Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vymena oleje a filtru v prevodovce
Autor Zpráva
kolis Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 233
Připojen(a): 04-01-2019
Přidat uživateli hodnocení 9
Příspěvek: #21
RE: Vymena oleje a filtru v prevodovce
Tak jestli tomu dobre rozumim, jedna se o Electronic Range Select (ERS), kde navolenou hodnotou je urcen maximalni stupen, do ktereho se bude radit od jednicky smerem nahoru.

Tedy napr. kdyz tam dam cislo 3, tak bude radit 1 - 2 - 3, ale nikdy ne pres trojku. Pro me to tedy znamena, ze z toho kopce tam hodim napr. cislo 4 a az bude po nem, dam tam 5 a nestaram se - bude radit od 1 do 5 automaticky. Je tak?

Zdroj: http://owners.mopar.ca/en/manuals/2008/2...EROKEE.pdf (strana 287-288).

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD WH 2008 Overland
http://jeep.jecool.net/
http://jeep.jecool.net/parts/parts.htm
13-02-2020 08:37 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
televizekarel Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 353
Připojen(a): 01-12-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #22
RE: Vymena oleje a filtru v prevodovce
Je to zhruba jak píšeš. Já to teda nepoužívám, ale asi by jsi musel zpomalit z kopce tak, aby auto samo zařadilo čtyřku, potom jí ručně navolit, aby svítila na displeji a auto už bude brzdit motorem a pětku při jízdě z kopce nezařadí. Až budeš chtít pokračovat v normální jízdě, vrátíš nazpět D. 5ka tam už není, to je stejný jako D.
Ale mě to přijde zbytečné. Když chci jet třeba 60, tak si nastavím tempomat na 60 a auto samo tu rychlost drží a při jízdě z kopce taky vyšší rychlost nezařadí. A taky cítím, jak brzdí motorem a vlastně ani neřeším, jaká je zařazená rychlost. Nakonec na displeji to stejně nepoznáš. To že si tam nastavíš třeba čtyřku nic neznamená. Jedeš třeba pomalu, auto má zařazenou dvojku a na displeji stejně svítí čtyřka.
Nevím, jestli jsem to popsal srozumitelně.
Asi záleží na gustu každého soudruha, jak si zvykne to používat.
K

Jeep WH, 3.0 CRD V6
13-02-2020 08:54 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro televizekarel za tento příspěvek:
kolis
Jarda K Offline
Vlašimský pózér

Příspěvků: 1 878
Připojen(a): 15-03-2013
Přidat uživateli hodnocení 9
Příspěvek: #23
RE: Vymena oleje a filtru v prevodovce
Omezení řazení používám. Třeba když (Karel bude tušit) od KH přijíždím do Zruče nad Sázavou. Krpál dolů a 5 zatáček napůl po vrstevnicích. Ke značce obce brzdím, lupnu 4, dobrzdím a v první zatáčce dám 3. Pak tu sestavu sjedu bez brzd, akorát mám dole u radaru (u benziny) 48-50km/h.

K tématu. Chystám se, v servisu, na výměnu podvozku. Ramena, tlumiče, tyčky, ..... A pak náplně v difech a přídavce (to sám). A při té příležitosti jsem myslel i na automat. Poslední výměna byla tak před 35kkm a čtyřma rokama. A pokecal jsem se servisákem. A on má kontak na jakéhosi "kočovníka", co má stroj na automaty. Dělá Mercedesy. Měl by vyměnit filtr, konektor (- ten mu připomenu = nerad bych měnil řídicí desku) a kapalinu/olej. Že přijede, udělá (se JazykoPlaz), skásne a odjede. Vyzvím ještě jak s adaptacema. No a ta sranda by měla vyjít na cosi kolem 7kKč. Kompletní výměna náplně. Tak! Tvrďák

Si vis pacem, para bellum.
.... jen z mých mrtvých chladnoucích rukou.

WG 2,7 CRD Limited '04
13-02-2020 12:52 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Jarda K za tento příspěvek:
kolis
kolis Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 233
Připojen(a): 04-01-2019
Přidat uživateli hodnocení 9
Příspěvek: #24
RE: Vymena oleje a filtru v prevodovce
Citace:..konektor (- ten mu připomenu = nerad bych měnil řídicí desku)..

Jardo, ten kontektor, tim myslis kryt zasuvky viz obrazek nebo co presne?


Přiložené soubory Miniatury
   

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD WH 2008 Overland
http://jeep.jecool.net/
http://jeep.jecool.net/parts/parts.htm
13-02-2020 02:02 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Jarda K Offline
Vlašimský pózér

Příspěvků: 1 878
Připojen(a): 15-03-2013
Přidat uživateli hodnocení 9
Příspěvek: #25
RE: Vymena oleje a filtru v prevodovce
Jo. Je to prý blbina za 200,-. Ale když přestane těsnit tak olej vzlíná...

Si vis pacem, para bellum.
.... jen z mých mrtvých chladnoucích rukou.

WG 2,7 CRD Limited '04
14-02-2020 07:06 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Jarda K za tento příspěvek:
kolis
televizekarel Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 353
Připojen(a): 01-12-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #26
RE: Vymena oleje a filtru v prevodovce
Samozřejmě, že to tam znám. Je to jak jsem psal, co komu vyhovuje. Tak trojka tam asi bude ideální, v serpentinách si stejně asi trochu přibrzdíš a jinak ti to trojka podrží aby se to nerozjelo víc, než je ti milý. Já jsem tam jel dostkrát a spíš jsem si tam asi jenom přibrzdil, nějak si to nepamatuju, ale tohle je takový sofistikovanější řešení. Možná, až tam pojedu, tak to zkusím taky.
Jinak jsi mě trochu zarazil, o tom konektoru jsem netušil a tak nevím, jestli ho mám vyměněnej. Nezbývá mi než věřit, že to snad poznají a vědí co mají dělat. Další argument pro to abych to nedělal sám.
K

Jeep WH, 3.0 CRD V6
14-02-2020 07:33 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)