Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MK - Fotogalerie
Autor Zpráva
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 461
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #1
MK - Fotogalerie
Fotografie vybrané nebo pořízené uživateli JeepForum.cz

Přidejte i Vy!

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked)
JEEPLESS NOW
24-11-2011 11:11 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 517
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #2
Patriot-lift 21/8"
Link na Lift Kit pro Patriot/Compass: http://www.rocky-road.com/patriotsus.html

Cena: 382 US + poštovné,balné,clo, DPH
Výška podložek:21/8",tj 56mm
Pozitivum: designově vůz dospěl,bylo možné osazení většími koly, tovární rozměr 215/60/17 s disky
6,5 x 17 s ET 49 se nahradila pneu BFG T/A 225/70/16 s Alu disky 7x16 s ET 25 + podložky 10mm,
větší kola naknap vlezla v rejdu měla rezervu od hrany podběhu pouze 1cm.Výkon motoru 2,0 CRD si s větším rozměrem kol poradil bez potíží,zvýšení těžiště se projevilo na zhoršení stability a náklonu minimálně, světlá výška dosáhla slušných 25cm
Negativa: v podstatě žádná,mírná vibrace volantu při rychlosti 100km přičítám nesprávně provedené geometrii po liftu
Zkušenosti s tímto liftem nejsou nikde v ČR publikovány,montáž trvala zhruba 4hod,je potřeba zkontrolovat geometrii.


Přiložené soubory Miniatury
       

.jpg  08 MK LIFT 014.jpg (Velikost: 17,21 KB / Stažení: 259)
.jpg  patriot-lift-005.jpg (Velikost: 3,99 KB / Stažení: 110)
.jpg  patriot-lift-014.jpg (Velikost: 3,49 KB / Stažení: 110)
.jpg  patriot-lift-010.jpg (Velikost: 4,4 KB / Stažení: 111)
.jpg  patriot-lift-013.jpg (Velikost: 4,49 KB / Stažení: 110)
.jpg  patriot-lift-025.jpg (Velikost: 4,05 KB / Stažení: 112)
.jpg  lift2-006.jpg (Velikost: 4,2 KB / Stažení: 110)
.jpg  lift2-011.jpg (Velikost: 4,64 KB / Stažení: 111)

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-01-2012 09:33 PM od Dr.Ti..)
12-12-2011 05:58 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 461
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #3
RE: MK - Fotogalerie
kdyz ho milujes, neni co resit Stydílek, slusnej vuz rek bych. jaky to bylo?

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked)
JEEPLESS NOW
13-12-2011 09:44 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 517
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #4
Patriot-dojem z vozu
Jeep Patriot byl to můj první Jeep a jako s takovým jsem byl vcelku spokojen.Šlo o výkonný,úsporný,prostorný,relativně pohodlný auto s kterým jsem najel asi 30 tis km,vlastnil jej 2 roky a používal jako firemní vůz.
Závady: jedinou závadou byly zalisovaný svislý čepy předních ramen,řešeno v rámci záruky výměnou celého kompletu,dá se samozřejmě řešit úsporněji výliskem čepu,neboť ramena byla OK, Další závady se nevyskytly
Nedostatky: jediným zklamáním byl systém pohonu 4x4 Freedom I / viz Blog 4x4/ ,který se ukázal ve středním terénu jako nepřesvědčivý, avšak polní cestu i sníh na vozovce mu nečinil potíže.
Exteriér: jde o klasický kombík s akcentem na hrany ,dle mého názoru se jedná o konzervativní design až na masku docela povedený a trvalý v čase, mít vzpomínanou masku dnešního Compassu II,tak nemám připomínek. Jako negativum hodnotím dolů a dopředu vyvedený přední nárazník,který zbytečně zmenšuje přední nájezdový úhel.
Interér: model. ročníky 07-09 mají interiér v duchu levně vyhlížejícího plastu,jehož zpracování poněkud pokulhává-na nerovnostech o sobě dá vědět , výhodou je pak snadná údržba boční výplně dveří i zadní strany opěradel.Plasty jsou tvrdé,ne zrovna odolné proti oděru a světlé,takže se část palubovky zrcadlí v předním skle. Odkládacích prostor je dostatek, o výplň dveří na straně řidiče lze dobře opřít ruku,stejně tak o loketní středovou opěrku,takže se dá pohodlně řídit v "pololeže". Pohodu trošku ruší gumové opěrky hlavy. Přední sedadla jsou dostatečně velká,mají bederní opěrku,posez je o něco výše oproti běžným autům,takže se dobře leze dovnitř i ven. Opěradlo spolujezdce se dá sklopit dopředu a vodorovně,vznikne tak stoleček a umožní to takhle převážet předměty až 2,5m dlouhé-vozil jsem takto desky i latě. Místa nad hlavou i pocit vzdušnosti v kabině je dostatek, stejně tak i na zadních sedadlech,takže nic ve smyslu Oktávky I s hrozbou ortopedické intervence po dojezdu. Kufr však hodnot Oktávie nedosahuje,je kryt odnímací roletkou,po sklopení zadních sedadel vznikne rovná plocha,kam se vejde 180x100x80cm. Dveře od kufru mají v sobě zakomponovány výklopný ozvučovač,další se nachází zboku v kufru. Prémiový Boston Acoustics s 9 reproduktory a výkonem 458W je fakt dobrý.
Modely 10 a mladší mají již znatelně kvalitněji zpracovaný interér ,možno i v kůži ,s jinak provedenou palubkou,dojem je kvalitativně mnohem lepší.
Jízda: přesto,že jde o diesel, za jízdy je naprostý klid,motor po zahřátí téměř není slyšet, manuální převodovka / spolu s motorem je montována v rakouském Grazu/ řadí přesně, výkon motoru je velmi dobrý,já ho měl zvýšen chiptuningem ze 103 na přibližných 120KW a Patriot jel opravdu jak z praku...
Modely r 11 mají již motor 2,2 CRD od MB,který je po všech stránkách dále,namísto systému PD /u 2,0 CRD od VW/,se jedná od systém CR s vyšším výkonem bez navýšení spotřeby.
V zatáčkách působí Patriot mírně nedotáčivě, po liftu se nepatrně zvýšil náklon,velmi dobře absorboval nerovnosti,vůbec odladění podvozku bylo velmi příjemné.Klid v autě rušilo rezonování plastů palubky na dlažbě za mrazů-řešil jsem vystříkáním mezer silik. sprejem,což na nějakou dobu pomohlo.Spotřeba se pohybovala v rozmezí 6,5-7litrů nafty /100km
Doplňky: nechal jsem dodělat TZ /vyžaduje doplnit o relé ,jinak odběr proudu zablokuje elektroniku a přestanou svítit zadní svítilny/,střešní nosič na Box,deflektor kapoty-neosvědčil se-při vyšší rychlosti se začala zvedat tlakem vzduchu zadní hrana kapoty na straně pantů-zřejmě konstrukční nedostatek,po demontáži deflektoru toto ustalo, boční trubkový rám Mopar-časem rovněž demontován pro nefunkčnost, zámek zpátečky.
Úpravy: Podložkový Lift 21/8" viz Blog Lift
Zhodnocení: Jeep Patriot/Compass, zvláště Compass II co do zdařilého designu,jsou dobrou alternativou koncernovým 4x4 / Oktavia II 4x4,Yeti,Tiguan/,asijským 4x4/ Sportage, RAV 4/ a to svým nevšením designem a také konkurenceschopnou cenou / nový Compass II kolem 650 tis/. Systém pohonu 4x4 všech těchto Crossowerů je podobný a podobně limitující. Cena práce v servisech Jeep se pohybuje kolem 650Kč/hod. Doplňky na vozy je možno objednat přes řadu prodejců v ČR.


Přiložené soubory Miniatury
           

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-01-2012 09:45 PM od Dr.Ti..)
13-12-2011 06:18 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 517
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #5
RE: MK - Fotogalerie
Tohle byl vzor pro designový úpravy


Přiložené soubory Miniatury
       

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
16-12-2011 04:51 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 637
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 19
Příspěvek: #6
RE: MK - Fotogalerie
Tak to je móóóc povedenej PalecNahoru Krasavec Chehták dle Tvých zkušeností bohužel, jen vzhledově Rozčarovánek

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
16-12-2011 04:55 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 517
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #7
RE: MK - Fotogalerie
A nakonec takto šel k prodeji.
Nyní se objevil na trhu nový Compas. Zajímavým ve srovnání s Patriotem O7 je jeho design,konkrétně čelní partie,nový diesel motor 2,2 CRD od MB,příznivější pořizovací cena,naopak ke škodě je design zadní partie postrádající půvab kombi .


Přiložené soubory Miniatury
   

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
16-12-2011 04:58 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 517
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #8
RE: MK - Fotogalerie
Aleš píšeTak to je móóóc povedenej PalecNahoru Krasavec Chehták dle Tvých zkušeností bohužel, jen vzhledově Rozčarovánek

Koupi Patriot/Compas doporučit lze ,není to vůbec špatný auto.
Můj problém byl ten,že jsem od Patriota chtěl poněkud více,než na co byl postaven ,ale jako alternativa třeba koncernových aut s Haldexem či Crossoverů ostatních značek ale se stejnými limity použití je Patriot/Compass víc než zajímavá volba.

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-01-2012 09:57 PM od Dr.Ti..)
16-12-2011 05:08 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 637
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 19
Příspěvek: #9
RE: MK - Fotogalerie
(16-12-2011 05:08 PM)Dr.Ti. napsal(a):  Aleš píšeTak to je móóóc povedenej PalecNahoru Krasavec Chehták dle Tvých zkušeností bohužel, jen vzhledově Rozčarovánek

:PalecNahoru:Koupi Patriot/Compas doporučit lze ,není to vůbec špatný auto.
Ovšem jsou tací,kteří čirou náhodou vyjedou jeden svah ,následuje zmagoření do výletů mimo silnice , tak tam najedou s Patriotem a pak
přichází fáze deziluzeZ_trnda_pohlavek Takže pro takové tohle auto opravu není. Ale jako alternativa koncernových aut s Haldexem a všelijakých Crossowerů je víc než zajímavá.Nápadík

Tome,já to myslel v duchu "OFF" jinak beru,že jako "netuctové"SUV je patriot fajn PalecNahoru

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
16-12-2011 05:11 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 461
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #10
RE: MK - Fotogalerie
taky sem jeden cas po nem koukal vazne, ale nedokoukal. nicmene me se to auto zamlouva furt.

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked)
JEEPLESS NOW
16-12-2011 05:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)