Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pak. WJ 4,7
Autor Zpráva
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #21
RE: Pak. WJ 4,7
Ale vždy´t to nemusí bejt na celou šířku auta,.Vše může začínat uprostřed ,od tažnýho. A pak tu mezeru ,co způsobuje profil nárazníku,zakryje rezerva.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
11-01-2012 10:27 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
daniel Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 442
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 7
Příspěvek: #22
RE: Pak. WJ 4,7
taky zajimave reseni




http://www.jeepforum.com/forum/f310/made...wj-937129/

16 subaru outback
12-01-2012 12:02 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #23
RE: Pak. WJ 4,7
Jo,je to dobrý. Asi bych klidně obětoval nárazník.Líbí se mi to.

Pakosta,všimni si,jak udělal ten příčnej jekl na dvakrát zalomenej.Takhle tím dosáhl kopírování obrysu nárazníku. Nechceš to ještě překopat? Vypadá to dobře,než jen příčná traverza.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
12-01-2012 09:08 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #24
RE: Pak. WJ 4,7
Tak s těhle věcí jsem na mrtvici! DepresníčekNasránek. Vídám to dost často na US fórech.na jednu stranu udělají hezký výrobek,třeba jako tenhle držák rezervy.Nápad ai provedení pěkný a na druhou stranu to doprasej takhle vykousaným nárazníkem. Ani nezapilujou hrany od otřepů a o rovině vyříznutí ani nemluvě. Nedavno jsem koukal na JK foru,jak si dodělávaj do nárazníku zadní světlomety. Mraky nápadů,řeší jestli je hezčí světýlko to či ono ale pak vyříznou do nárazníku díru,která by od granátu byla přesnější a čistčí.
To mi hlava nebere!

[Obrázky: WJTIRECARRIER001.jpg]

[Obrázky: WJTIRECARRIER002.jpg]

[Obrázky: WJTIRECARRIER007.jpg]

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
12-01-2012 09:34 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #25
RE: Pak. WJ 4,7
Jo a ještě jedna věc,ještě mi nikdo nikdy nevysvětlil,rozumě,proč všichni dělaj pant rezervy na pravo aby si při otevření zablokovali přístup s chodníku.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
12-01-2012 09:36 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
majjer Offline
...

Příspěvků: 87
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #26
RE: Pak. WJ 4,7
tipujem ze preto aby rezerva bola blizsie tomu pantu (predsa len vazi nejake to kilo) a nezavadzala vo vyhlade dozadu.

chlapik tam pisal, ze zatial maju zimu a hrany rezov bude bude zacistovat az ked sa trochu otepli a umyje auto od soli.

toto by sa mi lubilo, len si neviem predstavit ako by som v obchodaku v nejakom podzemnom natesnanom parkovisku
nakladal do kufra nakup... :(

[Obrázky: style5,majjer.png]
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 12-01-2012 09:55 AM od majjer.)
12-01-2012 09:49 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #27
RE: Pak. WJ 4,7
Když je rezerva uprostřed ,tak je jedno odkud jde pant. A kvůli dýlce dveřím,musí bejt skoro a nebo úplně uprostřed,aby šly otevřít..
Krom toho,že třeba Wranglery a většina aut co už má rezervu s fabriky,ji maj uprostřed.
Na XJ,když jsem dělal držák,tak požadavek byl,aby byla na pravo,těsně vedle světla.Kvůli zvedání dveří vycházela 31" bez pár cm na prostředek.Tak i proto jsem dal pant do leva a tím mohla bejt rezerva až úplně v pravo.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
12-01-2012 09:55 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #28
RE: Pak. WJ 4,7
Tak to má kliku! Já to nečetl,jen jsem si prohlížel fotky ale vídám to stejně často.

S prostorem za autem problém není. Wrangler má dveře taky dlouhý a jen mi spíš vadí,že maj panty v pravo. .Když zaparkuju do mezery,tak akorát na auto a připlácnu se na auto předemnou abych zadek otevřel,tak mám právě problém s vynášením věcí s kufru.Bejt vrata obráceně,tak jen vyndavám věci na chodník a nemusím obcházet i další auto za mnou,

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
12-01-2012 09:59 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #29
RE: Pak. WJ 4,7
Umístění pantu vlevo/vpravo jsem taky řešil, když jsem dělal držák rezervy. Nakonec jsem zvolil pant vpravo a to z důvodu, že pokud je rezerva odklopená, snadněji se mě pendluje mezi místem řidiče a zavazadlovým prostorem.

Naštěstí se mě téměř netýkají situace, kdy je něco potřeba vykládat "na chodník vpravo" při podélném stání, takže mě to nijak neomezuje (naopak, když už něco vykládám před barákem, tak tam máme obytnou zónu kde nejsou chodníky - jen široká silnice - a ať už v ní stojím jakkoliv, tak vždy pravou stranou auta buďto u zdi nebo u křoví a "chodník" je vlastně silnice vprostřed, takže tady je pro mě odklápění doprava také velké plus)
12-01-2012 01:49 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Jeepa Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 1 901
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #30
RE: Pak. WJ 4,7
Já jsem dal pant napravou stranu,protože doma v dílně parkuji pravou stranou u zdi a tak rezervu otvírám ke zdi a pokud bych měl pant na levé straně,tak při nakládání ji budu obcházet.Dřív jsem měl Fronteru a tam byl pant taky na pravé straně.

JK 2,8 CRD Sahara
http://www.taznazarizeniprostejov.cz
12-01-2012 04:01 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)