Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Autor Zpráva
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 11 695
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #331
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
ten kardan budeš muset udělat a budeš se muset popasovat se záklonem nápravy, protože ten kříž u té nápravy by měl být ideálně rovně a vůbec nebýt zalomenej, proto je kloub lepší. A úhel kardanu má přednost před záklonem rejdovýho čepu.
19-11-2017 06:28 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Online
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 119
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 6
Příspěvek: #332
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
TO že kardan má přednost vím...

TO že se kardan nechá prodloužit taky... Jde mi to že jsem v několika vláknech viděl že se používají různé kardany různých délek ze sériovek

Ať už dopředu nebo do zadu s použitím SYE

Podvozej je již zaplacen a doufám že něják dorazí domů...
Zadní náprava na ní je už zaplacená záloha, automatka je už v ČR stejně tak Trans GO

U liftu píšou: If your ZJ has the CV (with rubber boots) front driveshaft,you may need to convert to the double cardan style to accommodatethe lift height. Your rear driveshaft will work with this kit.

Jen nevím jestli myslí CV na obou stanách nebo jen jeden... A je mi divný že by se nechal nechat zadní kardan...

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 2" lift, Dual Battery, 50" curved LED BAR, BfG KM2 235/75/15
VW Golf VII kombi Highline 1,4 TGI
19-11-2017 06:34 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 11 695
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #333
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
myslí jen jeden dvojkříž. A kardan než si dáš na auto tak by sis ho měl nechat vyvážit, je blbost použít starej kardan bez vyvážení a to už je ti délka jedno. Protože tu ti udělají na míru. A myslím, že budeš rád, když najdeš jeden kvojkříž v dobrým stavu.
19-11-2017 06:36 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Online
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 119
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 6
Příspěvek: #334
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(19-11-2017 06:36 PM)Wily napsal(a):  myslí jen jeden dvojkříž. A kardan než si dáš na auto tak by sis ho měl nechat vyvážit, je blbost použít starej kardan bez vyvážení a to už je ti délka jedno. Protože tu ti udělají na míru. A myslím, že budeš rád, když najdeš jeden kvojkříž v dobrým stavu.

Tak to nechám jak to je a uvidíme až to nainstaluju

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 2" lift, Dual Battery, 50" curved LED BAR, BfG KM2 235/75/15
VW Golf VII kombi Highline 1,4 TGI
19-11-2017 06:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)