Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
Autor Zpráva
radio8 Offline
Moderator

Příspěvků: 509
Připojen(a): 22-08-2018
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #1
Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
Zdravím všechny zasněžené a zároveň se omlouvám Jacimu, že jsem nedorazil do Dobřan. Po dlouhé nemoci, jsem dneska vyrazil otestovat již trošku tajici sníh.Věřil jsem, že jsem pan tvorstva a zvládnu vše valim_se_smichy dopadnu l jsem skarpou a pouze trošičku odřeným nárazníkem. Jak z praxe řešíte složitější situace, zatáčka do kopečku atd?Přesvědčil jsem se že krásně funguje zadek a při prokluzu a seslapnutim plynu se připoji předek. Zde problém nebude.Mam příjezdovou cestu k baráku do kopce.Hnus,neprotahuje se atd...po předu jsem skončil po pár metrech, že jsem stál na místě a točila se všechna 4 kola. Při zařazení 4Lo jsem začal slidovat a bylo to jeste horší a stejná situace byla i při couvání. Když jsem se snažil vyjet a měl vytoceny kola, tak na redukci jsem jel rovně a bez ní to trošku šlo, každopádně jsem se sesunul do skarpy. Jak procházíte takovými situacemi vy?Nějaký fígl? Nebo jsem guma a neumím to?
Dík

Jeep Grand Cherokee WJ 2003 2.7CRD

Buď jeep, nebo jeep... Není nic mezi...
Hrdý člen " diesel gangu "
12-01-2019 09:11 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #2
RE: Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
jeep neni auto do snehu, aspon ty starsi modely ne. mozna ty modernejsi na tom budou trochu lip, ale jinak tvoje WJ bude mit prevahu v terenu, krizeni, prudky vyjezdy atd ale primarne ne snih. a pak se obavam, ze jeste ta posledni veta, ano. nemyslim to blbe, ale trochu to tim asi bude. ale jak rikam jeep nerovna se automaticky nejlepsi/nejvhodnejsi auto do snehu

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
12-01-2019 11:51 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
radio8 Offline
Moderator

Příspěvků: 509
Připojen(a): 22-08-2018
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #3
RE: Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
(12-01-2019 11:51 AM)ninetyone napsal(a):  jeep neni auto do snehu, aspon ty starsi modely ne. mozna ty modernejsi na tom budou trochu lip, ale jinak tvoje WJ bude mit prevahu v terenu, krizeni, prudky vyjezdy atd ale primarne ne snih. a pak se obavam, ze jeste ta posledni veta, ano. nemyslim to blbe, ale trochu to tim asi bude. ale jak rikam jeep nerovna se automaticky nejlepsi/nejvhodnejsi auto do snehu

Děkuji moc za radu!

Jeep Grand Cherokee WJ 2003 2.7CRD

Buď jeep, nebo jeep... Není nic mezi...
Hrdý člen " diesel gangu "
12-01-2019 12:27 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #4
RE: Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
neni zac. jak rikam nemyslim to blbe, ale ono opravdu nekdy projede vic dvojkova Oktavka a neni to zadna ostuda. Jeepy maji pomerne silny motory a zatimco tahle vlastnost je cini jednickou v terenu, kde ta sila je mnohdy potreba, na snehu je to spis naopak, tam musis bejt opatrnej a slapat na to jen tak, aby to nezacalo prokluzovat, to chce nejakej cit, zkusenost a rozvahu

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
13-01-2019 01:49 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
radio8 Offline
Moderator

Příspěvků: 509
Připojen(a): 22-08-2018
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #5
RE: Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
(13-01-2019 01:49 PM)ninetyone napsal(a):  neni zac. jak rikam nemyslim to blbe, ale ono opravdu nekdy projede vic dvojkova Oktavka a neni to zadna ostuda. Jeepy maji pomerne silny motory a zatimco tahle vlastnost je cini jednickou v terenu, kde ta sila je mnohdy potreba, na snehu je to spis naopak, tam musis bejt opatrnej a slapat na to jen tak, aby to nezacalo prokluzovat, to chce nejakej cit, zkusenost a rozvahu

Předpokládám, že ani ten automat tomu moc nepridava že?

Jeep Grand Cherokee WJ 2003 2.7CRD

Buď jeep, nebo jeep... Není nic mezi...
Hrdý člen " diesel gangu "
13-01-2019 01:53 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #6
RE: Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
da se to, automat zase umoznuje plynuly prenos momentu na kola, je to mnohem elegantnejsi nez mechanicky prenos. ale u silnejsich motoru je nutno s tim opatrne. na subaru mam tlacitko a kdyz ho zmacknu, tak to jede tak aby zadny kolo neprokluzovalo. je jedno jestli neslapu na pedal vubec, nebo hodne, jede to porad stejne. nekdy se treba stane ze to na prekazce uplne zastavi a pak se to pomalu rozjede, ale vzdycky to projede. bez tlacitka bych to neprojel, zacaly by prokluzovat kola. jedinej druhej zpusob co jsem objevil, je prekonat to "postaru" toznamena to rozjet a prekazku prekonat setrvacnosti, s prokluzovanim kol. coz je mozna trochu vic legrace ale zase rychlost v terenu neni vzdy zadouci. tyhle elektronicke udelatka maji prave ty novejsi jeepy, ktery zaridi, aby ten silnej motor neprokluzoval kola. v tvym pripade je to na varilokach, ale to je ve sve kategorii taky dobrej system, treba lepsi nez melo ZJ

