Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Výroba LongArm
Autor Zpráva
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 907
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #1
Výroba LongArm
(10-02-2013 10:36 PM)mmarek napsal(a):  
(10-02-2013 08:39 PM)Pakosta napsal(a):  Co jsem zatím koukal tak všechny LA mají silentblok a unibal. Co by to dělalo kdyby se dal silentblok na oba konce. Když je to rameno delší tak by měl být ten sil. méně namáhanej a měl by to vydržet. Nebo se pletu ?

Budu dávat silentblok na obě strany. Štelování délky bude v úchytech na rámu. Z unibalů jsem upustil hlavně z důvodu nedostupnosti/ceny a taky údržby. Vykřížení má unibal sice lepší, ale kvůli výše uvedeným důvodům to asi přežiju. Neříkám, že jdu tou nejlepší cestou, ale snad to bude ok.

Právě pro životnost silentbloků je lepší ten unibal.Víme,jakou maj silentbloky výdrž a u LA dochází k větším krutům na silentblok. Taky,když tam bude štelování dýlky,tak aby se to tím krutem nepovolovalo.
Třeba to bude OK ale takhle to na mě působí,že silentbloky mají omezení.Né bezdůvodně to všechny firmy kombinují ,silentblok/johnyjoint.
Dostupnost je jen relativní . Vše se dá koupit .

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
10-02-2013 10:42 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Pakosta Pryč
Čechy Čechům

Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
Příspěvek: #2
Re: Pak. WJ 4,7
Koupit se daj v pohode a zase takova palba to neni. Zvlastni je ze to nikdo nedela u nas.

WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
10-02-2013 11:12 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 210
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #3
RE: Pak. WJ 4,7
(10-02-2013 10:42 PM)Harley napsal(a):  
(10-02-2013 10:36 PM)mmarek napsal(a):  
(10-02-2013 08:39 PM)Pakosta napsal(a):  Co jsem zatím koukal tak všechny LA mají silentblok a unibal. Co by to dělalo kdyby se dal silentblok na oba konce. Když je to rameno delší tak by měl být ten sil. méně namáhanej a měl by to vydržet. Nebo se pletu ?

Budu dávat silentblok na obě strany. Štelování délky bude v úchytech na rámu. Z unibalů jsem upustil hlavně z důvodu nedostupnosti/ceny a taky údržby. Vykřížení má unibal sice lepší, ale kvůli výše uvedeným důvodům to asi přežiju. Neříkám, že jdu tou nejlepší cestou, ale snad to bude ok.

Právě pro životnost silentbloků je lepší ten unibal.Víme,jakou maj silentbloky výdrž a u LA dochází k větším krutům na silentblok. Taky,když tam bude štelování dýlky,tak aby se to tím krutem nepovolovalo.
Třeba to bude OK ale takhle to na mě působí,že silentbloky mají omezení.Né bezdůvodně to všechny firmy kombinují ,silentblok/johnyjoint.
Dostupnost je jen relativní . Vše se dá koupit .

Máš pravdu s tou životností silentbloků, ty kruty při těch dlouhých ramenech budou větší. No, uvidím..

A tou dostupností bylo myšleno, že se musí tahat ze zámoří. Ta cena tam je v pohodě, ale cestou sem se téměř zdvojnásobí (doprava + DPH). U nás se prodávají taky, ale v podstatě nikdo nemá odzkoušenou životnost těch v tuzemsku nabízených, a popravdě to testovat nemíním.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
10-02-2013 11:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Online
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 113
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #4
RE: Pak. WJ 4,7
(10-02-2013 11:38 PM)mmarek napsal(a):  
(10-02-2013 10:42 PM)Harley napsal(a):  
(10-02-2013 10:36 PM)mmarek napsal(a):  
(10-02-2013 08:39 PM)Pakosta napsal(a):  Co jsem zatím koukal tak všechny LA mají silentblok a unibal. Co by to dělalo kdyby se dal silentblok na oba konce. Když je to rameno delší tak by měl být ten sil. méně namáhanej a měl by to vydržet. Nebo se pletu ?

Budu dávat silentblok na obě strany. Štelování délky bude v úchytech na rámu. Z unibalů jsem upustil hlavně z důvodu nedostupnosti/ceny a taky údržby. Vykřížení má unibal sice lepší, ale kvůli výše uvedeným důvodům to asi přežiju. Neříkám, že jdu tou nejlepší cestou, ale snad to bude ok.

Právě pro životnost silentbloků je lepší ten unibal.Víme,jakou maj silentbloky výdrž a u LA dochází k větším krutům na silentblok. Taky,když tam bude štelování dýlky,tak aby se to tím krutem nepovolovalo.
Třeba to bude OK ale takhle to na mě působí,že silentbloky mají omezení.Né bezdůvodně to všechny firmy kombinují ,silentblok/johnyjoint.
Dostupnost je jen relativní . Vše se dá koupit .

Máš pravdu s tou životností silentbloků, ty kruty při těch dlouhých ramenech budou větší. No, uvidím..

