz
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
06-12-2020 06:53 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #6
RE: Servo 2.7 CRD
(06-12-2020 06:53 PM)PavelP napsal(a):  No a nekupovat nějaké podezřele levné kusy.
Já už jsem si taky naběhnul . Origo hadice má v té matici pojistný kroužek co brání vypadnutí obdélníkový průřez což znamená , že po zacvaknutí trubky je spoj prostě nerozebiratelný. Kdežto levné náhrady mají pojistný kroužek kulatého průřezu a stane se úplně to samé jak popisuješ.
Tak mě se stalo , že celá náplň posilovače drahého Mopar oleje do serva bylo po otočení kol na doraz na zemi , pak jsem to taky předělal.
To natočení kol od dorazu k dorazu se provádí kvůli odvzdušnění systému a je prý lepší to dělat na zvedáku kdy jsou kola zvednutá a nemají takovej odpor .
Tak hodně zdaru Smíšek

Proc tam lejes drahej olej od moparu, co do toho auta nepatri?
06-12-2020 08:36 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Wily za tento příspěvek:
radio8
radio8 Offline
Moderator

Příspěvků: 509
Připojen(a): 22-08-2018
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #7
RE: Servo 2.7 CRD
(06-12-2020 08:36 PM)Wily napsal(a):  
(06-12-2020 06:53 PM)PavelP napsal(a):  No a nekupovat nějaké podezřele levné kusy.
Já už jsem si taky naběhnul . Origo hadice má v té matici pojistný kroužek co brání vypadnutí obdélníkový průřez což znamená , že po zacvaknutí trubky je spoj prostě nerozebiratelný. Kdežto levné náhrady mají pojistný kroužek kulatého průřezu a stane se úplně to samé jak popisuješ.
Tak mě se stalo , že celá náplň posilovače drahého Mopar oleje do serva bylo po otočení kol na doraz na zemi , pak jsem to taky předělal.
To natočení kol od dorazu k dorazu se provádí kvůli odvzdušnění systému a je prý lepší to dělat na zvedáku kdy jsou kola zvednutá a nemají takovej odpor .
Tak hodně zdaru Smíšek

Proc tam lejes drahej olej od moparu, co do toho auta nepatri?

Dvořák style...

Jeep Grand Cherokee WJ 2003 2.7CRD

Buď jeep, nebo jeep... Není nic mezi...
Hrdý člen " diesel gangu "
06-12-2020 08:41 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PavelP Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 3 759
Připojen(a): 17-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #8
RE: Servo 2.7 CRD
(06-12-2020 08:36 PM)Wily napsal(a):  
(06-12-2020 06:53 PM)PavelP napsal(a):  No a nekupovat nějaké podezřele levné kusy.
Já už jsem si taky naběhnul . Origo hadice má v té matici pojistný kroužek co brání vypadnutí obdélníkový průřez což znamená , že po zacvaknutí trubky je spoj prostě nerozebiratelný. Kdežto levné náhrady mají pojistný kroužek kulatého průřezu a stane se úplně to samé jak popisuješ.
Tak mě se stalo , že celá náplň posilovače drahého Mopar oleje do serva bylo po otočení kol na doraz na zemi , pak jsem to taky předělal.
To natočení kol od dorazu k dorazu se provádí kvůli odvzdušnění systému a je prý lepší to dělat na zvedáku kdy jsou kola zvednutá a nemají takovej odpor .
Tak hodně zdaru Smíšek

Proc tam lejes drahej olej od moparu, co do toho auta nepatri?

no tak tam leju PSF ko co tam jako patří

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš JazykoPlaz
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
06-12-2020 09:30 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #9
RE: Servo 2.7 CRD
(06-12-2020 09:30 PM)PavelP napsal(a):  
(06-12-2020 08:36 PM)Wily napsal(a):  
(06-12-2020 06:53 PM)PavelP napsal(a):  No a nekupovat nějaké podezřele levné kusy.
Já už jsem si taky naběhnul . Origo hadice má v té matici pojistný kroužek co brání vypadnutí obdélníkový průřez což znamená , že po zacvaknutí trubky je spoj prostě nerozebiratelný. Kdežto levné náhrady mají pojistný kroužek kulatého průřezu a stane se úplně to samé jak popisuješ.
Tak mě se stalo , že celá náplň posilovače drahého Mopar oleje do serva bylo po otočení kol na doraz na zemi , pak jsem to taky předělal.
To natočení kol od dorazu k dorazu se provádí kvůli odvzdušnění systému a je prý lepší to dělat na zvedáku kdy jsou kola zvednutá a nemají takovej odpor .
Tak hodně zdaru Smíšek

Proc tam lejes drahej olej od moparu, co do toho auta nepatri?

no tak tam leju PSF ko co tam jako patří

No mopar olej pro wj nevyrabi dobrejch 8 let. Takze to co tam lejes je asi psf ms-10838 a ten patri az do wk. Ale v ceskych luzich a hajich se tvrdi, ze patri do wj pokud ma hydraulickou vrtuli, coz neni pravda. Lze tam nalejt jen a pouze pokud se cela hydraulika da nova.
06-12-2020 09:42 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PavelP Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 3 759
Připojen(a): 17-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #10
RE: Servo 2.7 CRD
(06-12-2020 09:42 PM)Wily napsal(a):  
(06-12-2020 09:30 PM)PavelP napsal(a):  
(06-12-2020 08:36 PM)Wily napsal(a):  
(06-12-2020 06:53 PM)PavelP napsal(a):  No a nekupovat nějaké podezřele levné kusy.
Já už jsem si taky naběhnul . Origo hadice má v té matici pojistný kroužek co brání vypadnutí obdélníkový průřez což znamená , že po zacvaknutí trubky je spoj prostě nerozebiratelný. Kdežto levné náhrady mají pojistný kroužek kulatého průřezu a stane se úplně to samé jak popisuješ.
Tak mě se stalo , že celá náplň posilovače drahého Mopar oleje do serva bylo po otočení kol na doraz na zemi , pak jsem to taky předělal.
To natočení kol od dorazu k dorazu se provádí kvůli odvzdušnění systému a je prý lepší to dělat na zvedáku kdy jsou kola zvednutá a nemají takovej odpor .
Tak hodně zdaru Smíšek

Proc tam lejes drahej olej od moparu, co do toho auta nepatri?

no tak tam leju PSF ko co tam jako patří

No mopar olej pro wj nevyrabi dobrejch 8 let. Takze to co tam lejes je asi psf ms-10838 a ten patri az do wk. Ale v ceskych luzich a hajich se tvrdi, ze patri do wj pokud ma hydraulickou vrtuli, coz neni pravda. Lze tam nalejt jen a pouze pokud se cela hydraulika da nova.

v podstatě máš pravdu , mám hydro vrtuli a poslední olej jsem koupil cca před rokem od kolegy tady z fora tak,že až doleju poslední zbytek tak bude muset být změna
Na tu specifikaci se ještě kouknu , dnes už do garáže nepůjdu.

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš JazykoPlaz
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-12-2020 09:50 PM od PavelP.)
06-12-2020 09:47 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)