Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pete awd - ZJ 5.2
Autor Zpráva
pete awd Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 117
Připojen(a): 08-11-2015
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #1
Pete awd - ZJ 5.2
Všechny zde zdravým a jelikož je začátek roku tak přeji vše nej a ať se v tomto roce daří.
Kde bych tak začal, asi tak zhruba před 2 roky sem se zaregistroval na Offroadforu. Navedlo mě nato navštěvování Subarufanclubu a jeho více Off členové a také moji kamarádi řádíci se Samcema.
Sbíral jsem informace a rady všeho možného od lokalit ,cestování a výběr Offu až po témata s neoffroadovým obsahem.
Tak sem tam také našel asi před ½ rokem Jeepa v off úpravě od uživatele Trosky (na OffForu), ale cena byla tehdy vyšší a mě mezitím také díky práci v zahraničí nějaký ZJ i XJ uteklo. Před cca 2 měsíci sem se rozhodl kontaktovat Troskyho ten mi vyšel ve všem vstříc a po návratu do čech sem ho od něho za předem sjednanou/sníženou cenu koupil. Jeho přístup byl vážně dobrej, evidenčka i přepis společně s ním v Plzni smlouva připravená rozumná, navíc uhradil evidenčku a na cestu mě ponechal v rádiu svou Sd kartu s muzikou.Tu sem si však moc nepouštěl a dopřával sem si nádherný zvuk 8 hrnku. PalecNahoru
No a teď jsem i tady mezi opravdovýma Jeepkařema Tvrďák
Úpravy s kterýma se auto pořídil :
Jedná se o ZJčko před FL 1995 5,2 V8 s LPG najeto 209tis a asi budou poctivý.
LPG osazováno předchozím majitelem v roce 2012 tuším. Můžu mrknout do papírů.
Co se interiéru týče, tak spíš horší průměr. Sedačka řidiče vysezená a obecně interiér je adekvátní ke stáří vozu.
Jsou tam měněný repro za bose vpředu a nějaký Panasonic tušim vzadu + subwoofer se zesilovačem, ale není to žádný super zvuk jako jsem zvyklý v audio upravených autech, nicméně oproti originálu nebe a dudy.
Dál tam je CB vysílačka a rádio s malým lcd na CD, usb + microsd.
4" komplet Rough Country podvozek včetně ramen, stabilizátorů, tlumičů, pružin,atd. Navíc jsem dokupoval přední horní ramena štelovací tuším ta samá značka.
4.88 převody v difech + zadní true trac automatická uzávěrka.
Přední homokynetické poloosy vyměněny za kříže. Svítí ABS kontrolka, protože jsem dal kříže bez ABS.
Pevnostní nárazníky - kvůli nájezdovým úhlům zvoleny trubkové. Použity silnostěnné 6mm trubky.
Prodloužení panharadek a ostatní věci nutné k takovému liftu také.
Ostatně dělal to celé včetně převodů PetrF, takže funkčnost zaručena.
Podložky pod kola.
Přední brzdy jsem dával nový kotouče + desky, zadek jestli si pamatuju jen desky, ale ručka nefunkční, chybí pakny tuším.
Kola 33x12,5x15 BFG KM1 - vzorek cca 8-9mm
Šnorch + KN filtr.
Výfuk: Magnaflow zadní tlumič, katík vyndanej. Vývod pod auto. Zvuk moc pěknej.
Já jsem auto dodělal loni na jaře, takže na lift kitu a převodech najeto cca 3-4000km.
Dělané lemy blatníků z plechu + studnářská pěna a přetaženo kitem se skelným vláknem a normálním na konec. Přední jsou v poho a zadní trochu praskly ve spoji a to jen díky bouchání s dveřma, ale myslím že to nevadí.
Lak na autě je taky novej, loni stříkáno.
Auto má LPG zapsaný v TP.
Já osobně mám auto dva roky a v podstatě jsem na něm jenom makal a jízdy moc neužil. Najel jsem na něm za ty dva roky něco kolem 8000 km.
Rozvodka NP249 - dokupoval jsem tam více zubé kolečko na převod do tacho, aby to neukazovalo 100 když se jede 20
Náplně vyměněny včetně oleje a filtru v automatu když byly dělaný převody + lift.

