Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
koupě dědka V8 5,2
Autor Zpráva
lamoz Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 22
Připojen(a): 28-06-2017
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #41
RE: koupě dědka V8 5,2
(27-07-2017 08:58 AM)Wily napsal(a):  Ale on tam má 46RH, protože je to před facelift.

Aha, tak sorry - na co mam manual, to pisu :)
27-07-2017 09:18 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
rammstein Offline
Víc čtu, než píšu

Příspěvků: 317
Připojen(a): 29-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #42
RE: koupě dědka V8 5,2
(27-07-2017 09:17 AM)Lukas.K napsal(a):  Co se týče ničení/neničení vytáčením... Toto téma se řeší snad na každém fóru. Myslím si, že občasné vytočení motoru při předjíždění nevadí (předpoklad je správná údržba, pravidelná výměna oleje, filtrů, atd..). Samozřejmě, pokud budu machr a budu u Tesca držet plyn na podlaze a poslouchat štěkání omezovače, tak motoru moc života nepřidám :o))
Zbytek auta by měl být na výkon stavěný, když se potřebuji rozjet z nuly rychle, tak dám full throttle a převodovka, nápravy, kardan to musí přenést v pohodě. Jen peugeot míval svého času duté poloosy Chehták
Souhlas. Navíc ta 5.2 nemá nějaký třeskutý výkon, tak bych nějaké opotřebení auta prudkou akcelerací vůbec neřešil. S 5.9 jsem najezdil 80 tisíc kilometrů, často tahala 2tunový přívěs, když bylo potřeba nebo jsem třeba jenom měl náladu užít si zvuk a zapasování do sedadla, šel plyn na podlahu a s motorem, převodovkou ani jinými díly hnacího ústrojí tam nikdy nebyl problém. Každopádně, jak už bylo řečeno, motor nemá jít do omezovače, ale i pod plynem musí plynule řadit.
Mimochodem, duté poloosy se používají třeba u závodních aut, takže v tom byl možná pešrot napřed Smíšek .
27-07-2017 12:54 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
panHAJZL Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 32
Připojen(a): 03-02-2016
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #43
RE: koupě dědka V8 5,2
(27-07-2017 09:17 AM)Lukas.K napsal(a):  Nekonečná debata ohledně olejů a náplní Chehták
taky mi chvilku trvalo, než jsem se v tom zorientoval:o)
Na automat nejsem odborník, ale moje WJ když je potřeba tak pustí motor těsně pod hranici omezovače, poté přeřadí, nikdy (v poloze D) motor nezakuckal v omezovači.
Co se týče ničení/neničení vytáčením... Toto téma se řeší snad na každém fóru. Myslím si, že občasné vytočení motoru při předjíždění nevadí (předpoklad je správná údržba, pravidelná výměna oleje, filtrů, atd..). Samozřejmě, pokud budu machr a budu u Tesca držet plyn na podlaze a poslouchat štěkání omezovače, tak motoru moc života nepřidám :o))
Zbytek auta by měl být na výkon stavěný, když se potřebuji rozjet z nuly rychle, tak dám full throttle a převodovka, nápravy, kardan to musí přenést v pohodě. Jen peugeot míval svého času duté poloosy Chehták

Jasný s tím plně souhlasímPalecNahoru

Grand Cherokee ZG 5,2 r.v. 1995 (nynější povoz)
Grand Cherokee ZJ 4.0L Limited, dovoz Kanada, r.v. 1996(bejvával)
Volvo XC70 2006 D5 136kw,kvedlačka
27-07-2017 02:44 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
panHAJZL Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 32
Připojen(a): 03-02-2016
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #44
RE: koupě dědka V8 5,2
(26-07-2017 08:35 PM)standa.t napsal(a):  
(26-07-2017 08:12 PM)panHAJZL napsal(a):  
(26-07-2017 05:07 PM)Master napsal(a):  
(26-07-2017 04:33 PM)Pakosta napsal(a):  A ted pisu a prejel jsem odbocku domu.

Nemáš psát za volantem.

Já používám taky kickdown, dost často :) a sám si přeřadí na vyšší rychlost (i když je to XJ). Takže si myslím, že to že se dostanou otáčky do červeného při kick downu není v pořádku.

jasný, to je špatně, ale je pravda, že se to proti stavu po koupi a doplnění oleje sakra zlepšilo.
Ale jak jsem psal, dělal to i předchozí 4.0 kterej byl taky chudák s olejem na tom bídně.
A pak se po čase rozchodil, třeba tomu jen musím dát čas?
Ale kdyby měl na to někdo nějakou RELEVANTNÍ odpověď, byl bych rád.
Chytrosti typu, proč používám kickdown tu řešit netřeba...
on se někdo ptal, proč používáš kickdown?
proto jsou na otáčkoměru ty čísla červeně, abys věděl, kdy máš ubrat plyn.
Já když dám cihlu, auto podřadí a točí dokud neuberu, až uberu, pak přeřadí

