Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
renovace a nd na YJ 4,2
Autor Zpráva
Boboš Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 13
Připojen(a): 20-09-2015
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
renovace a nd na YJ 4,2
Zdar ve spolek, po mnoha letech snech o Jeepu se ke mně dostal Wrangler 4,2 v stavu nevhodném na komunikace, a tak společně se švárou (mekanikem, páč já sem anitalent) sme počaly rozborku... a teď přichází moře otazek Chehták než půjde rám na komax, co vše převařit a připravit... Volba motoru dle pročtení různých fór není nejšťastnější a tak přijde výměna... dotaz 1. co vše se musí upravit při osazení 4,0 HO ? dotaz 2. když už by se sháněl dárce (XJ) co z něj použít i nápravu? (přední i zadní) má to cenu? sou na tom lepe? dotaz 3. jak moc složité by bylo použít jako dárce těchto dílů ZJ 5,2 Neviňátko Plány mam pořídit podvozek RC 2,5'' + 2'' boudalift RC, budu s ním jezdit 90% asfalt... ale občasné vyjížďce se bránit nehodlám a rád bych s ním i něco vyjel... Dotaz 4. najde se někdo poblíž Liberce kdo má YJ 4,0HO na přípanou konzultaci a juknutí se jak to funguje a co kde je? Děkuju za každou pomoc / radu Stydílek
20-09-2015 10:24 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Boboš za tento příspěvek:
steveek
Blackflamesiczi Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 352
Připojen(a): 17-12-2012
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #2
RE: renovace a nd na YJ 4,2
(20-09-2015 10:24 AM)Boboš napsal(a):  Zdar ve spolek, po mnoha letech snech o Jeepu se ke mně dostal Wrangler 4,2 v stavu nevhodném na komunikace, a tak společně se švárou (mekanikem, páč já sem anitalent) sme počaly rozborku... a teď přichází moře otazek Chehták než půjde rám na komax, co vše převařit a připravit... Volba motoru dle pročtení různých fór není nejšťastnější a tak přijde výměna... dotaz 1. co vše se musí upravit při osazení 4,0 HO ? dotaz 2. když už by se sháněl dárce (XJ) co z něj použít i nápravu? (přední i zadní) má to cenu? sou na tom lepe? dotaz 3. jak moc složité by bylo použít jako dárce těchto dílů ZJ 5,2 Neviňátko Plány mam pořídit podvozek RC 2,5'' + 2'' boudalift RC, budu s ním jezdit 90% asfalt... ale občasné vyjížďce se bránit nehodlám a rád bych s ním i něco vyjel... Dotaz 4. najde se někdo poblíž Liberce kdo má YJ 4,0HO na přípanou konzultaci a juknutí se jak to funguje a co kde je? Děkuju za každou pomoc / radu Stydílek

vim o kompletni 5,2 rachlej na bok v LPG asi predface ale nevim na 100% a cenofku jsme resily okolo 15 000,- ale je to rok zpet ale udajne mu tam porad stoji nekde u razic neco cicenic tady na jihu telefon mozna dohledam
Pripadne xj 4,0 bude motor k mani ale az ho vyndam a to je na hoooooodne dlouho
jinak 5,2 tam dal kurtak nekde tu bude mit vlakno

nemám jeepa , protoze mám rozum a jezdím fordem (vtip musim preci provokovat)
Ale manželce jsem koupil Dodge ale to je tajné
Tak už mám Jeppppa :-) 725505674
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-09-2015 10:29 AM od Blackflamesiczi.)
20-09-2015 10:27 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Boboš Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 13
Připojen(a): 20-09-2015
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #3
RE: renovace a nd na YJ 4,2
(20-09-2015 10:27 AM)Blackflamesiczi napsal(a):  
(20-09-2015 10:24 AM)Boboš napsal(a):  Zdar ve spolek, po mnoha letech snech o Jeepu se ke mně dostal Wrangler 4,2 v stavu nevhodném na komunikace, a tak společně se švárou (mekanikem, páč já sem anitalent) sme počaly rozborku... a teď přichází moře otazek Chehták než půjde rám na komax, co vše převařit a připravit... Volba motoru dle pročtení různých fór není nejšťastnější a tak přijde výměna... dotaz 1. co vše se musí upravit při osazení 4,0 HO ? dotaz 2. když už by se sháněl dárce (XJ) co z něj použít i nápravu? (přední i zadní) má to cenu? sou na tom lepe? dotaz 3. jak moc složité by bylo použít jako dárce těchto dílů ZJ 5,2 Neviňátko Plány mam pořídit podvozek RC 2,5'' + 2'' boudalift RC, budu s ním jezdit 90% asfalt... ale občasné vyjížďce se bránit nehodlám a rád bych s ním i něco vyjel... Dotaz 4. najde se někdo poblíž Liberce kdo má YJ 4,0HO na přípanou konzultaci a juknutí se jak to funguje a co kde je? Děkuju za každou pomoc / radu Stydílek

vim o kompletni 5,2 rachlej na bok v LPG asi predface ale nevim na 100% a cenofku jsme resily okolo 15 000,- ale je to rok zpet ale udajne mu tam porad stoji nekde u razic neco cicenic tady na jihu telefon mozna dohledam
Pripadne xj 4,0 bude motor k mani ale az ho vyndam a to je na hoooooodne dlouho
jinak 5,2 tam dal kurtak nekde tu bude mit vlakno

Díky, a ten 4,0 tam sedí bez úprav? jinak není problém pomoci s vyndáním, alespoň by byl čas pokecat Smíšek
20-09-2015 10:58 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 568
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #4
RE: renovace a nd na YJ 4,2
(20-09-2015 10:24 AM)Boboš napsal(a):  ..... než půjde rám na komax....

Nasránek Tohle určitě nééé! Kvalitně provedený komax, ve dvou vrstvách, na zinkovém základu používám na pevnostní nárazníky a tam se osvědčil PalecNahoru
Ale na rám auta, hlavně pro jeho neopravitelnost, použij určitě něco měkčího.

Jinak změna motoru, je vždy o řadě problémů a úprav, hlavně na elektro a příslušenství... nikdy to není "bolt-on" Mrkálek

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
20-09-2015 11:38 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
lucius Offline
středo Slovan

Příspěvků: 4 887
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 44
Příspěvek: #5
RE: renovace a nd na YJ 4,2
A dostat komaxit dolů je taky pakarna. Musel jsem disky čistit copankovym kartacem ve flexe. Piskovani nešlo, nebo šlo ale pomalu a řekli mě že by to bylo finančně nesmyslné . Normálně cena je 600kc/h. Při piskovsni se jim od komaxu písek odrážel

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen 25.9.1992; 5,5" ; MT 33x10,50R15; lpg;
http://lucius69.rajce.idnes.cz/
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
20-09-2015 11:57 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
DwPetr Offline
sběratel ZJček a WJček

Příspěvků: 5 548
Připojen(a): 11-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 53
Příspěvek: #6
RE: renovace a nd na YJ 4,2
Ale jde to, akorát ne pískem, ale drtí nebo brokama. Písek je moc jemnej. Na rámu hrubší povrch nevadí Tvrďák

http://www.muj-jeep.cz
http://www.renovace-stroju.cz
Jeep GCH WG 4.7 V8
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
Jeep GCH WJ 4.0 I6 LPG
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-09-2015 12:01 PM od DwPetr.)
20-09-2015 12:00 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Boboš Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 13
Připojen(a): 20-09-2015
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #7
RE: renovace a nd na YJ 4,2
no dobrá, přímo komax ne ale u nás mají nějaký spec. základ co je antikorozní a prý strašně moc vydrží... tak aspoň to... jinak mě zajímá jestli to uchycení motoru je stejné a jestli pasuje man.převovka... el. je jasné ze se bude muset překopat...
20-09-2015 12:10 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
DwPetr Offline
sběratel ZJček a WJček

Příspěvků: 5 548
Připojen(a): 11-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 53
Příspěvek: #8
RE: renovace a nd na YJ 4,2
Používám epoxidový zinkofosfátový základ, a na to pololesklý černý polyuretan. Když se budem bavit o tom co je nejlepší, tak to je jednoznačně galvanické zinování, to všechno ostatní je jen berlička.

Kdyby nebylo zbytí, tak bych to nechal opískovat a našopovat, pak to ještě přestříkl třeba tím epoxidem a uretanem.

http://www.muj-jeep.cz
http://www.renovace-stroju.cz
Jeep GCH WG 4.7 V8
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
Jeep GCH WJ 4.0 I6 LPG
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-09-2015 12:16 PM od DwPetr.)
20-09-2015 12:13 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Boboš Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 13
Připojen(a): 20-09-2015
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #9
RE: renovace a nd na YJ 4,2
tak pískovat to budem i s boudou... Mrkálek no ale před povrchovkou bych měl rád vše převařené a připravené... Smíšek tak se snažím zjistit co vše nás vlastně čeká.. zatím se nějak nedozvídám jestli sedí uchycení motoru 4,2 a 4,0 k rámu... a je někdo z vás poblíž Liberce? tůůůze rád bych se s ním svezl ať vím na co se vlastně mám těšit od 4,0 Smíšek a hlavně ať můžem porovnat rozdíl...
20-09-2015 12:43 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
DwPetr Offline
sběratel ZJček a WJček

Příspěvků: 5 548
Připojen(a): 11-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 53
Příspěvek: #10
RE: renovace a nd na YJ 4,2
No já si hlavně myslím, že ten rozdíl ve váze zase tak markantní není 4.0-5.2 Někde jsem to měl dokonce vyhledaný, ale už nevim kde jsem to psal. Zase ohledně TP bude 4.0 schůdnější.

http://www.muj-jeep.cz
http://www.renovace-stroju.cz
Jeep GCH WG 4.7 V8
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
Jeep GCH WJ 4.0 I6 LPG
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
20-09-2015 01:13 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)