Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 4 Hlasů - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crusader's XJ build-up thread (R.I.P. 24.7.2014)
Autor Zpráva
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #1
Crusader's XJ build-up thread (R.I.P. 24.7.2014)
Tak jsem se konečně rozhodl přesunout sem svůj build-up thread, protože zde je přece jen větší koncentrace JEEPařů... Mrkálek

U starších historických příspěvků bude hned v úvodu označeno datum, kdy byl ten příspěvek původně napsán, aby nedošlo ke zmatení...
Samozřejmě, že i tak můžete na jakýkoliv z příspěvků reagovat či se na cokoliv zeptat.

V tomto prvním příspěvku také povedu jakýsi finanční deník, kde budou dokumentovány všechny hlavní úpravy vozu a jejich finanční náročnost (prostě - co to stálo Chehták):
(Nebudou zde uváděny náklady na běžnou pravidelnou údržbu, tj. oleje, řemeny, filtry ap.)

Provedené úpravy a jejich cena:
(Podrobnosti o té které úpravě jsou vždy v threadu rozepsány! Zajímají-li vás podrobnosti, dočtete se je v threadu!)
  • 25 000,- Zadní 100% mechanická uzávěrka Offrotec Locker
  • 18 500,- 10x disk Dotz Dakar (7x15) pro dvě kompletní sady pneu
  • 2 500,- Materiál a práce na 2'' BB lift
  • 4 000,- +1'' zadní věsny, customizované pro vysokou zátěž a nekonečnou životnost
  • 23 000,- Elektropneumatické doplňkové zadní pružení pro těžké náklady a expedice
  • 2 000,- Modul denního svícení + pípák zamykání
  • 2 500,- Rock rails
  • 8 000,- Chladič motorového oleje s termostatem + chladič oleje servořízení
  • 2 500,- Výklopný držák rezervy
  • 6 000,- CB Albrecht AE 6890 + Sirius Turbo 2000
  • 8 000,- Kompresor VIAIR 460C
  • 45 000,- Zadní náprava F8.8 custom build + ARB air locker + SYE & CV kardan
  • 13 000,- Nový věnec & hruška zadního diferenciálu + nová ložiska koše, hrušky, šrouby věnce, podložky atp.
  • 1 500,- Denní svícení
  • 4 000,- Extra heavy duty mechanismus řazení přídavné převodovky
  • 8 000,- Výměna řetězu přídavné převodovky
  • 50 000,- Přední náprava Dana30 custom build + ARB air locker + kompletní repas nápravy
  • 4 000,- Expediční zahrádka

CELKEM: 227 500,- Kč
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 14-08-2014 07:11 PM od crusader.)
07-03-2012 08:36 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #2
RE: Crusader's XJ build-up thread
29.9.2008
Úvod - představení

Takže ahoj všem, konečně jsem se dočkal a můžu se zařadit mezi vás, ostatní JEEPers, a to nejen platonicky (jako dosud), ale nyní i fakticky, neboť se mi nedávno poštěstilo stát se vlastníkem jednoho pěkného XJ 4.0L!

Můžu říct, že je to hlavně díky tomuto fóru, které nepravidelně navštěvuji už přes rok. Xjčko byl vždycky můj sen, i když jsem hodně dlouho váhal mezi V8 a I6. Pokukoval jsem po Grandech, poslouchal lahodný zvuk osmiválů a v duchu nadával konstruktérům v jú es ej, že nedali do XJ alespoň ten nejmenší V8 smallblock... Už už jsem se rozhodoval, že si pořídím granda, když ale zrovna v těch chvílích jsem někde zahlédl XJčko, a na granda opět zapomenul... (Musím se ospravedlnit staromilcům, mám v oblibě XJ ve facelitu 97+, tedy ne čistokrevného "hranáče"...) Prostě a jednoduše tentokrát vyhrál design karoserie nad motorizací...
Něco o autě:

Je to ročník 99 nicméně motor je ještě starý dobrý HO, no i když to možná bude nějaký bastard - protože sice má většinu agregátů a příslušenství jako obyčejný HO, (rozdělovač, alternátor dole, jednoté výfukové potrubí) ale např sací potrubí a vstřikovače paliva má už ty novější (jako ročníky 2000+). Tak uvidíme.

Auto je dovezené z německa a má nalítáno cca 145k km.

Na autě jsem provedl klasickou ponákupovou údržbu, tj. výměna všech olejů, filtrů, řemenů, svíček, atp. (K výměně převodového oleje popíši svou strašlivou anabázi níže!).

