Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Frankieho Orvis
Autor Zpráva
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 6 419
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #541
RE: Frankieho Orvis
tohle by sis měl přečíst:
http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=143

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GRAND CHEROKEE WK 3,0 V6 CRD
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
11-06-2018 07:04 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Mucha Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 100
Připojen(a): 20-11-2017
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #542
RE: Frankieho Orvis
Jednou se tady dělala větší objednávka toho al plechu a stálo to 500Mrkálek
--------------
Nepotřebuješ těsnění origo z jůesej? je tam na něm vlisovaná guma, né jen blbej papír:=)) jsou k tomu origu ještě zalisované šrouby s námazem. Vše z Trumpovy země:=))))


Přiložené soubory Miniatury
       

WJ limited R.I.P.
11-06-2018 08:21 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 727
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 17
Příspěvek: #543
RE: Frankieho Orvis
(11-06-2018 07:04 AM)Luma napsal(a):  tohle by sis měl přečíst:
http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=143

Dík Lumíre už jsem to kdysi četl a přemýšlel jsem o tom, že bych ten manifold vykuchal, jen si nejsem jist, že se mi do takové operace chce... Ale určitě ho vyleštím... Zvenku tedy... Chehták

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
11-06-2018 05:39 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro SleepyDelegate za tento příspěvek:
Luma
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 727
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 17
Příspěvek: #544
RE: Frankieho Orvis
(11-06-2018 08:21 AM)Mucha napsal(a):  Jednou se tady dělala větší objednávka toho al plechu a stálo to 500Mrkálek
--------------
Nepotřebuješ těsnění origo z jůesej? je tam na něm vlisovaná guma, né jen blbej papír:=)) jsou k tomu origu ještě zalisované šrouby s námazem. Vše z Trumpovy země:=))))

Dík, těsnění mám, taky z ameriky, ale jestli je tam guma nebo papír, to se budu muset podívat... Mám celou sadu včetně šroubů atd...

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
11-06-2018 05:40 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 6 419
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #545
RE: Frankieho Orvis
(11-06-2018 05:39 PM)SleepyDelegate napsal(a):  
(11-06-2018 07:04 AM)Luma napsal(a):  tohle by sis měl přečíst:
http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=143

Dík Lumíre už jsem to kdysi četl a přemýšlel jsem o tom, že bych ten manifold vykuchal, jen si nejsem jist, že se mi do takové operace chce... Ale určitě ho vyleštím... Zvenku tedy... Chehták

Dalsi lesticChehták
Jabych lestil a kuchal zevnitr

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GRAND CHEROKEE WK 3,0 V6 CRD
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
11-06-2018 06:27 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 2 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro Luma za tento příspěvek:
JaneK, SleepyDelegate
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 727
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 17
Příspěvek: #546
RE: Frankieho Orvis
Kdyby tu byl Harley, ten by ti dal! Chehták Leštit zevnitř je Z_trnda_pohlavek

Povrch uvnitř naopak nesmí být leštěný! Když už, tak broušený, ale to musí být přesně vymyšlené a brus musí mít svůj smysl, aby zlepšil víření vzduchu a aby na něm nemohlo palivo tvořit kapky, které by pak následně mohly být nasávány... Kapky jsou nežádoucí!

Nevím, možná si to ještě rozmyslím a ty kanály a přepážky vykuchám, přeci jen jezdím na loudala a krouťáku vespod není nikdy dost... Mrkálek

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
11-06-2018 06:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro SleepyDelegate za tento příspěvek:
Luma
JaneK Pryč
Záběhlický Seagal

Příspěvků: 20 790
Připojen(a): 24-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 238
Příspěvek: #547
RE: Frankieho Orvis
Dovolim si nesouhlasit. Lesteni ma smysl pouze zevnitr. Zadne vireni, turbulence. To vse jen zpomaluje proudeni a je nezadouci. A ucel je dostat do valce co nejvice s co nejmensim odporem. A na zrcadlove hladkem povrchu se nemaji kapky kde vytvorit natoz se uchytit. Staci se podivat do jakehokoliv zavodniho motoru. Nápadík

Just Enjoy Every Possibility!
JKR,AT, RT2LOW, 4,88 , 35, RCV, ZZ,FF, jako kava a rum ...... JazykoPlaz
(Cerne, silne, vonave a chytne za srdce)
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 11-06-2018 11:08 PM od JaneK.)
11-06-2018 11:08 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 2 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro JaneK za tento příspěvek:
Luma, Rennie
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 727
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 17
Příspěvek: #548
RE: Frankieho Orvis
Dovolím si nesouhlasit a naopak souhlasit s Harleyem, kerého bez dovolení cituji: Mrkálek

