Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TJ 4,0 LPG
Autor Zpráva
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 870
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 32
Příspěvek: #11
RE: TJ 4,0 LPG
(28-11-2014 07:24 AM)Vladimír Plíva napsal(a):  Stále mi jde nepravidelně už od montáže a stále se mi na diagnostice objevuje Error 0138 a 0302, což je nějaký zkrat a vynechávání na 2.válci.

0138 je skrat na zadnej lambdasonde - tú ste menili tiež?
302 je misfire na 2. valci - odkiaľ panáčik natiahol snímanie otáčok pre LPG? Lebo to by mohol byť dôvod

Aký systém LPG to je? Aké sú časy vstrekov?

Alebo inak -povedal by som že dovez

Ústí není Praha, ale nie je to také hrozné, moja mátinka pendluje medzi ZA a UnL každú chvíľu ChehtákChehták

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
28-11-2014 03:41 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Vladimír Plíva Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 109
Připojen(a): 31-10-2013
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #12
RE: TJ 4,0 LPG
(28-11-2014 03:41 PM)palo-cherokee napsal(a):  
(28-11-2014 07:24 AM)Vladimír Plíva napsal(a):  Stále mi jde nepravidelně už od montáže a stále se mi na diagnostice objevuje Error 0138 a 0302, což je nějaký zkrat a vynechávání na 2.válci.

0138 je skrat na zadnej lambdasonde - tú ste menili tiež?
302 je misfire na 2. valci - odkiaľ panáčik natiahol snímanie otáčok pre LPG? Lebo to by mohol byť dôvod

Aký systém LPG to je? Aké sú časy vstrekov?

Alebo inak -povedal by som že dovez

Ústí není Praha, ale nie je to také hrozné, moja mátinka pendluje medzi ZA a UnL každú chvíľu ChehtákChehták

Děkuji za další názor, který přetlumočím plynaři, ať to prověří. Jak ale říkám, je divné, že tyto errory to nehlásí při provozu na benzín. Lambda sondy by měly být obě v pořádku, v servisu mi je prověřovali, ale je pravda, že ta jedna háže trošku jiné časy, cca o 10% rozdílné. To jsem vypozoroval, když to měl plynař na monitoru
28-11-2014 03:52 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #13
RE: TJ 4,0 LPG
Plynar uz se ti v tom vrtat nebude. Pokud je to tatar jako 80% vsech "monteru" u nas. Maximalne to pichne na jejich disgnostiku. Dela ze na tom dela, mozna ti vyresetuje nastaveni RJ lpg a zmizni odsud otravo. Platit to bebudes, tak te rychle vypakujem.

To samy i v praze na harfe. 3x odstranovani stejny zavady. A zadna zmena.

Ty samy veci. Misfire 2.valec a skubani v malych otackach.

Palo mi rikal stejny rady. Casy vstriku, snimani otacek. Ty kaspari mi to do dneska nerekli. Vzdy to nejak zakecali. Uz jich mam plny zuby. Stoji me to muj cas a litr cesta.

Stejne si udelam vylet k Palovi. Za den dva to snad da dohromady. Musim se s nim domluvit..

Zajimavy ze misfire 2. Valec.

Z toho se Palo berou signaly pro snimani otacek?

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
28-11-2014 04:49 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Mirda Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 475
Připojen(a): 29-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 9
Příspěvek: #14
RE: TJ 4,0 LPG
Problém zřejmě bude v el. instalaci LPG, nic okolo bych jinýho nehledal.
Tady to vypadá, že to na tvrdo vypne druhý válec. Buď jsou přehozený póly na vstřiku, nebo problém v napojení vstřiku. Jesli vstřiky prohazoval a dělá to pořád stejnáý válec, tak vstřikem jako takovým to nebude.
Když by bylo povolený sání, tak to bude dělat i ne benzín. Budou-li špatně navrtaný vstřiky, tak by se to ve velkých otáčkách stratilo a šlo to pravidelně. Zaměřte se na kabeláž a napojení kabeláže.

WK2 2014 3.0 V6 Overland (s)
XK 5.7 Overland, Q D II, 09, 2" Lift, kola MOAB (m)
XK 5.7 Limited, Q D II, 2" Lift, kola MOAB (m)
WH 4.7 Limited, Q D II, 2"Lift, kola MOAB, Warn 9.5xp + dálka, (m)
WK 3.7 Laredo - CB, jinak civil (m)
http://www.lpgpower.cz
Minulost, současnost, budoucnost - jedním slovem JEEP
29-11-2014 09:08 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #15
RE: TJ 4,0 LPG
Me taky prohazovani vstriku nepomohlo. Porad 2.valec.

A kdyz vyrusim MDS (jezdim tow/haul) tak to v nizkych necuka. A ten misfire mam spis v zatezi. Dlouhy kopec, ale ne uplne cihla na podlaze. Trochu povolena noha na plynu. A treti vec, z uplne klidne jizdy dupnu prudce na plynovy pedal a dost casto se mi lpg vypne.

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
29-11-2014 10:04 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Vladimír Plíva Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 109
Připojen(a): 31-10-2013
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #16
RE: TJ 4,0 LPG
Tak díky všem za rady, problém s LPG odhalen. Z výroby byla chyba na kabelech k jednotlivým válcům. Byly prohozeny 1 a 2 válec. Kdybych u toho nebyl osobně, budu je mít za blbce :-)
10-02-2015 04:08 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PET77 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 209
Připojen(a): 21-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #17
RE: TJ 4,0 LPG
O jak velkých vibracích na volnoběh se bavíme? Od instalace LPG mám také pocit, že motor jede "hruběji" než dřív (je jemně cítit do pedálu) + bych řekl, že je o něco málo nižší výkon (to ale není až tak relevantní a může být způsobeno úpravami výfuku).

Co mne ale zaskočilo je, že po cca 14 dnech provozu na LPG mi check auta nahlásil chybu P0305 (nebo tak něco), a to na dvou válcích (tuším, že 1 a 5) - něco jako chyba elektronistalace vstřiků. Mechanik něco říkal o tom, že pro US auta se dá objednat jiná jednotka, která údajně s něčím takovým počítá, ale nevím. Každopádně pro tuto chvíli mi to smázl s tím, že pokud se to objeví... Jo a mám aktuální verzi Magic-u.

JK minibazar:-)
10-02-2015 04:25 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #18
RE: TJ 4,0 LPG
To je teda fain. Takze mam zkouset taky prohazovat stekry mezi plynovejma vstrikama? :-D

Taky mi to hazi misfire 2. valce

Ale jen v tahu v kopci. Obcas. Kdy vyskakovala chyba tobe?

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
10-02-2015 09:12 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #19
RE: TJ 4,0 LPG
po tahu s kopce. Chehták

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
10-02-2015 09:15 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #20
RE: TJ 4,0 LPG
Po tahu to jde s kazdym vzdy z kopce :-D

Teda tem co pijou :-D

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
10-02-2015 09:30 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)