Auto bude sloužit v provozu silnice/terén cca 99/1% - tzn vyloženě silniční vozidlo. Protože ale nechci, aby se v i tom jednom malinkém procentu muselo za něco stydět, plánuji tyto úpravy:

- Zadní 100% špéra OFFROTEC LOCKER (zčásti hotovo, špéru namontoval PetrF /díky/ zatím je bez ovládání - viz níže)
- Přední 100% špéra O.L. (v plánu, nicméně ovládání už bude předpřipraveno)
- Elektropneumatické ovládání obou uzávěrek s dvojitou signalizací.
- Lift 2''
- Pneu 235/75 R15 BFG All-Terrain T/A KO + disky Dotz dakar ET5
- Pneu 235/75 R15 BFG Mud-Terrain... + disky Dotz dakar ET5 (když budu vědět, že pojedu někam opravdu off road)
- Přemístění rezervy na zvlášť držák dozadu
- Elektropneumatické pomocné pružení zadní nápravy.
- Hi-flow filtr sání + svody + hi-flow kat + flowmaster 50 SUV
- a další drobnosti.

V prvé řadě chci ale nejdříve uvést auto to top technického stavu.

Takže v tomto threadu budete moci sledovat, jak a jestli se jednotlivé kroky daří naplňovat.

Obecně bych se rád vydal spíše Harleyovo cestou funkčních úprav, než z toho dělat nějakého šplhavce do terénu, takže případné poznámky, že dva palce a 235/75 je málo, případně že převody 3,55 jsou slabé, jsou bezpředmětné - jak jsem říkal, bude to silniční auto s malými náznaky off, a malými překvapeními (2x 100% špéra)...

Zde připojuji fotečky mého mazla:
[Obrázky: 01.jpg]

[Obrázky: 02.jpg]

[Obrázky: 03.jpg]

[Obrázky: 04.jpg]
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 14-03-2012 10:33 PM od crusader.)
07-03-2012 08:42 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #3
RE: Crusader's XJ build-up thread
29.9.2008

Prozatím nalezené závady, které jsem zjistil bezprostředně po koupi + popis opravy:

1. Nehrály oba přední reproduktory - oprava přelomené kabeláže ve vlnovci obou dveří

2. Hřídel rozdělovače měla radiální vůli přes milimetr! (Palec tam lítal jak rum v palírně) Bylo vydřené horní hliníkové pouzdro rozdělovače - provedeno vyvložkování vlepením hliníkového pouzdra a přestružení na správnou ložiskovou vůli, nicméně toto je jen dočasné, plánuji vytočení a osazení bronzovým kluzným pouzdrem + vybroušení olejového rozváděcího kanálu ve spodním pouzdře, aby se olej spolehlivě dostával i na horní uložení hřídele rozdělovače. Konstrukčně považuji originální řešení za nedostatečné ? máte s tím někdo zkušenosti? Je to častá závada I6 tek?

3. Vypálený VN kabel druhého válce - výměna

4. Nefunkční klimatizace - málo chladící náplně a tím pádem malý tlak v systému (elektrická část je OK). Naplánována kompletní diagnostika okruhu klimatizace, zjištění příp. místa úniku, naplnění novým médiem.

5. Prasklé sklo L mlhovky - asi bude výměna...
07-03-2012 08:42 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #4
RE: Crusader's XJ build-up thread
29.9.2008
Anabáze s výměnou oleje v převodovce

Jak už jsem psal, prováděl jsem ponákupovou výměnu všech olejů a dalšího. Vše proběhlo bez problémů a jako bonbónek nakonec jsem si nechal výměnu oleje v převodovce.Vyzbrojen teoretickými zkušenostmi, posbíranými na tomto fóru, jsem si připravil náčiní a zalehl pod vozidlo obhlédnout situaci.

Jako první mě překvapilo, že převodovka má vypouštěcí šroub (měly to všechny XJ nebo jen ročníky 97+ ?). Dále jsem zpozoroval, že vana převodovky není na těsnění, ale že ze spoje plochy mezi vanou a převodovkou vylézá všude černý motorový silikon a to ve značné míře!

Začal jsem mít neblahé tušení o kvalitě předcházejících prováděných prací.

Tušení se potvrdilo, když jsem povolil vypouštěcí šroub, kolem kterého bylo podezřele zavlhlo a evidentně to sáklo. No, povolil, spíš jsem ho jen golou lehce polechtal a on najednou bez varování po povolení o necelou čtvrtotáčku vypadl. Proč? Viz obrázek níže v příspěvku.

