Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MK - Fotogalerie
Autor Zpráva
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 495
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #1
MK - Fotogalerie
Fotografie vybrané nebo pořízené uživateli JeepForum.cz

Přidejte i Vy!

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
JEEPLESS NOW
24-11-2011 11:11 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 517
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #2
Patriot-lift 21/8"
Link na Lift Kit pro Patriot/Compass: http://www.rocky-road.com/patriotsus.html

Cena: 382 US + poštovné,balné,clo, DPH
Výška podložek:21/8",tj 56mm
Pozitivum: designově vůz dospěl,bylo možné osazení většími koly, tovární rozměr 215/60/17 s disky
6,5 x 17 s ET 49 se nahradila pneu BFG T/A 225/70/16 s Alu disky 7x16 s ET 25 + podložky 10mm,
větší kola naknap vlezla v rejdu měla rezervu od hrany podběhu pouze 1cm.Výkon motoru 2,0 CRD si s větším rozměrem kol poradil bez potíží,zvýšení těžiště se projevilo na zhoršení stability a náklonu minimálně, světlá výška dosáhla slušných 25cm
Negativa: v podstatě žádná,mírná vibrace volantu při rychlosti 100km přičítám nesprávně provedené geometrii po liftu
Zkušenosti s tímto liftem nejsou nikde v ČR publikovány,montáž trvala zhruba 4hod,je potřeba zkontrolovat geometrii.


Přiložené soubory Miniatury
       

.jpg  08 MK LIFT 014.jpg (Velikost: 17,21 KB / Stažení: 262)
.jpg  patriot-lift-005.jpg (Velikost: 3,99 KB / Stažení: 113)
.jpg  patriot-lift-014.jpg (Velikost: 3,49 KB / Stažení: 113)
.jpg  patriot-lift-010.jpg (Velikost: 4,4 KB / Stažení: 114)
.jpg  patriot-lift-013.jpg (Velikost: 4,49 KB / Stažení: 113)
.jpg  patriot-lift-025.jpg (Velikost: 4,05 KB / Stažení: 115)
.jpg  lift2-006.jpg (Velikost: 4,2 KB / Stažení: 113)
.jpg  lift2-011.jpg (Velikost: 4,64 KB / Stažení: 114)

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-01-2012 09:33 PM od Dr.Ti..)
12-12-2011 05:58 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 495
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #3
RE: MK - Fotogalerie
kdyz ho milujes, neni co resit Stydílek, slusnej vuz rek bych. jaky to bylo?

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
JEEPLESS NOW
13-12-2011 09:44 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 517
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #4
Patriot-dojem z vozu
Jeep Patriot byl to můj první Jeep a jako s takovým jsem byl vcelku spokojen.Šlo o výkonný,úsporný,prostorný,relativně pohodlný auto s kterým jsem najel asi 30 tis km,vlastnil jej 2 roky a používal jako firemní vůz.
Závady: jedinou závadou byly zalisovaný svislý čepy předních ramen,řešeno v rámci záruky výměnou celého kompletu,dá se samozřejmě řešit úsporněji výliskem čepu,neboť ramena byla OK, Další závady se nevyskytly
Nedostatky: jediným zklamáním byl systém pohonu 4x4 Freedom I / viz Blog 4x4/ ,který se ukázal ve středním terénu jako nepřesvědčivý, avšak polní cestu i sníh na vozovce mu nečinil potíže.
Exteriér: jde o klasický kombík s akcentem na hrany ,dle mého názoru se jedná o konzervativní design až na masku docela povedený a trvalý v čase, mít vzpomínanou masku dnešního Compassu II,tak nemám připomínek. Jako negativum hodnotím dolů a dopředu vyvedený přední nárazník,který zbytečně zmenšuje přední nájezdový úhel.
Interér: model. ročníky 07-09 mají interiér v duchu levně vyhlížejícího plastu,jehož zpracování poněkud pokulhává-na nerovnostech o sobě dá vědět , výhodou je pak snadná údržba boční výplně dveří i zadní strany opěradel.Plasty jsou tvrdé,ne zrovna odolné proti oděru a světlé,takže se část palubovky zrcadlí v předním skle. Odkládacích prostor je dostatek, o výplň dveří na straně řidiče lze dobře opřít ruku,stejně tak o loketní středovou opěrku,takže se dá pohodlně řídit v "pololeže". Pohodu trošku ruší gumové opěrky hlavy. Přední sedadla jsou dostatečně velká,mají bederní opěrku,posez je o něco výše oproti běžným autům,takže se dobře leze dovnitř i ven. Opěradlo spolujezdce se dá sklopit dopředu a vodorovně,vznikne tak stoleček a umožní to takhle převážet předměty až 2,5m dlouhé-vozil jsem takto desky i latě. Místa nad hlavou i pocit vzdušnosti v kabině je dostatek, stejně tak i na zadních sedadlech,takže nic ve smyslu Oktávky I s hrozbou ortopedické intervence po dojezdu. Kufr však hodnot Oktávie nedosahuje,je kryt odnímací roletkou,po sklopení zadních sedadel vznikne rovná plocha,kam se vejde 180x100x80cm. Dveře od kufru mají v sobě zakomponovány výklopný ozvučovač,další se nachází zboku v kufru. Prémiový Boston Acoustics s 9 reproduktory a výkonem 458W je fakt dobrý.
Modely 10 a mladší mají již znatelně kvalitněji zpracovaný interér ,možno i v kůži ,s jinak provedenou palubkou,dojem je kvalitativně mnohem lepší.
Jízda: přesto,že jde o diesel, za jízdy je naprostý klid,motor po zahřátí téměř není slyšet, manuální převodovka / spolu s motorem je montována v rakouském Grazu/ řadí přesně, výkon motoru je velmi dobrý,já ho měl zvýšen chiptuningem ze 103 na přibližných 120KW a Patriot jel opravdu jak z praku...
Modely r 11 mají již motor 2,2 CRD od MB,který je po všech stránkách dále,namísto systému PD /u 2,0 CRD od VW/,se jedná od systém CR s vyšším výkonem bez navýšení spotřeby.
V zatáčkách působí Patriot mírně nedotáčivě, po liftu se nepatrně zvýšil náklon,velmi dobře absorboval nerovnosti,vůbec odladění podvozku bylo velmi příjemné.Klid v autě rušilo rezonování plastů palubky na dlažbě za mrazů-řešil jsem vystříkáním mezer silik. sprejem,což na nějakou dobu pomohlo.Spotřeba se pohybovala v rozmezí 6,5-7litrů nafty /100km
Doplňky: nechal jsem dodělat TZ /vyžaduje doplnit o relé ,jinak odběr proudu zablokuje elektroniku a přestanou svítit zadní svítilny/,střešní nosič na Box,deflektor kapoty-neosvědčil se-při vyšší rychlosti se začala zvedat tlakem vzduchu zadní hrana kapoty na straně pantů-zřejmě konstrukční nedostatek,po demontáži deflektoru toto ustalo, boční trubkový rám Mopar-časem rovněž demontován pro nefunkčnost, zámek zpátečky.
Úpravy: Podložkový Lift 21/8" viz Blog Lift
Zhodnocení: Jeep Patriot/Compass, zvláště Compass II co do zdařilého designu,jsou dobrou alternativou koncernovým 4x4 / Oktavia II 4x4,Yeti,Tiguan/,asijským 4x4/ Sportage, RAV 4/ a to svým nevšením designem a také konkurenceschopnou cenou / nový Compass II kolem 650 tis/. Systém pohonu 4x4 všech těchto Crossowerů je podobný a podobně limitující. Cena práce v servisech Jeep se pohybuje kolem 650Kč/hod. Doplňky na vozy je možno objednat přes řadu prodejců v ČR.


