Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Hlasování: Naše jsi tu odpověď na nějaký tvůj dotaz?
Ano, našel
Ne, nenasel
Zbytečný vlakno
[Ukázat výsledky]
 
Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jirka v říši divů (Jeepů)....dotazy ohledně všeho
Autor Zpráva
skodik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 004
Připojen(a): 24-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #1
Jirka v říši divů (Jeepů)....dotazy ohledně všeho
Tak jsem se rozhodl založit tohle vlákno, jelikož at se snažím a čtu , kde co, vždy se to nějak zamotá a já jsem zas na začátku a zmaten jak Goro v Tokiu. Taky nemám rád, když se zas. vlákna jinými věcmi. Tady je super oproti jiným forům, že se tu lidi nehadají a neprzní ty vlákna. To už se pak nedá číst vůbec. Takže čtu o kolech a myšlenka a ejhle jsme u změny převodů atd. Chehták Tak nějak se snažím si to promýšlet vše dopředu abych nekupoval zbytečný věci a nebo nešel do slepých uliček, kde už jiní byli a draze zaplatili. A tady abych neoutarvoval Standu, tím to mu děkuji za trpělivost.

K těm kolům:
co jsem všude koukal, tak převody měnili až , když šli na 33" Co jsem koukal tak klasická kombinace je 2", 31" a někdo ořízne nárazník. To je asi nejrozšířenější kombinace co znám a nikdo z nich neměnil převody. Neříkám, že je to dobře nebo ne. Zatím mimo silnici spokojenej.

Historka k náplním diffu:
říkám kamarádovi co lije do diffu u BMW- samosvor. Odpoví, že to probírali s jedním BMW guru a že tam nalít motorák už nevím od jaký firmy bez přísad, že je to super a proč to neudělám stejně. Tak mu odpovím, že mám rád svýho Jeepa.

tel. 777 119 789 pouze pro slušné lidi
Kia Sportage 96´ 2,0i 8v LPG,AVM, lift +3"(podložky, struny Jeep TJ)
Škoda Fabia 2,0i
Mercedes Vito 2,3TD V-classe
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05-05-2014 05:32 AM od skodik.)
04-08-2012 09:53 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 906
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #2
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
Po vlastní osobní zkušenosti se ZJ-XJ,WJ,WK,TJ ,na 31 minum 3" a stejně to dře,bez ořezu to nejde. Mluvím o podvozku funkčním,né jen za každou cenu narvaný obr rozměr na masírku na silnici. Na 2" co jsem měl potom,jsem 31" nenacpal.
Na XJ to platí stejně. 2" liftu - 30" pneu,na 31"- 3"liftu.
WJ v podstatě to samý jen je tam o kousek víc místa a tak 31" na 2" jsou jezditelný ale opět,řeže se nárazník.
Na WK, 2" stačí na 31"

Převody možná řeší až od 33" ale to proto,že auto už nejede a maximálně zařadí dvojkuChehták
Je to jistě otázka financí a priorit. Převody stojí zhruba půlku hodnoty samotnýho auta,nejsou vidět a tak to každej radši zkousne.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
04-08-2012 10:32 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 113
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #3
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
(04-08-2012 10:32 AM)Harley napsal(a):  Po vlastní osobní zkušenosti se ZJ-XJ,WJ,WK,TJ ,na 31 minum 3" a stejně to dře,bez ořezu to nejde. Mluvím o podvozku funkčním,né jen za každou cenu narvaný obr rozměr na masírku na silnici. Na 2" co jsem měl potom,jsem 31" nenacpal.
Na XJ to platí stejně. 2" liftu - 30" pneu,na 31"- 3"liftu.
WJ v podstatě to samý jen je tam o kousek víc místa a tak 31" na 2" jsou jezditelný ale opět,řeže se nárazník.
Na WK, 2" stačí na 31"

Převody možná řeší až od 33" ale to proto,že auto už nejede a maximálně zařadí dvojkuChehták
Je to jistě otázka financí a priorit. Převody stojí zhruba půlku hodnoty samotnýho auta,nejsou vidět a tak to každej radši zkousne.
Tome a kde ti to drhlo, krom toho nárazníku, nějak to nemůžu pochopit, že se tam "nevejdou" ?
S tím výkonem, to je jasný - větší kola - menší krouťák, záleží co kdo snese. Měl jsem 31" vs 3.55 - to bylo už děsný, tam se musela držet rychlost přes 110, aby to mělo jakš takš otáčky, ale s 3.75 už se s tím nechá normálně jezdit, není to žádná raketa, ale zamčenej měnič v pohodě udrží i pod 80kmh i do mírnýho kopce. Jasně že by to převody chtělo, kdyby to nebyl takovej ranec