Pokrčil jsem rameny, vypustil nepěkné slovo na adresu mechanika přede mnou, vypustil něco oleje, vypustil prdy a povolil vanu. Musím říct, že šroubky držící vanu byly dotažené na krev, co hliník převodovky snesl. Někde bohužel nesnesl a šrouby byly v závitu stržené (naštěstí jen dva...).

Nastala otázka: Jak dostat bez poškození vanu dolů, neboť černý motorářský silikon držel jak sviňa, jak helvítská víra, prostě strašně moc. Nakonec se mi podařilo dostat vanu dolů až poté, co jsem lámacím nožem opatrně nařízl ten černej prevít ve spáře kam jsem se až dostal. Co jsem přitom vypouštěl na adresu "mechanika" který dělal výměnu přede mnou, si může každý jistě domyslet. To jsem ovšem ještě netušil, co mě čeká dále...

Podotýkám, že auto mělo servisku a dle ní bylo servisováno ve značkovém servisu Chrysler v Německu. Že už ovšem ani v dojčlandu není vše tak, jak bývalo, vyplynulo vzápětí.

Poté co jsem sloupl/seškrábl vrstvu silikonu z vany, naskytl se mi pohled, který jistě nenechá chladným žádného milovníka techniky....

Upozorňuji, že následující záběry jsou brutální a rozhodně by se na ně neměly dívat malé děti a Harley (nerad bych ho měl na svědomí).
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[Obrázky: 05.jpg]

[Obrázky: 06.jpg]

Tak takto (jako na horní fotce) vypadala dosedací plocha vany po celém jejím obvodu. Naprosto netuším, čím toho německý "mechanik" docílil, navíc mu to muselo dát obrovskou práci takhle to zkurvit, protože tohle není dráťák ani snad šroubovák, ale nějaké opravdu kvalitní rydlo, kterým to doryl...

Chvíli jsem přemýšlel, co teď. Napadlo mě vzít druhé auto, jet do Německa, vyhledat servis a mechanika který to dělal, a omlátit mu tu vanu o hlavu tak mocně, až by se získanými údery plocha vyhladila. Nasránek Nicméně když jsem přestal vidět rudě, zvítězila časově i finančně jednodušší varianta. Prostě jsem vzal velký nový rovný brousek, vyrobil přípravek na udržení rovnoběžné polohy brousku vůči dosedací ploše vany a dal se do broušení. Nejdříve nahrubo, potom najemno a poté smirkem a nakonec jemným smirkem...

Po asi čtyřech hodinách jsem byl hotovej. Úplně. Ne že bych neuměl manuálně máknout, ale už jsem toho měl fakt plný kecky. Čtyřhodinový brousící maratón jsem si zkracoval vymýšlením co nejbrutálnějších německých nadávek. Jelikož německy neumím, tak to příliš květnaté a duchapřítomné nebylo, prakticky se to točilo jen kolem slov "šajze" a "švajne".

No, když byla dosedací plocha vany jakž takž renovovaná, ještě jsem vyřízl nový závit pro vypouštěcí šroub (M10) a utěsnil pomocí teflonové pásky pozinkovaným šroubem.

Pak už jen následovala výměna filtru, očištění plochy převodovky (která zůstala kupodivu nepoznamenána dovednostmi mechanika který se podepsal na vaně) a převložkování dvou stržených závitů pomocí vyrobených závitových vložek. Vanu jsem dal na sucho na korkové těsnění přiložené k filtru a správným momentem dotáhl. Dolil patřičné množství oleje, zahřál, změřil a s pocitem dobře vykonané práce auto zaparkoval do garáže.

Těsnění prozatím drží, nikde ani kapka oleje, ani nezavlhá, uvidíme jak to bude dále.

Kdo to vydržel přečíst až sem, má malého bobříka čtení Crusaderových tlachů Chehták .
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 14-03-2012 10:33 PM od crusader.)
07-03-2012 08:48 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Online
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 740
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 20
Příspěvek: #5
RE: Crusader's XJ build-up thread
Dobrýýýýýýýýýýýý PalecNahoru ,ale tuhle větu:
"Upozorňuji, že následující záběry jsou brutální a rozhodně by se na ně neměly dívat malé děti a Harley (nerad bych ho měl na svědomí)."
a zejména její závěr,to bych vytesal do kamene valim_se_smichyvalim_se_smichyvalim_se_smichy

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
07-03-2012 09:10 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
myšak Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 243
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #6
RE: Crusader's XJ build-up thread
to jo PalecNahoru Chehták Chehták
07-03-2012 10:08 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 906
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #7
RE: Crusader's XJ build-up thread
ChehtákChehták Je pravda,že jsem se taky pobavil PalecNahoru

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
07-03-2012 10:15 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #8
RE: Crusader's XJ build-up thread
6.10.2008
2'' BB lift

Takže další nové věci co se dějí?