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
13-01-2019 03:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
radio8 Offline
Moderator

Příspěvků: 509
Připojen(a): 22-08-2018
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #7
RE: Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
(13-01-2019 03:06 PM)ninetyone napsal(a):  da se to, automat zase umoznuje plynuly prenos momentu na kola, je to mnohem elegantnejsi nez mechanicky prenos. ale u silnejsich motoru je nutno s tim opatrne. na subaru mam tlacitko a kdyz ho zmacknu, tak to jede tak aby zadny kolo neprokluzovalo. je jedno jestli neslapu na pedal vubec, nebo hodne, jede to porad stejne. nekdy se treba stane ze to na prekazce uplne zastavi a pak se to pomalu rozjede, ale vzdycky to projede. bez tlacitka bych to neprojel, zacaly by prokluzovat kola. jedinej druhej zpusob co jsem objevil, je prekonat to "postaru" toznamena to rozjet a prekazku prekonat setrvacnosti, s prokluzovanim kol. coz je mozna trochu vic legrace ale zase rychlost v terenu neni vzdy zadouci. tyhle elektronicke udelatka maji prave ty novejsi jeepy, ktery zaridi, aby ten silnej motor neprokluzoval kola. v tvym pripade je to na varilokach, ale to je ve sve kategorii taky dobrej system, treba lepsi nez melo ZJ

Jestli chápu z tvého popisu správně, tak funkce varilocku je, že při prokluzu se začnou točit ostatní kola stejnou rychlostí, tzn když bude nějaké ve vzduchu, tak to co je na zemi, tak se začne též točit?

Jeep Grand Cherokee WJ 2003 2.7CRD

Buď jeep, nebo jeep... Není nic mezi...
Hrdý člen " diesel gangu "
13-01-2019 03:26 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #8
RE: Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
to je funkce vsech diferencialu jinych nez ciste otevrenych. u variloku se pri prokluzovani jednoho kola vyrovnavaji otacky tlakem oleje, funguje to jako cerpadlo oleje, oproti samosvornym u ZJ kde pri prokluzu se zahraly trenim lamely o sebe. ten system byl horsi na snehu protoze to hur zatacelo na kluzkym povrchu, teda aspon nekomu, ja jsem s tim moc problemy nemel. varilok je lepsi nez co mel ZJ

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
13-01-2019 03:57 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro ninetyone za tento příspěvek:
radio8
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 114
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #9
RE: Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
(13-01-2019 03:26 PM)radio8 napsal(a):  
(13-01-2019 03:06 PM)ninetyone napsal(a):  da se to, automat zase umoznuje plynuly prenos momentu na kola, je to mnohem elegantnejsi nez mechanicky prenos. ale u silnejsich motoru je nutno s tim opatrne. na subaru mam tlacitko a kdyz ho zmacknu, tak to jede tak aby zadny kolo neprokluzovalo. je jedno jestli neslapu na pedal vubec, nebo hodne, jede to porad stejne. nekdy se treba stane ze to na prekazce uplne zastavi a pak se to pomalu rozjede, ale vzdycky to projede. bez tlacitka bych to neprojel, zacaly by prokluzovat kola. jedinej druhej zpusob co jsem objevil, je prekonat to "postaru" toznamena to rozjet a prekazku prekonat setrvacnosti, s prokluzovanim kol. coz je mozna trochu vic legrace ale zase rychlost v terenu neni vzdy zadouci. tyhle elektronicke udelatka maji prave ty novejsi jeepy, ktery zaridi, aby ten silnej motor neprokluzoval kola. v tvym pripade je to na varilokach, ale to je ve sve kategorii taky dobrej system, treba lepsi nez melo ZJ

Jestli chápu z tvého popisu správně, tak funkce varilocku je, že při prokluzu se začnou točit ostatní kola stejnou rychlostí, tzn když bude nějaké ve vzduchu, tak to co je na zemi, tak se začne též točit?

jo, je to tak, ale někde nahoře jsi psal že se ti točí všechna štyry kola - to znamená, že varilok funguje...

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
13-01-2019 04:09 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro standa.t za tento příspěvek:
Denylovec
radio8 Offline
Moderator

Příspěvků: 509
Připojen(a): 22-08-2018
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #10
RE: Všichni Jeepaři vládnou sněhu, jen já kloužu.
(13-01-2019 03:57 PM)ninetyone napsal(a):  to je funkce vsech diferencialu jinych nez ciste otevrenych. u variloku se pri prokluzovani jednoho kola vyrovnavaji otacky tlakem oleje, funguje to jako cerpadlo oleje, oproti samosvornym u ZJ kde pri prokluzu se zahraly trenim lamely o sebe. ten system byl horsi na snehu protoze to hur zatacelo na kluzkym povrchu, teda aspon nekomu, ja jsem s tim moc problemy nemel. varilok je lepsi nez co mel ZJ

Díky moc!

Jeep Grand Cherokee WJ 2003 2.7CRD

Buď jeep, nebo jeep... Není nic mezi...
Hrdý člen " diesel gangu "
13-01-2019 04:10 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)