Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stroker 4,0l Never stop improving!
Autor Zpráva
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 5 579
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 27
Příspěvek: #1
Stroker 4,0l Never stop improving!
Tak, abych si nezasíral téma Wranglera, tak začnu v novém tématu. Doufám, že se tím neztratí moc informací a taky to zbude pro další generace Jeepařů.
Nejsem automechanik a ani žádný strojní inženýr, takže občas budu používat pro některé zvláštní názvy, ale snad pochopíte.
Stroker mi umožňuje dostat více výkonu, více objedmu, více krouťáku a více radosti při stejném vzhledu motoru. Změna objemu strokeru se mění hlavně změnou zdvihu a ne vrtáním a nebo taky oběma způsoby. Hlavním dílem stavby strokeru tedy bude klikovka.
Zatím není úplně jisté jak velký objem motoru bude, ale základem by měl být 4,7l.
Stavbu konzultuji s Guru na strokery z USA. Uvidíme k čemu se dopracujeme.
Za poslední dva roky jsem postupně sháněl věci na základní stavbu.
Pro Stroker je asi nejlepší blok motoru 96-98 rok výroby z důvodu snížení vibrací. Výrobní číslo 53020569 s nápisem NVH.
Klikovka se vezme z 4,2l, která se přímo nabízí, protože 4,2 má větší zdvih a pasuje do 4,0l přesně jen má delší nos v předu na kolo.
Hlava pro tuto stavbu je ideální s výrobním číslem 7120 a 0630 mám obě, použiji tu, která bude v lepším stavu. Bude se portovat, případně se i pokusím použít větší ventily.
vačka se koupí, až podle potřeby.
to je zatím vše.
Dnes jsem nachystal první blok motoru 4,0l a pokud zítra vybyde čas tak rozeberu i 4,2l.


Přiložené soubory Miniatury
                   

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GRAND CHEROKEE WK 3,0 V6 CRD
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
25-01-2020 06:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 6 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro Luma za tento příspěvek:
zapa, mmarek, pete awd, Judas, mik, standa.t
kulda Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 235
Připojen(a): 04-01-2018
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #2
Stroker 4,0l Never stop improving!
Držím palce, ať to jde podle plánu a představ

Odesláno z mého SM-A750FN pomocí Tapatalk
25-01-2020 06:35 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pete awd Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 205
Připojen(a): 08-11-2015
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #3
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
Já děkuji za další představení a zavedení do hlubších tajů této úpravy motoru.
Už při 1.zmínce jsem googlil na nějakém drift fórum a seznámil se základy vo co vlastně go. PalecNahoru
Good luck Tvrďák

Subaru Outback 05(lpg) 2.5 H4 121Kw/5°Mt(Hi/Lo)-Daily
Jeep ZJ 98 5.9 V8 177KW/249/3.5t-Towing
Jeep ZJ 93 5.2 V8 155Kw/NP231/4"lift/Mt 33"-Off
Jeep YJ 91 5.2 1??Kw-Build offspec
25-01-2020 07:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
sevik Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 36
Připojen(a): 20-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #4
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
Super, toto téma mě zajímá. Držím palce.
26-01-2020 09:12 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pablo Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 80
Připojen(a): 18-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #5
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
Paráda, túto tému budem sledovať, dokumentuj a pridávaj fotky LáskovníkChehták

~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 96" 5.2 V8, 31"AT Duratrack, long arm, flowmaster, Np231 a kopec iného
Jeep XJ 97" 4.0 cestná leštenka na 33" MT
Jeep XJ 94" 4.0 hračka na blbnutie,
EX: Jeep XJ 87" 4.0 manuál
26-01-2020 10:47 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 5 579
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 27
Příspěvek: #6
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
Zkoumal jsem pred chvílí blok motoru 4.2l a hledal výrobní číslo. Zatím jsem ho nenašel, ale podle řemenice, která je na klínové hřídele, by měla být o 1cm klikovka delší, než na 4.0l. Řeší se to zkrácením a nebo vložkou 1cm tlustou.

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GRAND CHEROKEE WK 3,0 V6 CRD
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 26-01-2020 12:38 PM od Luma.)
26-01-2020 11:58 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
lucius Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 618
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 34
Příspěvek: #7
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
4litr by měl mít číslo u cívky, ale snad dle
http://www.jeep.avtograd.ru/engines/amc242/id.htm
Udává jen datum výroby. Kompletní značení v odkazu je nefunkční

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen Detroit 25.9.1992; liff 4" ; MT 255/85 R16; LPG ; Akebano WJ ; dual aku
http://lucius69.rajce.idnes.cz/
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
26-01-2020 12:21 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 5 579
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 27
Příspěvek: #8
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
Je to tedy vyroba 25.8.1989 YJ carburator


Přiložené soubory Miniatury
       

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GRAND CHEROKEE WK 3,0 V6 CRD
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
26-01-2020 12:31 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 478
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 28
Příspěvek: #9
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
Luma s tým NVH blokom je to dobrá voľba, akurát si po osadení kľuky zmeraj vzdialenosti od krajov. 258 kľuka má väčší zdvih a tým pádom väčšie protiváhy. Možno budeš zvnútra brúsiť, niekedy to chytá. Hlavu určite 0630, má lepší flow. A ak máš blok z 98 tak to už je nová vačka a tá je lepšia z 630 hlavou. Sanie a zvody daj 99+. Piesty napríklad KeithBlack 421.

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
26-01-2020 04:27 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro palo-cherokee za tento příspěvek:
mik
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 5 579
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 27
Příspěvek: #10
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
Palo díky za rady, určitě ti cinknu, když bude potřeba.
Jinak komunikuji s Russem,mezi řečí pochází jeho rodina z Ceskoslovenska, takže je docela rád, že má nějaké vazby.
Budu po něm chtít nějaké věci. Během týdne se ozve a budeme se domlouvat, co stím.PalecNahoru

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GRAND CHEROKEE WK 3,0 V6 CRD
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 27-01-2020 06:09 AM od Luma.)
26-01-2020 05:11 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Luma za tento příspěvek:
palo-cherokee
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)