Konečně mám z komaxitovny vše zpět ohledně mého 2'' BB liftu, takže různé podložky, vzpěry, atp jsou již nachystané.

Připravená sada (ne celá, chybí pár kousků které ještě nejsou - na zadní nápravu):
[Obrázky: 07.jpg]

Jinak vše je z ocele, protože:

K lehkým kovům nemám přístup,
z ocele si dělám výstup.

Co je jednou dobře zkuté,
nehne se i předepnuté.

Hliník má sic lehkou váhu,
v pevnost však nemá váhu /absolutní rým © JC

Ocel ta však pevnost dá,
v terénu vše překoná.

Další podrobnosti budou následovat....
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 14-03-2012 10:34 PM od crusader.)
07-03-2012 10:26 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro crusader za tento příspěvek:
DeathSucks
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #9
RE: Crusader's XJ build-up thread
6.10.2008

Strašlivá story o montáži 2'' BB liftu na přední nápravu doprovázená nechutnými nadávkami a klením... 18++!!

Takže, jak je vidno z předchozí zprávy, měl jsem už dostatek materiálu k povýšení. Tedy k povýšení auta o ty dva minimální palce. Uznávám, pro zdejší drtiče kamenů to nemusí být moc, ale pro mě je to v momentální situaci až až.

Takže - vyzbrojen zkušenostmi, načerpanými na tomto fóru, jsem se jal instalovati 2'' upgrade mé přední nápravy směrem nahoru. (Směrem dolů by to byl spíše downgrade, ale každému co jeho jest...).

Protože jsem tvor důkladný a přemýšlivý, tak jsem všechny spoje, co mají co do činění s přední nápravou už den předem kompletně očistil, prostříkal WDčkem, konkorem, naftou, petrolejem a ještě.... no prostě kompletně prostříkal (ne, nemám zatím úchylku z mého auta!), a v rámci možností mé skrovné garáže rozhýbal veškeré závitové spoje.

Další den jsem se tedy s nadšením vrhnul pod vůz, a jal se povolovati ramena, stabilizátor, a další fičuřiny připojené k nápravě. Vzhledem k důkladnosti předchozích kroků se mi vše dařilo k naprosté spokojenosti.

Po absolutním povolení veškerých šroubů jsem nasadil stahovače per - tedy přesněji řečeno držáky per - tedy přesněji řečeno rád bych nasadil... Kde já jsem kur*a ty stahovače nechal? Hmmm chvilka hledání ve všech taškách co jsem si donesl...

... dlouhé hledání

...

...sakra, já, pi*a, nechal ty stahováky v dílně u kamoša!!!!

A co teď? Bez stahováků per je i po maximálním vyvěšení nápravy péro dlouhé jak týden před výplatou a ven se sice dostat dá (několika umnými, kopy ala Bruce-Lee) ale zpět ani boha...

Chvilka přemýšlení - a zkusíme to. Takže nápravu opět zmáčknout k autu, aby si pružiny sedly závitama co nejblíže... Poté najít v garáži svářecí drát o průměru 1.5mm a svázat pružiny (svázat závity k sobě) co nejlépe a pak pomalu povolovat zvedák, doufajíce, že pružina zůstane smáčknutá, držená drátem...

Povoluji...

Povoluji....

Povoluji....

PRÁSK!!!

Rana jak sviňa, prostě řacha. V garáži něco zabzučelo, asi jako odražená kulka... Nemám žádná TOP SECRET aby po mě někdo střílel, takže kulka to opravdu nebude... RESUME - je to kousek přetrženého drátu...

Měl jsem si hned myslet, že pokud ty pružiny mají udržet předek XJ s 4,0 litináčem, tak že 1.5 mm drát nebude to pravé... Nevadí... Nahrazuji drát 1,5mm drátem 3mm. Na tento je i pružina JEEPu slabá... Chehták

Konečně si mi daří dostat obě pružiny ven. Ale OUCH!!! Co to zjišťuji? Na levé pružině je odlomených zespodu cca 6 cm zakončení! TZN - pružina je prasknutá, prdlá, ukroucená, švihnutá a prostě v pi*i. Jakkoliv nejsem zastáncem REDNECK řešení problémů, v současném stavu (auto na kozách) pouze pootáčím pružinu o těch pět cenťáků dále (na zdvihu nápravy to dělá cca 4mm) a instaluji homemade BB sadu.

