Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
topeni
Autor Zpráva
Ludvík Gwozdz Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 11
Připojen(a): 01-07-2017
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
topeni
Zdravím všechny Uděláme.
Prosím vás koupil jsem cherokeeho 4,7 V8 2000 a později jsem zjistil že mi netopí.
Klimatizace funguje výborně, ventilátor fouká na všech polohách jenom netopí.
Nevíte někdo jaká může být pricina.Depresníček
Jsem úplný laik. Prodávající mi říkal že se teplo nekde pousti.Zdůrazňovač
Četl jsem o klapkách po kastlikem tu jsem zkoušel a myslím že funguje, motorek se točí.Zákeřníček
Můžete mi někdo poradit nebo poslat kontakt kdo by věděl co s tím nebo by mi pomohl zkontrolovat jsem z Havířova u Karviné.
Dále jsem se chtěl zeptat jestli někdo nemáte servisní manuál v češtině nebo kde ho mohu stáhnout v češtině.
Díky za pomoct a rady LudvaPalecNahoru
01-07-2017 07:55 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Denylovec Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 553
Připojen(a): 08-01-2014
Přidat uživateli hodnocení 6
Příspěvek: #2
RE: topeni
Mě u 3,1td pomohl průplach radiátoru topení,vytekl tak litr nějaký zelený kejdy a auto začlo topit jako nikdy předtím Chehták

,, Jednou JEEP navždy JEEP"
2" podložky,GY Duratrack, Skyjacker 8000, Rubicon nitro expres, zahrádka.
01-07-2017 09:44 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Denylovec za tento příspěvek:
Ludvík Gwozdz
MartyHQ Offline
denně s Jeepy

Příspěvků: 966
Připojen(a): 09-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #3
RE: topeni
(01-07-2017 07:55 AM)Ludvík Gwozdz napsal(a):  Četl jsem o klapkách po kastlikem tu jsem zkoušel a myslím že funguje, motorek se točí.Zákeřníček