A tou dostupností bylo myšleno, že se musí tahat ze zámoří. Ta cena tam je v pohodě, ale cestou sem se téměř zdvojnásobí (doprava + DPH). U nás se prodávají taky, ale v podstatě nikdo nemá odzkoušenou životnost těch v tuzemsku nabízených, a popravdě to testovat nemíním.
ale hovno, kluci vy jste nechodili do školy? Kruty budou při deších ramenech přeci menší - vždyť je to trojúhelník valim_se_smichy

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
10-02-2013 11:55 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Pakosta Pryč
Čechy Čechům

Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
Příspěvek: #5
Re: Pak. WJ 4,7
To ja si prave myslim taky.

WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
11-02-2013 05:15 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #6
RE: Pak. WJ 4,7
Grand v serii kříží z lehounka- nechci se na LA přetlačovat se silentblokama, než povolí a zmáčkne se, proto jde ke kastli Johnyjoint a na nápravu dělenej silentblok s maznicí kterej se může protočit a neutrhává se jako odlitej gumovej. Cena JJ byla 38USD a silentblok 19USD.
4XJJx 38USD+ 2JJx33USD menší na horní ramena vepředu + 4x19USD silentblok - to mi zas tak děsný k ceně celého LA nepřijde hrozný. A nemusí se posílat železo , které se koupí v ČR

Tlumiče mám zatím ze 4"liftu a časem se vyměněj až se vše přeměří.Koukám na JKčkové- TeraFlex Tuned FOX Shocks JK 4"-6" 1980500. Zadek už mám naměřeněj a vymyšlenej, ješte předek.

Bude mi chybět jen sada na zadní horní A rameno. Dva silentbl +1x JJ.

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
11-02-2013 08:36 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Pakosta Pryč
Čechy Čechům

Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
Příspěvek: #7
Re: Pak. WJ 4,7
A ten delenej je z gumy nebo poliuretanu ?

WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
11-02-2013 09:28 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #8
RE: Pak. WJ 4,7
Polyurethane Bushings

http://www.ebay.com/itm/140620257833?_tr...IT&vxp=mtr

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
11-02-2013 10:38 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 210
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #9
RE: Pak. WJ 4,7
(10-02-2013 11:55 PM)standa.t napsal(a):  
(10-02-2013 11:38 PM)mmarek napsal(a):  
(10-02-2013 10:42 PM)Harley napsal(a):  
(10-02-2013 10:36 PM)mmarek napsal(a):  
(10-02-2013 08:39 PM)Pakosta napsal(a):  Co jsem zatím koukal tak všechny LA mají silentblok a unibal. Co by to dělalo kdyby se dal silentblok na oba konce. Když je to rameno delší tak by měl být ten sil. méně namáhanej a měl by to vydržet. Nebo se pletu ?

Budu dávat silentblok na obě strany. Štelování délky bude v úchytech na rámu. Z unibalů jsem upustil hlavně z důvodu nedostupnosti/ceny a taky údržby. Vykřížení má unibal sice lepší, ale kvůli výše uvedeným důvodům to asi přežiju. Neříkám, že jdu tou nejlepší cestou, ale snad to bude ok.

Právě pro životnost silentbloků je lepší ten unibal.Víme,jakou maj silentbloky výdrž a u LA dochází k větším krutům na silentblok. Taky,když tam bude štelování dýlky,tak aby se to tím krutem nepovolovalo.
Třeba to bude OK ale takhle to na mě působí,že silentbloky mají omezení.Né bezdůvodně to všechny firmy kombinují ,silentblok/johnyjoint.
Dostupnost je jen relativní . Vše se dá koupit .

Máš pravdu s tou životností silentbloků, ty kruty při těch dlouhých ramenech budou větší. No, uvidím..

A tou dostupností bylo myšleno, že se musí tahat ze zámoří. Ta cena tam je v pohodě, ale cestou sem se téměř zdvojnásobí (doprava + DPH). U nás se prodávají taky, ale v podstatě nikdo nemá odzkoušenou životnost těch v tuzemsku nabízených, a popravdě to testovat nemíním.
ale hovno, kluci vy jste nechodili do školy? Kruty budou při deších ramenech přeci menší - vždyť je to trojúhelník valim_se_smichy

S LA budou nápravy více křížit, tedy budou mít oproti karosérii delší dráhu pohybu. Takže mám za to, že ten "krut" bude větší. Ale rád si to nechám vysvětlit... Mrkálek

Pravda, cestou jakou se ubírá Pipoš je lepší. Pěkně to vystihnul tím, že se nechce přetlačovat se silentblokama. Jinak samozřejmě tam nechci dávat gumové silentbloky, ale polyuretany.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 11-02-2013 07:52 PM od mmarek.)
11-02-2013 07:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 907
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #10
RE: Pak. WJ 4,7
(11-02-2013 07:50 PM)mmarek napsal(a):  S LA budou nápravy více křížit, tedy budou mít oproti karosérii delší dráhu pohybu. Takže mám za to, že ten "krut" bude větší.

To si myslím i já.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
11-02-2013 08:28 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)