Já se teď chystám ze začátku na nějaké drobnosti výměna mot.oil, chlad.kapal., zadní kotouče+desky+osadit pakny ručky a hlavně vyřešit el.radia,CB a strácející se proud po chcípnutí/zamčení stále něco žere.
Poté v blízké době montáž sníženého tažného (3-3.5t) a navyjedla v předu,s tím možná související předělání pev.nárazníků z pásovyny a jeklů, to samé pev.prahy. V neposlední řadě nákup 2.sady kol s T3.
Něco vzládnu dle rad a návodů, ostatní nechám udělat od skušenějších/šikovnějších.
Takže Offu zdar a objem ničím nenahradíš.


Přiložené soubory Miniatury
       
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 29-01-2017 02:19 PM od pete awd.)
05-01-2016 04:09 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
rezlan Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 445
Připojen(a): 06-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 12
Příspěvek: #2
RE: Pete awd - ZJ 5.2
Kdybych chtěl být jízlivej, což nejsem tak bych musel napsat že je to přesně TO auto na které se na TK doslova těšejSmíšek

ZJ-SRT 5.9 V8 - AEM brute force, 3"magnaflow+ 3"sportcat 100cell, monroe sensatrac, 180°F t-stat, ACCEL coil+cable+distributor cap+rotor+candle, Doug Thorley Tri-Y Headers 630Y-C, Smoky light, WRANGLER AT/R
VIN:1J4GZB8Z9WY114537
----------------------
né V8 - né Jeep
vše pod 5.9L je vysavač
05-01-2016 04:18 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 117
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 6
Příspěvek: #3
RE: Pete awd - ZJ 5.2
Ahoj, autí pěkný...

řikal jsem si kde sem ho viděl na prodej... Počítam že to co je tučně dělal předchozí majitel že?

S STK byl rezlan rychlejší :D

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 2" lift, Dual Battery, 50" curved LED BAR, BfG KM2 235/75/15
VW Golf VII kombi Highline 1,4 TGI
05-01-2016 04:21 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
JaneK Pryč
Záběhlický Seagal

Příspěvků: 16 475
Připojen(a): 24-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 266
Příspěvek: #4
RE: Pete awd - ZJ 5.2
Proslo evidenckou, projde vsim.Kdyz pojede na linku za Piposem, buďou na nej koukat jak na serii Chehták Auto pekne. Kdyz uz, tak uz PalecNahoru

Just Enjoy Every Possibility!
JKR,AT, RT2LOW, 4,88 , 35, RCV, ZZ,FF, jako kava a rum ...... JazykoPlaz
(Cerne, silne, vonave a chytne za srdce)
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05-01-2016 04:24 PM od JaneK.)
05-01-2016 04:24 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 4 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro JaneK za tento příspěvek:
rezlan, maličkej, KaCzaba, pete awd
rezlan Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 445
Připojen(a): 06-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 12
Příspěvek: #5
RE: Pete awd - ZJ 5.2
(05-01-2016 04:21 PM)whitedevil napsal(a):  Ahoj, autí pěkný...

řikal jsem si kde sem ho viděl na prodej... Počítam že to co je tučně dělal předchozí majitel že?

S STK byl rezlan rychlejší :D

Jasně, tučné je soupis minulého....no ono to s tou TK nebude zas až tak marné u tohoto auta. Jiní budou muset do auta nasypat 100 000kč aby jim prošlo TK a tomuhle auto bude stačit ze sebe jen těch 100 000kč sundat dolůMrkálek

ZJ-SRT 5.9 V8 - AEM brute force, 3"magnaflow+ 3"sportcat 100cell, monroe sensatrac, 180°F t-stat, ACCEL coil+cable+distributor cap+rotor+candle, Doug Thorley Tri-Y Headers 630Y-C, Smoky light, WRANGLER AT/R
VIN:1J4GZB8Z9WY114537
----------------------
né V8 - né Jeep
vše pod 5.9L je vysavač
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05-01-2016 04:26 PM od rezlan.)
05-01-2016 04:24 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
rezlan Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 445
Připojen(a): 06-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 12
Příspěvek: #6
RE: Pete awd - ZJ 5.2
(05-01-2016 04:24 PM)JaneK napsal(a):  Proslo evidenckou, projde vsim.Kdyz pojede na linku za Piposem, buďou na nej koukat jak na serii Chehták Auto pekne. Kdyz uz, tak uz PalecNahoru

valim_se_smichy

ZJ-SRT 5.9 V8 - AEM brute force, 3"magnaflow+ 3"sportcat 100cell, monroe sensatrac, 180°F t-stat, ACCEL coil+cable+distributor cap+rotor+candle, Doug Thorley Tri-Y Headers 630Y-C, Smoky light, WRANGLER AT/R
VIN:1J4GZB8Z9WY114537
----------------------
né V8 - né Jeep
vše pod 5.9L je vysavač
05-01-2016 04:25 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
maličkej Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 77
Připojen(a): 26-12-2015
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #7
RE: Pete awd - ZJ 5.2
(05-01-2016 04:24 PM)JaneK napsal(a):  Proslo evidenckou, projde vsim.Kdyz pojede na linku za Piposem, buďou na nej koukat jak na serii Chehták Auto pekne. Kdyz uz, tak uz PalecNahoru