- joo, chtěl bych vidět amíka, co bude u předjíždění čumět na otáčkoměr a ještě přemejšlet kdy ubrat a jak hodně aby mu to hodilo o kvalt nahoru....Chehták asi jsi si popletl manuál a automatiku, nebo pokuď Ti nepřeřadí, tak máš špajzku v horším stavu, než já

Grand Cherokee ZG 5,2 r.v. 1995 (nynější povoz)
Grand Cherokee ZJ 4.0L Limited, dovoz Kanada, r.v. 1996(bejvával)
Volvo XC70 2006 D5 136kw,kvedlačka
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 27-07-2017 03:05 PM od panHAJZL.)
27-07-2017 02:46 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
panHAJZL Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 32
Připojen(a): 03-02-2016
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #45
RE: koupě dědka V8 5,2
(27-07-2017 07:34 AM)Wily napsal(a):  
(27-07-2017 06:41 AM)panHAJZL napsal(a):  
(26-07-2017 09:51 PM)standa.t napsal(a):  tady ale nikde se nepolemizovalo o používání kick, pozastavil jsem se nad tim, držet plyn i v momentě, kdy motorem třese omezovač - to mi zdravý nepřijde

Při koupi auta jsem ho projel a chtěl vyzkoušet převodovku ve všech režimech, kdy jsem přišel na tuto situaci. Nicméně sleva byla, auto je jinak bezva, žel domů muselo dojet s hladinou, jaká tam byla, zřejmě v tom množství kilometrů, co to najelo s nižší hladinou už by se těma 100 km nic nezachránilo. Po příjezdu byla okamžitě hladina doplněna na požadovanou hodnotu. To, že jsem zkusil chování převodovky po doplnění oleje myslím není nic nelogickýho. Takže tímto tvrzení, že trápím auto bez oleje vyvracím. Prostě jsem zjistil, že při normální jízdě se reakce a fungování neporovnatelně zlepšily, při stylu podlaha to jde dle nálady, někdy přeřazuje v pořádku, nekdy holt ne.

A to ATF je tam vlastně jaký? Určitě správný ale jaký? Chehták

co tam bylo za olej se nedozvím, jediné, co jsem poznal, že měl dobrou barvu a nezapáchal, z předchozíku čtyřlitru jsem měl ATF +4 který by měl být i tady.
Napíšu to tak, dost věcí si udělám sám, ale na převodovku se fakt necejtím, na kompletní výměnu oleje + nastavení pásů atd.
Stejně nezbyde asi jiná varianta, než v okolí sehnat někoho, kdo GM převodovkám rozumí a nechám udělat celou náplň s filtrem a veškerým nastavením.

Grand Cherokee ZG 5,2 r.v. 1995 (nynější povoz)
Grand Cherokee ZJ 4.0L Limited, dovoz Kanada, r.v. 1996(bejvával)
Volvo XC70 2006 D5 136kw,kvedlačka
27-07-2017 02:53 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #46
RE: koupě dědka V8 5,2
(27-07-2017 02:53 PM)panHAJZL napsal(a):  
(27-07-2017 07:34 AM)Wily napsal(a):  
(27-07-2017 06:41 AM)panHAJZL napsal(a):  
(26-07-2017 09:51 PM)standa.t napsal(a):  tady ale nikde se nepolemizovalo o používání kick, pozastavil jsem se nad tim, držet plyn i v momentě, kdy motorem třese omezovač - to mi zdravý nepřijde

Při koupi auta jsem ho projel a chtěl vyzkoušet převodovku ve všech režimech, kdy jsem přišel na tuto situaci. Nicméně sleva byla, auto je jinak bezva, žel domů muselo dojet s hladinou, jaká tam byla, zřejmě v tom množství kilometrů, co to najelo s nižší hladinou už by se těma 100 km nic nezachránilo. Po příjezdu byla okamžitě hladina doplněna na požadovanou hodnotu. To, že jsem zkusil chování převodovky po doplnění oleje myslím není nic nelogickýho. Takže tímto tvrzení, že trápím auto bez oleje vyvracím. Prostě jsem zjistil, že při normální jízdě se reakce a fungování neporovnatelně zlepšily, při stylu podlaha to jde dle nálady, někdy přeřazuje v pořádku, nekdy holt ne.

A to ATF je tam vlastně jaký? Určitě správný ale jaký? Chehták

co tam bylo za olej se nedozvím, jediné, co jsem poznal, že měl dobrou barvu a nezapáchal, z předchozíku čtyřlitru jsem měl ATF +4 který by měl být i tady.
Napíšu to tak, dost věcí si udělám sám, ale na převodovku se fakt necejtím, na kompletní výměnu oleje + nastavení pásů atd.
Stejně nezbyde asi jiná varianta, než v okolí sehnat někoho, kdo GM převodovkám rozumí a nechám udělat celou náplň s filtrem a veškerým nastavením.

Už tam máš i GM převodovku jo? Chehták
Nevím proč všichni chcete furt dělat ten plnej výplach. Ta převodovka bude asi v pořádku, akorát by to chtělo aby se v tom svezl někdo, kdo to auto zná. Tak to po internetu zjistíš akorát tak hovno.
27-07-2017 07:27 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 2 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro Wily za tento příspěvek:
Harley, zapa
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)