Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Autor Zpráva
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #331
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
ten kardan budeš muset udělat a budeš se muset popasovat se záklonem nápravy, protože ten kříž u té nápravy by měl být ideálně rovně a vůbec nebýt zalomenej, proto je kloub lepší. A úhel kardanu má přednost před záklonem rejdovýho čepu.
19-11-2017 06:28 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #332
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
TO že kardan má přednost vím...

TO že se kardan nechá prodloužit taky... Jde mi to že jsem v několika vláknech viděl že se používají různé kardany různých délek ze sériovek

Ať už dopředu nebo do zadu s použitím SYE

Podvozej je již zaplacen a doufám že něják dorazí domů...
Zadní náprava na ní je už zaplacená záloha, automatka je už v ČR stejně tak Trans GO

U liftu píšou: If your ZJ has the CV (with rubber boots) front driveshaft,you may need to convert to the double cardan style to accommodatethe lift height. Your rear driveshaft will work with this kit.

Jen nevím jestli myslí CV na obou stanách nebo jen jeden... A je mi divný že by se nechal nechat zadní kardan...

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
19-11-2017 06:34 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #333
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
myslí jen jeden dvojkříž. A kardan než si dáš na auto tak by sis ho měl nechat vyvážit, je blbost použít starej kardan bez vyvážení a to už je ti délka jedno. Protože tu ti udělají na míru. A myslím, že budeš rád, když najdeš jeden kvojkříž v dobrým stavu.
19-11-2017 06:36 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #334
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(19-11-2017 06:36 PM)Wily napsal(a):  myslí jen jeden dvojkříž. A kardan než si dáš na auto tak by sis ho měl nechat vyvážit, je blbost použít starej kardan bez vyvážení a to už je ti délka jedno. Protože tu ti udělají na míru. A myslím, že budeš rád, když najdeš jeden kvojkříž v dobrým stavu.

Tak to nechám jak to je a uvidíme až to nainstaluju

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
19-11-2017 06:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #335
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Tak jsem konečně obdržel balíček z USA bohužel se zdá že je nekompletní NasránekNasránek snad se to s dopravcem vyřeší...

No a teď k tomu co přišlo... Přední LA 3-link zadek na krátkejch 5,5" od IRO

   

   

   

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
30-01-2018 03:12 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #336
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Uz se na tom konecne maka...[Obrázky: cffa582a591b747df6f383ff28f24886.jpg]

Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
27-03-2018 12:39 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Renije Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 673
Připojen(a): 11-07-2014
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #337
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Víc fotek klidně.

Rád koukám na stavby :)

xj -> zj -> kj -> wg -> 95ZJ i6 + 01KJV6
773 678 45pět
27-03-2018 01:22 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #338
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Snazim se delat... Tak neni cas na foceni... Ale problemu se objevuje dost...

Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
27-03-2018 02:40 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #339
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Pauzicka na neco k jidlu...
Venkovni zatisi s d35 a ch8.25[Obrázky: 3e4a3bd41430b3d0ea4d486a1d53aa5a.jpg][Obrázky: 52f622e2e2d083cad3caddd3950f1fe5.jpg]

Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
28-03-2018 12:17 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro whitedevil za tento příspěvek:
SleepyDelegate
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 913
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 18
Příspěvek: #340
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
jak ti to jde s tou pískovačkou z lidlu? jaký máš kompresor?

a piš víc a foť víc, pak tě bude mrzet, žes to nedělal (a my nebudeme mít co číst)... Chehták

Wrench, wheel, wrench, repeat...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited (prodán 16.9.23)
28-03-2018 11:00 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)