Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:

nebo Vytvořit nový účet

Zapomenuté heslo?

Odpovědět 

Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paulie´s WJ thread
Autor Zpráva
paulie Offline
Jeep sběratel

Připojen(a): 30-10-2013
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #1
Paulie´s WJ thread
Tohle vlákno jsem založil proto,abych se se všemi mohl podělit o mé zkušenosti z běžných oprav na wj. Předem říkám že nejsem žádný odborník a občas potřebuju poradit,ale jeep mám rád Láskovník a myslím,že aspon trochu tomu rozumím. Takže. začneme. Včera jsem začal dělat montáž us tažného a nějak se to zvrtlo a auto je už i bez nádrže Chehták Když už jsem sundal nárazník,řekl jsem si,proč nesundat nádrž a neočistit ji a nabarvit ten kryt pod ní. 1. věc kterou jsem možná trochu podělal je ta,že když jsem rozpojoval palivový filtr,tak mi nešel rozpojit jeden konektor. Přidám fotku. U toho konektoru bylo potřeba zatlačit na takový plast směrem od filtru a ten plast má zamáčknout zobáčky držící trubičku,jenže plast jsem poškodil ale noakonec jsem to dostal ven. Předpokládám,že ten past je jenom od toho aby se to rozpojile,ne od toho aby to drželo pohromadě. v tom případě by mi to nevadilo,protože filtr se už měnit nemusí... Pak jsem sundal nádrž a naprosto mě udivovalo,jak jednoduše jdou všechny ty šrouby povolit... Kryt je plný bordelu,ale koroze je tam minimum,takže ho umyju a přetřu. Když k tomu byl tak dobrý přístup,tak jsem Vyměnil i olej v difu. Napřej jsem víko očistil ocelákem abych ho po namontování mohl nabarvit. Pak jsem začal odtahovat a nadával jsem,jak ti čůráci v servisu mercedes mohly ty šrouby tak moc dotáhnout,ještě k tomu když střed nápravy je z hliníku,ale co jsem nezjistil,byl jsem zřejmě první,co ten kryt sundával,soudě podle množství materiálu na magnetu,ale hlavně podle toho,že pod silikonem byly fiksou napsané nějaké čísla a ty se při čištění ihned smily. Přidávám i pár fotek difu. co myslíte,je to opotřebení no