Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 3 Hlasů - 3.67 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ex. PETARDAKův TJ-RUBICON aneb IVANKA už má WRÁNU!!!
Autor Zpráva
PETARDAK Online
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 740
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 20
Příspěvek: #1
ex. PETARDAKův TJ-RUBICON aneb IVANKA už má WRÁNU!!!
Neb na hárd-off mi vždy bylo JKáčka trošku líto Stydílek a pravda, na ježdění po lese není dlouhé auto vždy předností Váhaveček už ňákou chvíli jsem dumal nad dalším autem,více méně jen pro off-ježdění.
No a začátkem léta jsem v Praze na Hradčanech "přikůpil RUBICONa". TJ 4litr r.2004 od prvního majitele,s komplet historií, koupený a celou dobu servisovaný na Chodově,najeto necelých 46000km!!! Auto ještě voňavý Mrkálek Pod kapotou (moje oblíbené) komplet, origo sání od K&N.
   

Jako příbal jsem dostal (nikdy nenamontovaný)hárd-top a dvě sady kol(které okamžitě "prošly" inzercí ať je na úpravy)
   

Auto šlo rovnou do dílny na pár úprav.
Předně sundat pár zbytečností a kil,tak do archívu se odporoučel: p.+z. náraník, mlhovky, držák rezervy, zadní sedačka a u mě už tradičně př. stabík i s kostma a držákama.
Dopředu jsem vyrobil mini pevnosťák,spíš jen nosič navijáku a dvou šeklů,který nic neváží a hlavně nic neomezuje z pohledu náj.úhlů a možnosti př.kol vyškrábat se třeba na zeď.
Naviják 5,4t se synt.lanem opět od GolemWinch, tentokrát model s integrovanou skříní selenoidů a hlavně je to "rychlá" verze s návinem až 14m/min.
       
Lift TJ moc nepotřebuje(a RUBI už je v základu malinko vyšší než sport nebo sahara) volba padla na SKYJACKER, kupodivu valim_se_smichy z mé nabídky http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207.
Delší a hlavně robusní ramena,pružiny a tlumiče +3" a pár drobností...
       

Pro plné křížení a vyvěšení př.nápravy "vadila" kardanu příčka krytu automatky,místo jejího spuštění jsem do ní vevařil vybrání s patřičným, oboustranným vyztužením.
       

Na př. i zad. dif šly pevnostní víka od "RYDLE",tady malá zajímavost a upozornění, byť oba dify D44 jsou totožné,tak každý má cca o 1" rozdílnou výšku hladiny oleje zřejmně kvůli"odlévání" oleje při plném zatížení ve výjezdech. Přesně dle výšky origo nalévacích otvorů jsem navrtal i "kontrolní šrouby" hladiny oleje M6.
       

Né-šťastné se ukázalo použití kol 17" s pneu STT 285/70 které zahálely v garáži z JK a přes podložky měnící rozteč 5x4,5" na 5x5" byly na autě raz-dva, ale na lehké TJ ta guma byla neůčelně široká v off "TO" nejelo dle představ Depresníček
   

Kola "mazaly" rovněž do inzerce a se skřípěním zubů a peněženky Neviňátko je na hradily "plecháče" 16x8 s ET -25 a gumky silverstone 35x10.5x16 s vzorkem MT-117 což sou trošku hrubší "špunty" JazykoPlaz a ať mají prostor, cca 2cm jsem ořízl plastové lemy.
       

RUBI funguje, offí a kříží k plné spokojenosti,ale úpravy samozřejmě nekončí, aktuálně chybí zadní "mini" pevnosťák s šeklama, "obejití" elektroniky pro řazení špér i bez redukce, estetické a méně zranitelné vyřešení zadních lamp+3.brzdovka+mlhovka.
Do budoucna určitě př.poloosy RCV. A otázka jsou převody??? na silnici s 35" nezdravě "dlouhé" ale v terénu s rubikoní redukcí 1:4 až neůčelně a nepříjemně "krátké"???
A při pohledu na prsty omlácené od příčky volantu Váhaveček (po včerejším, celodenním ježdění v balvanech) už vím,že dvojitý HD tlumič řízení není na odstranění DW,ale do offu by byl moc fajn.

A nakonec, musím veřejně poděkovat mé zlaté Láskovník ZDEŇIČCE, že mi tohle všechno je ochotná tolerovat a sdílet to se mnou Neviňátko ...

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19-09-2015 07:35 AM od PETARDAK.)
07-10-2012 11:59 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 906
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #2
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
A je to tady! ChehtákPalecNahoru A aní není třeba s toho dělat nějqkou extra nadzvedanou obludu. Takhle ideál! PalecNahoru

Ty pneu sou hustý! Jasný,že to není kritérium ale jak se s nima jede po silnici?

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
07-10-2012 12:06 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Štěně Offline
Nevycválaný a hyperaktivní

Příspěvků: 174
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #3
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
Moc pěknej. To se někdo má... Mrkálek Z mý zkušenosti (měl sem stejný na XJčko) 70km/h a už sem neslyšel rádio. Vždycky když sem dojel tak sem chvíli neslyšel co kdo povídá...