Přiložené soubory Miniatury
           

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-01-2012 09:45 PM od Dr.Ti..)
13-12-2011 06:18 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 517
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #5
RE: MK - Fotogalerie
Tohle byl vzor pro designový úpravy


Přiložené soubory Miniatury
       

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
16-12-2011 04:51 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 643
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 19
Příspěvek: #6
RE: MK - Fotogalerie
Tak to je móóóc povedenej PalecNahoru Krasavec Chehták dle Tvých zkušeností bohužel, jen vzhledově Rozčarovánek

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
16-12-2011 04:55 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 517
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #7
RE: MK - Fotogalerie
A nakonec takto šel k prodeji.
Nyní se objevil na trhu nový Compas. Zajímavým ve srovnání s Patriotem O7 je jeho design,konkrétně čelní partie,nový diesel motor 2,2 CRD od MB,příznivější pořizovací cena,naopak ke škodě je design zadní partie postrádající půvab kombi .


Přiložené soubory Miniatury
   

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
16-12-2011 04:58 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 517
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #8
RE: MK - Fotogalerie
Aleš píšeTak to je móóóc povedenej PalecNahoru Krasavec Chehták dle Tvých zkušeností bohužel, jen vzhledově Rozčarovánek

Koupi Patriot/Compas doporučit lze ,není to vůbec špatný auto.
Můj problém byl ten,že jsem od Patriota chtěl poněkud více,než na co byl postaven ,ale jako alternativa třeba koncernových aut s Haldexem či Crossoverů ostatních značek ale se stejnými limity použití je Patriot/Compass víc než zajímavá volba.

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-01-2012 09:57 PM od Dr.Ti..)
16-12-2011 05:08 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 643
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 19
Příspěvek: #9
RE: MK - Fotogalerie
(16-12-2011 05:08 PM)Dr.Ti. napsal(a):  Aleš píšeTak to je móóóc povedenej PalecNahoru Krasavec Chehták dle Tvých zkušeností bohužel, jen vzhledově Rozčarovánek

:PalecNahoru:Koupi Patriot/Compas doporučit lze ,není to vůbec špatný auto.
Ovšem jsou tací,kteří čirou náhodou vyjedou jeden svah ,následuje zmagoření do výletů mimo silnice , tak tam najedou s Patriotem a pak
přichází fáze deziluzeZ_trnda_pohlavek Takže pro takové tohle auto opravu není. Ale jako alternativa koncernových aut s Haldexem a všelijakých Crossowerů je víc než zajímavá.Nápadík

Tome,já to myslel v duchu "OFF" jinak beru,že jako "netuctové"SUV je patriot fajn PalecNahoru

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
16-12-2011 05:11 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 495
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #10
RE: MK - Fotogalerie
taky sem jeden cas po nem koukal vazne, ale nedokoukal. nicmene me se to auto zamlouva furt.

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
JEEPLESS NOW
16-12-2011 05:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)