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
04-08-2012 10:49 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 906
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #4
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
Nárazník,Plastovej podblatník,jeho vzpěra a muselo se trošku pohrát se záklonem,aby to nedrhlo i o začátek prahu.
Do profilu blatníku se 31 jentak tak vejdou aby ho kopírovaly.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
04-08-2012 10:56 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
skodik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 004
Připojen(a): 24-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #5
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
jak poznám z venku převod? Někde jsme řčetl, že když to rozdělám tak , udělám značku a pak podle otáček....

tel. 777 119 789 pouze pro slušné lidi
Kia Sportage 96´ 2,0i 8v LPG,AVM, lift +3"(podložky, struny Jeep TJ)
Škoda Fabia 2,0i
Mercedes Vito 2,3TD V-classe
04-08-2012 11:02 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 113
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #6
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
(04-08-2012 11:02 AM)skodik napsal(a):  jak poznám z venku převod? Někde jsme řčetl, že když to rozdělám tak , udělám značku a pak podle otáček....

převod je napsanej na štítku pod šroubem víka, když tam máš dva štítky, máš samosvor. Tuším je napsanej i na věnci talířovýho kola, jináč potom zvednou zadek, udělt si značky na kolech, točit kardanem a spočítat otáčky. Buď otočíš 3.1/2, nebo 3.3/4 krát

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
04-08-2012 12:29 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 113
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #7
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
(04-08-2012 10:56 AM)Harley napsal(a):  Nárazník,Plastovej podblatník,jeho vzpěra a muselo se trošku pohrát se záklonem,aby to nedrhlo i o začátek prahu.
Do profilu blatníku se 31 jentak tak vejdou aby ho kopírovaly.

neměls mínusový ET ? Oni taky nejsou všechny 31" stejně velký - záleží taky na vzorku - já jsem s tím potíže neměl, ať byl záklon jakejkoliv

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
04-08-2012 12:34 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 974
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #8
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
standa.t napsal(a):převod je napsanej na štítku pod šroubem víka, když tam máš dva štítky, máš samosvor. Tuším je napsanej i na věnci talířovýho kola, jináč potom zvednou zadek, udělt si značky na kolech, točit kardanem a spočítat otáčky. Buď otočíš 3.1/2, nebo 3.3/4 krát

Nebo ses linej nebo to potrebujes to rychle. Mas VIN, poptas build sheet. Je tam napsanej prevod co.sel.s autem z fabriky.

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
04-08-2012 02:41 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
skodik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 004
Připojen(a): 24-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #9
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
(04-08-2012 02:41 PM)LandEagle napsal(a):  [QUOTE="standa.t"]
Nebo ses linej nebo to potrebujes to rychle. Mas VIN, poptas build sheet. Je tam napsanej prevod co.sel.s autem z fabriky.

jsem netušil, že něco takovýho existuje i u jeepu, u škodovky byla v kufru samolepka se všema kodama výbavy co se do auta namontovalo ve fabrice. Takže Jeep má něco podobnýho? A to najdu kde? ...jdu použít google...

tel. 777 119 789 pouze pro slušné lidi
Kia Sportage 96´ 2,0i 8v LPG,AVM, lift +3"(podložky, struny Jeep TJ)
Škoda Fabia 2,0i
Mercedes Vito 2,3TD V-classe
04-08-2012 02:45 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Gege Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 629
Připojen(a): 16-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #10
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
Jirko, s 31'' kolama ti doporučuji lift 3,5".Pak není problém s drhnutím při zatočení kol do plného rejdu.Stejně tam cpeš na střechu zahrádku a na ni následně další a další věci(závaží) a auto ti klesne na 2".I s tímto liftem 3,5"nemusíš řešit převod.Já ho nechal letos udělat na 4,56 ale jen z jednoho důvodu a to, že už mi v zadním diferáku začalo hučet (vůle).Jinak jsem s tímto liftem a převody 3,77 najezdil pár kilometrů a v pohodě.Zadní dif už houkal ještě před liftem.

http://www.biro-d.cz
04-08-2012 02:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)