(14-03-2012 09:32 AM)Harley napsal(a):  Motor je vzduchová pumpa. Čím víc vzduchu do něj nacpeš,tím zvýšíš jeho efektivitu. Takže jakýkoliv úpravy ,který zvýší plnění ,odstraní restrikce tak vedou květšímu výkonu a nižší spotřebě.
Zvětšování intake plenum taky vede k jinejm pulsním vlnám,který motor využívá k plnění a výplachu motoru.Delší sání = větší kr. momen v nižší otáčkách a naopak. Zvětšení intake plenum,toho prostoru mezi ventilem a klapkou zase umožní větší zásobárnu vzduchu a jistý přeplnění těsně před otevřením sacího ventilu. U turbo motorů se tomu říká turbo lag ,ta prodleva,než turbo zabere a právě správným přetlakem před sacím cyklem se ta prodleva zmenšuje. U atmosferickejch motorů to není tak markantní ale při míň efektivním sání je jistá prodleva taky. Ta se dá ale zmenšit právě volnějším sáním,FIPK plus větší throttle body,jiný manifold. Kompresory na rozdíl ud turb vytváří přetlak kotinuálně a tak podle nastavenýho přepouštěcího ventilu udržují permanentní tlak nad ventilama. Tím že běžnej atm. motor využívá pulsní vlny tak si přirozeně sám vytváří "přeplňování". Fabrický sání jsou malý,špatnejch tvarů,dýlek,různejch restrikcí a to brání efektivního využití manifoldu. Není to o tom,že by inženýři ve fabrice neuměli spočítata vytvořit správný sání ale jsou vázáni mnoha kritériama,který je nutí ke kompromisům.Emise,konstrukce vozidla,použití a hlavně ekonomická stránka věci.Tak je to koneckonců se vším,co se na autech upravuje.
Samozřejmě nejde velikost sání a nebo škrtící klapky zvětšovat do nekonečna.Krom množství vzduchu -mass ,je třeba taky rychlost proudění-flow. Bez něj by se motor nenaplnil. a pořádně by se ve spalovacím prostoru (u karbeců či monostřiku již od difuzeru) řádně nepromíchala směs. A válce dál od škrtící klapyk by mohly bejt v nevýhodě.Takže musí bejt zvolen správný kompromis mezi mass a flow. Zase platí,že větší difuzer = menší rychlost proudění= nižší krouťák v nižších otáčkác ale zase vyšší výkon ve špičce. Pro spodní krouťák je flow,pro špičkovej výkon je mass.
Je to všechno ještě na víc povídání a vše výše napsaný má svoje odbočky ,který by se daly dál rozvádět a mají i svý ale a když. Blbě se to rozepisuje a je to spíš na ústní povídání. Do toho všeho ještě samozřejmě vztupuje výfuk,který ovlivňuje sací cyklus již od hrany vzd. filtru.
Každopádně tovární sací a výfukový trak upravit se vyplatí,zvedne se výkon a sníží spotřeba.

(19-03-2012 09:41 AM)Harley napsal(a):  Leštění sacích kanálů je nesmysl a možná funkční jen u dvoutaktů,ze kterých se tohle mylně přenáší(,kde to možná má přínos,těm já nerozumím) .Základ úpravy kanálů je aby povrch byl přesně broušen danou hrubostí. Leští se pouze výfukový kanály a spalovací prostor.
U výfuku je třeba docílit zatažení pórů a hladkosti stěn aby se karbon neměl na čem usazovat. Naopak u sacích je hladkej povrch nežádoucí,protože se na hladkých stěnách ukládají kapičky paliva,který jsou pak proudem vzduchu strhávány a ve spalováku dokonale neprohoří. Navíc proudící vzduch nedostane rotaci o hladký stěny a jen na přímo "vklouzne" do spalováku bez toho aby se s palivem dokonale provířil.Dokonale vybroušený sací kanály,správným směrem brusu ,který navazuje na tvary kanálů a sedel ventilů je základ dobře natuněnýho motoru. Tohle je ale vysoká škola tuningu,kterou jen tak někdo nakoleně nezvládne(něco podobnýho,jako seřizování převodů v nápravách) . V hlavách je ukryto nejvíc koních ale úprava je tak nákladná,proto žádný sériový vozidlo ji nemůže mít už s fabriky. Dělá se to ručně s pomocí s měřením na flow bench stolici.

(21-05-2012 08:07 PM)Harley napsal(a):  Sací trakt se neleští ale brousí!!To není o debatě ale je to fakt.
http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=656&page=3

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
11-06-2018 11:14 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
JaneK Pryč
Záběhlický Seagal

Příspěvků: 20 790
Připojen(a): 24-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 238
Příspěvek: #549
RE: Frankieho Orvis
Nikomu nic necpu. To ze nekdo neco napise a hodi to na internet, neznamena, ze je to spravne. To samozrejme plati i o mem prispevku Chehták
Je na kazdem aby se svym vzdelavanim a zkusenostmi dopracoval ke kyzenemu poznani.
Je fakt, ze lesteni je pracne a obtizne. Proto je nekdy lepsi si najit duvod proc pracne a obtizne veci nedelat. Tim nemyslim tebe ale vyrobce teorii Mrkálek

Just Enjoy Every Possibility!
JKR,AT, RT2LOW, 4,88 , 35, RCV, ZZ,FF, jako kava a rum ...... JazykoPlaz
(Cerne, silne, vonave a chytne za srdce)
11-06-2018 11:42 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 6 419
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #550
RE: Frankieho Orvis
(11-06-2018 11:08 PM)JaneK napsal(a):  Dovolim si nesouhlasit. Lesteni ma smysl pouze zevnitr. Zadne vireni, turbulence. To vse jen zpomaluje proudeni a je nezadouci. A ucel je dostat do valce co nejvice s co nejmensim odporem. A na zrcadlove hladkem povrchu se nemaji kapky kde vytvorit natoz se uchytit. Staci se podivat do jakehokoliv zavodniho motoru. Nápadík

Mam na to nazor stejny jako Janek

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GRAND CHEROKEE WK 3,0 V6 CRD
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 12-06-2018 06:22 AM od Luma.)
12-06-2018 06:21 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: