Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
graf kroutícího momentu/výkonu
Autor Zpráva
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 518
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 44
Příspěvek: #1
graf kroutícího momentu/výkonu
Systém Multijet 2 je schopen řídit až 8 vstřiků v jednom cyklu, a to díky novému servoventilu 2, který nabízí vyšší rychlost, flexibilitu a přesnost v různých fázích provozu. Celek je také levnější a spolehlivější díky větší jednoduchosti konstrukce / o 40% méně dílů/.
S MultiJet 2, a to díky novému typu vstřikovače, mohou být implementovány strategie zaměřené na optimalizaci stále dokonalejšího spalování, jako je například rychlost vstřikování Shaping (IRS) ,která sestává ze dvou po sobě jdoucích injekcí tak blízko sebe, že vytváří souvislý profil modulovaného dávkování paliva do válců. V tomto režimu zlepšuje spalovací proces ve prospěch nízké hlučnosti a emise částic a oxidů dusíku (NOx).Maximálního točivého momentu (350 Nm) je dosaženo již při 1750 otáčkách za minutu a je konstantní až do 2500 u 170 koní a až do 2000 otáček za minutu u 140 HP. Vzhledem k tomu, normální rozsah využití je až do 3000 ot / min), točivý moment nikdy neklesne pod 300 Nm, tím se zabrání nepříjemnému "podřazování" a zvýší se takto potěšení z jízdy. Díky tomu je motor velmi flexibilní, s optimálním zrychlení 0-100 km / h maximální rychlost: 11 sekund a 195 km / h na 170 HP, 12,3 sekundy a 180 km / h na 140 HP. To vše se promítá do dynamické a bezpečné jízdu: u obou výkonových verzích s kombinovaným cyklem jsou hodnoty 6,4 l / 100 km a 169 g / km CO2. Tuto spotřebu mohu skutečně potvrdit,že je reálná.

Z grafu je vidět,že maximální hodnota točivého momentu
2,0 Multijet II 140 HP i 170 HP je stejná u obou,ale 140 HP okamžitě ztratí maximální točivý moment na 3000 Rpm, zatímco 170 drží mnohem déle, se zvyšující se rychlostí až do 4000Rpm.
Velmi pozitivní je, že značná část točivého momentu u obou variant je k dispozici již od 1500 otáček za minutu. Varianta 140 koní ma limit na 3tis ot. a překročit 3000-3200 otáček za minutu je zbytečné, zatímco varianta 170 jde dobře až do 4000 otáček.


Přiložené soubory Miniatury
   

Jezdil jsem s Patriotem,WK II,Renegadem a Wranglery TJ+JK+JKU.
31-03-2016 07:03 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 16 863
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 143
Příspěvek: #2
RE: graf kroutícího momentu/výkonu
kdybych byl ministr z brusele, tak přikážu tyhle grafy povinně vyvěšovat při jakýkoliv zmínce o VÝKONU Chehták

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
31-03-2016 10:08 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 518
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 44
Příspěvek: #3
RE: graf kroutícího momentu/výkonu
Verze 170 HP je v podstatě tovární tuning,dle grafu je vidět,že to smysl má,že si motor podrží výkon i na diesel ve vyšších otáčkách, v běžným zatížení, v běžným provozu však rozdíly mezi oběma verzemi téhož motoru nejsou, a to mohu z vlastní zkušenosti rovněž potvrdit.
Ty grafy obecně jsou dobrá věc , neboť dají vizuálně každýmu představu v jakých otáčkách má jeho motor výkon, jak má smysl s autem jezdit.

Jezdil jsem s Patriotem,WK II,Renegadem a Wranglery TJ+JK+JKU.
01-04-2016 05:45 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Dr.Ti. za tento příspěvek:
IgorS
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)