Prší, stále prší. (Zabil bych rosničky!) Vzhledem k tomu, že jsem v garáži, tak to až tak moc nevadí, až na to až tak. Garáž nemám zvíci stodoly. Bohužel. A tak, když prší a já ležím pod autem, tak celá má spodní polovina vyčnívá z garáže ven, a prší mi na ni. - Teda na něho... teda, prší mi na nohy, no. Tedy pokud prší. Pokud svítí slunce, tak na mě naopak svítí teplo, což je (když se člověk potí pod nápravou) taky občas nemilé...

Ale co už, zbývá dotáhnout pár posledních šroubů, pod zadní držáky ramen vsunout 2mm podložky (tzn zvětšit záklon rejdového čepu - doufám že žádné death wobble) a další a další drobnosti, které tu byli už tisíckráte popsány a já jen naplno využil zkušeností ostatních.

Takže vše je vyřešeno... Určité drobnosti - jakožto například montáž rozpěr tlumičů by si vyžádaly i detailněší popis, ale nechám už oko čtenáře odpočinouti a nebudu ho unavovati popisováním dílčích úspěchů/neúspěchů při montáži téhož.

Takže, kdo to vydržel číst až sem, má druhého bobříka čtení crusaderových tlachů! (Za tři bobříky je odměna!)
07-03-2012 10:28 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro crusader za tento příspěvek:
DeathSucks
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #10
RE: Crusader's XJ build-up thread
7.10.2008

Jěště noticka - to by nikdo nevěřil, co smradu a bordelu je z broušení gumy.

Tedy - jak jsem instaloval 2'' BB lift na front axle, tak jsem taktéž instaloval dva puky na přední dorazy. A aby opravdu dobře držely, rozhodl jsem se jejich hladkou plochu, uzpůsobenou ke klouzání po ledu patřičně zdrsnit.

Jako nástroj ke zdrsnění povrchové plochy puků jsem vybral ocelový kartáč na flexce. (Hrncový kartáč pr. 65mm.)

Ke své neopatrnosti jsem si pro následující procedůru vybral obývací pokoj. (Však to jenom zdrsním ne?)... Po zabrání kartáčem do puku (upevněnému ve svěráku) se však stalo zaráz několik souběžných věcí:

- flexa zabrala jak kopáč čující zlato
- kartáč vyhodil snopec kouřící gumy přímo na záclonu
- když jsem v dlouhém drajvu navedl flexu zpět na puk, všiml jsem si, že záclona začala doutnat...
- dál jsem pokračoval v trýznění povrchu puku kartáčem...
- záclona z doutnání přešla v regulérní čmoud, ohlašující brzký výskyt plamene - lovci mamutů by se zaradovali...
- já se, bohužel, neraduji a odhazuji flexu na koberec, a běžím pro vědro s vodou, na uhašení silně doutnající záclony.
- odhozená flexa ještě bohužel nebyla doběhnutá a ve svých posledních otáčkách rve snopce chuchvalců z koberce, kam jen dopadle, záclona už mezitím chytla plamenem
- naplňuji nejbližší rendlík vodou a chrstám vodu směrem k hořící zácloně
- záclona zhasíná, ale proud vody zasahuje i flexu, která je stále zapojená do zásuvky (a obalená spoustou koberce, co dokázala za svého doběhu vyrvat)
- z flexy vylítá proud jisker a rázem je tma v celém baráku, neboť moje hasicí martyrium uhasilo nejen záclonu, ale chrstnuvší i na motor flexy vyhodilo pojistky v celém baráku...


Pod rouškou tmy se plížím k domovnímu rozvaděči a nahazuji jističe...

Doufám že mě nikdo neviděl!

A doufám, že se má drahá polovička nikdy nedozví, co se v mém bytě neustále děje!

A pro případ, že bychom se někdy setkali na nějakých OFF road festivalech či setkáních - držte prosím jazyk za zuby!!!
(Edit 7.3.2012 - s tímto si už netřeba dělat starost, drahá polovička je nyní už pouze drahou bejvalkou...) Chehták
07-03-2012 10:37 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)