To co činíme v životě se ozývá až do věčnosti.
07-10-2012 12:21 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Online
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 740
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 20
Příspěvek: #4
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
(07-10-2012 12:06 PM)Harley napsal(a):  A je to tady! ChehtákPalecNahoru A aní není třeba s toho dělat nějqkou extra nadzvedanou obludu. Takhle ideál! PalecNahoru

Ty pneu sou hustý! Jasný,že to není kritérium ale jak se s nima jede po silnici?

Báječně valim_se_smichy směrově to plave a tak vod 80km/h máš pocit že ti na soft-top "sedá" letka vrtulníků Nevěřícník a největší "adroš" je když máš v terénu upuštíno na 0,5 a chceš dojet na první pumpu to dofoukat...
A dál, tyhle origo gumy(né protektory,třeba od vraníka) jsou ze žvejkačky a na asfaltě by mizely před očima Nasránek

Mám takovej(masňáckej) sen Neviňátko... moje "obytné" JK dostane kouli+lehkej plaťák a RUBI se na akce bude vozit Chehták

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 07-10-2012 12:34 PM od PETARDAK.)
07-10-2012 12:23 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Online
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 740
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 20
Příspěvek: #5
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
A k tomu zvedání a obludám Nevěřícník to už je snad historie Mrkálek slavný "Off Road Evolution" se chlubí že u poslední úpravy JK - při zdvihu pérování 14" a kolech 40" dokázali srazit lift náprav proti autu na 1" PalecNahoruPalecNahoruPalecNahoru

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 07-10-2012 12:50 PM od PETARDAK.)
07-10-2012 12:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
603 Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 192
Připojen(a): 08-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #6
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
pekny..

pozor na tomto fore su priame odkazy na virusy, prehotnotde ci strata dat a servis vasho pocitaca vam za to stoji stat sa obetou nemiestnych vtipov...
07-10-2012 02:09 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Henry Offline
JeepWranglerClub

Příspěvků: 17
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #7
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
Zdarec Alešu Mrkálek
No nic lepšího na off úpravu si snad asi ani nemohl pořídit, že jo PalecNahoru
No čekal jsem jsem co s ním provedeš od doby , co jsem tě v něm viděl u nás poprvé. A taky jsem tušil, že do toho půjdeš zgruntu.
No současné gumy jsou ověřené, myslím že jich jezdí i Jožin. Ale člověče, fakt máš na ně dost místa? Skoro se mi nechce věřit, že ti tam při plném vejdou. A co ten kryt převodovky. Ta úprava té příčky mi přijde taktak. Já to musel u sebe řešit taky, ale jinak - jdu vrchem, takže při vyvěšení tomu dole nezavazí vůbec nic a nahoru je místa dost. A to to nemám tak zvedlé a ani nejsem takový offista (a už vůbec to neumím) jako ty Chehták .
A jak si pořešil panhardky. Vzadu vidím, že jsi to posunul nahoru a co vpředu? Tam je několik řešení, ale ani jeden se mi moc nezamlouval.
Jinak mám nějaké elektroschémata, kdyby ti to pomohlo kvůli těm špérám, to by mě pak docela zajímalo. No a řešení zadních přečahujících světel asi znáš - dělají se takové ledkové zapuštěné světla, ty by ti asi vyhovovaly.
Jo a ty ramena máš štelovací? Kolik si nastavoval závlek - hlavně vpředu, vzadu to není tak kritické.
No a ty kryty difů jsou pěkné - hezká litina. Co asi příjdou? Je fakt, že jsou asi nejvíc na ráně.

tožtak ogare, ať se daří, doufám, že se někdy potkáme Smíšek
07-10-2012 03:17 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Izák Offline
Prostě blázen

Příspěvků: 644
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #8
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
Pekny Alesi, pekny ;) Si me s TJckem predbehl ;) At dobre slouzi!

a.k.a. Malý Pyroman s XJčkem ... Jeep, láska na celý život ... (603167911) t.č. v Londýně
07-10-2012 03:32 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
RoKr Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 685
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #9
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
Hmm, moc pěkný, hold pán je fajnšmekr!
Gratulace!PalecNahoru

ZG 5,9 Limited LX r.v. 1998 - 4"RC long arm lift, 32" cooper stt pro - offroad
WH 3.0 Overland r.v. 2008 - 2" lift - onroad
WG 4,7 Overland r.v. 2002 - ex
ZG 5,2 Limited r.v. 1997 - ex
07-10-2012 05:19 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Xbike Offline
JK maniak

Příspěvků: 553
Připojen(a): 05-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #10
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
pěkná prácička Mrkálek závist JazykoPlaz ..aby ti nebylo líto "ničit" v off-u i toto vozítko Chehták

JK 11 Jeep Wrangler Unlimited Sahara 3.8 V6 automat - 2,5" lift Rubicon Express - 33" S/T maxx, MBRP Exhaust, Superchips Flashpaq, aFe Power Air Intake, Sprint Booster
Dodge Durango 5.7Hemi AWD R/T
07-10-2012 05:31 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)