Takze vsichni jedem na technickou tam kam jezdi PiposChehták
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05-01-2016 04:28 PM od maličkej.)
05-01-2016 04:28 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 401
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #8
RE: Pete awd - ZJ 5.2
(1) --pekne
(2) proud, ZJ zere proud, je to slabina navrhu. v manualu se uvadi, ze pokud budes stat asi 3 tydny nebo dyl, mas vyndat pojistku osvetleni interieru. tim se tomu trochu pomuze. tohle je jedna z nevyhod ZJ ale neni to zavada, ZJ to tak ma
(3) jak uz bylo receno. obavam se, ze jsi dojezdil. ale jestli ne, napis prosimte a ja pojedu hned za Tebou. ze jako projdeme oba. diky

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
05-01-2016 05:02 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 117
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 6
Příspěvek: #9
RE: Pete awd - ZJ 5.2
(05-01-2016 04:24 PM)rezlan napsal(a):  
(05-01-2016 04:21 PM)whitedevil napsal(a):  Ahoj, autí pěkný...

řikal jsem si kde sem ho viděl na prodej... Počítam že to co je tučně dělal předchozí majitel že?

S STK byl rezlan rychlejší :D

Jasně, tučné je soupis minulého....no ono to s tou TK nebude zas až tak marné u tohoto auta. Jiní budou muset do auta nasypat 100 000kč aby jim prošlo TK a tomuhle auto bude stačit ze sebe jen těch 100 000kč sundat dolůMrkálek

Sem to blbě četl :D už to tam i vidiim že s tim auto pořídil :D

K tomu žraní proudu - vypínáš dobře klíček? myslim jestli ho máš ve správný poloze, on by neměl jít vytáhnout ale....

K tý STK... Sundal bych trubko slávu, dal origo kola a jel... No a v nejhoršim až se to bude fotit tak stáhneš kurtou nápravu k autu :D a už to nebude tak vysoko a jezdíš vesele dál :)

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 2" lift, Dual Battery, 50" curved LED BAR, BfG KM2 235/75/15
VW Golf VII kombi Highline 1,4 TGI
05-01-2016 05:08 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
rezlan Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 445
Připojen(a): 06-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 12
Příspěvek: #10
RE: Pete awd - ZJ 5.2
(05-01-2016 05:08 PM)whitedevil napsal(a):  
(05-01-2016 04:24 PM)rezlan napsal(a):  
(05-01-2016 04:21 PM)whitedevil napsal(a):  Ahoj, autí pěkný...

řikal jsem si kde sem ho viděl na prodej... Počítam že to co je tučně dělal předchozí majitel že?

S STK byl rezlan rychlejší :D

Jasně, tučné je soupis minulého....no ono to s tou TK nebude zas až tak marné u tohoto auta. Jiní budou muset do auta nasypat 100 000kč aby jim prošlo TK a tomuhle auto bude stačit ze sebe jen těch 100 000kč sundat dolůMrkálek

Sem to blbě četl :D už to tam i vidiim že s tim auto pořídil :D

K tomu žraní proudu - vypínáš dobře klíček? myslim jestli ho máš ve správný poloze, on by neměl jít vytáhnout ale....

K tý STK... Sundal bych trubko slávu, dal origo kola a jel... No a v nejhoršim až se to bude fotit tak stáhneš kurtou nápravu k autu :D a už to nebude tak vysoko a jezdíš vesele dál :)
bez katu:=)).....a bez...a bez a s a s .........

ZJ-SRT 5.9 V8 - AEM brute force, 3"magnaflow+ 3"sportcat 100cell, monroe sensatrac, 180°F t-stat, ACCEL coil+cable+distributor cap+rotor+candle, Doug Thorley Tri-Y Headers 630Y-C, Smoky light, WRANGLER AT/R
VIN:1J4GZB8Z9WY114537
----------------------
né V8 - né Jeep
vše pod 5.9L je vysavač
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05-01-2016 05:10 PM od rezlan.)
05-01-2016 05:10 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)