Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
portalove napravy
Autor Zpráva
ryki Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 33
Připojen(a): 01-04-2013
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #11
RE: portalove napravy
A okrem toho pochybujem že tie autá jazdia aj niekam inam ako po okolitom lese a chotári.




Boli v tisovci v cavoji

Ex 4.7 limited 2001,QD,lpg,Iron man 2"hore
4.7 Limited 1999 QD lpg
29-12-2017 08:35 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PavelP Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 3 151
Připojen(a): 17-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #12
RE: portalove napravy
Mám lepší nápad Nápadík

Co místo WJ sehnat celý Unimog finančně to vyjde na stejno Chehták

https://www.machineryzone.cz/pouzite-zar...u1000.html

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš JazykoPlaz
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
29-12-2017 09:00 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 672
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 32
Příspěvek: #13
RE: portalove napravy
(29-12-2017 08:35 PM)ryki napsal(a):  Boli v tisovci v cavoji

to áno, ale tam došli na vozíku :)
Ak teda myslíš Gabovu vitaru napríkladNevěřícník

Toto si ale ujasni na začiatku či chceš stavať auto, s ktorým sa dokážeš relatívne normálne presunúť aj na väčšiu vzdialenosť po asfalte, alebo či chceš stavať len čisto špeciál ktorý budeš na miesto určenia prepravovať na vozíku.

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 29-12-2017 09:19 PM od palo-cherokee.)
29-12-2017 09:17 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Skalik Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 624
Připojen(a): 06-01-2015
Přidat uživateli hodnocení 10
Příspěvek: #14
RE: portalove napravy
Tady máš firmu co dělá reduktory. Nech si je udělat na nápravy z patrola a ty pak nabouchej pod WJ

http://www.jp-axles.cz/reduktory.html

2007 JKU Sahara, benál + automat
30-12-2017 12:08 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
sonix Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 836
Připojen(a): 15-08-2013
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #15
RE: portalove napravy
Z vlastni zkusenosti vím že to byla píčovina,že jsem se do toho pustil :D...
Váha nápravy 250kg..plus brzdice..kotouce..disky s bedlokama a 40" pneu a jses nekde na 380kg jedna naprava...
Mrdani se stredama,musel jsem je stocit a nechat na CNC udelat jine na roztec patrol...pro brzdic neni skoro vubec misto jelikoz jsem nechtel moc rozsirovat do stran tak jsem dal disky ET0 a proto nebylo moc mista...
Dalsi problem byl ze výstupy ma unimog strasne dlouhe,takze kardan zadni byl kurevsky kratkej.
V portalu neni moc oleje takze po delsi trase byla náplň dost přehřátá.
Obycejny tlumice co jsem mel ja šli do kopru dost rychle takže by to chtelo neco special na to nez ty na obyc offroad :)...
Každopádně jsem to rozbouchal na hadry a dal se cestou náprav z Y61 s ARB predek i zadek na 37" Trepadorech s 5.2 a myslím že je to 100krát lepsi Mrkálek


Přiložené soubory Miniatury
       

Čím více je auto teréní,tím dál pro něj pojedete traktorem....
30-12-2017 07:14 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 7 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro sonix za tento příspěvek:
pipos4x4, Elvis, Pastíř, Maxdrtic, mmarek, ninetyone, rammstein
lucius Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 6 207
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 36
Příspěvek: #16
RE: portalove napravy
......

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen Detroit 25.9.1992; lift 4" ; MT 255/85 R16; LPG ; front D 30hp - Akebano WJ ; rear Ford 8,8, dual akumulátor, dual Steering Damper
http://lucius69.rajce.idnes.cz/
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 31-12-2017 10:19 AM od lucius.)
31-12-2017 10:18 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Pastíř Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 91
Připojen(a): 09-12-2014
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #17
RE: portalove napravy
(30-12-2017 07:14 PM)sonix napsal(a):  Z vlastni zkusenosti vím že to byla píčovina,že jsem se do toho pustil :D...
Váha nápravy 250kg..plus brzdice..kotouce..disky s bedlokama a 40" pneu a jses nekde na 380kg jedna naprava...
Mrdani se stredama,musel jsem je stocit a nechat na CNC udelat jine na roztec patrol...pro brzdic neni skoro vubec misto jelikoz jsem nechtel moc rozsirovat do stran tak jsem dal disky ET0 a proto nebylo moc mista...
Dalsi problem byl ze výstupy ma unimog strasne dlouhe,takze kardan zadni byl kurevsky kratkej.
V portalu neni moc oleje takze po delsi trase byla náplň dost přehřátá.
Obycejny tlumice co jsem mel ja šli do kopru dost rychle takže by to chtelo neco special na to nez ty na obyc offroad :)...
Každopádně jsem to rozbouchal na hadry a dal se cestou náprav z Y61 s ARB predek i zadek na 37" Trepadorech s 5.2 a myslím že je to 100krát lepsi Mrkálek

Jj Sonix, ten toho už vyzkoušel!!!! PalecNahoruPalecNahoruMrkálek
01-01-2018 11:21 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
sonix Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 836
Připojen(a): 15-08-2013
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #18
RE: portalove napravy
(01-01-2018 11:21 AM)Pastíř napsal(a):  
(30-12-2017 07:14 PM)sonix napsal(a):  Z vlastni zkusenosti vím že to byla píčovina,že jsem se do toho pustil :D...
Váha nápravy 250kg..plus brzdice..kotouce..disky s bedlokama a 40" pneu a jses nekde na 380kg jedna naprava...
Mrdani se stredama,musel jsem je stocit a nechat na CNC udelat jine na roztec patrol...pro brzdic neni skoro vubec misto jelikoz jsem nechtel moc rozsirovat do stran tak jsem dal disky ET0 a proto nebylo moc mista...
Dalsi problem byl ze výstupy ma unimog strasne dlouhe,takze kardan zadni byl kurevsky kratkej.
V portalu neni moc oleje takze po delsi trase byla náplň dost přehřátá.
Obycejny tlumice co jsem mel ja šli do kopru dost rychle takže by to chtelo neco special na to nez ty na obyc offroad :)...
Každopádně jsem to rozbouchal na hadry a dal se cestou náprav z Y61 s ARB predek i zadek na 37" Trepadorech s 5.2 a myslím že je to 100krát lepsi Mrkálek

Jj Sonix, ten toho už vyzkoušel!!!! PalecNahoruPalecNahoruMrkálek

Myslis?Chehták

Čím více je auto teréní,tím dál pro něj pojedete traktorem....
01-01-2018 02:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
ryki Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 33
Připojen(a): 01-04-2013
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #19
RE: portalove napravy
dakujem za nazory a postrehyPalecNahoru

Ex 4.7 limited 2001,QD,lpg,Iron man 2"hore
4.7 Limited 1999 QD lpg
02-01-2018 07:17 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 315
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #20
RE: portalove napravy
Par tehle potvor jsem videl nazivo a moh porovnat s ostatnimi OFFy a trebas dva dny cekaj az prijde misto kde vyuzije portal a pak projede a ty se musis 5m popotahnout, takze pokud to nemas na republikovej trial kde se prejizdi balvany, klady a jine nesmysly, tak je to zbytecnost, potrebuje to slusnej motor, protoze roztacis kila materialu navic, ma to spoustu lozisek ci trecich ulozeni navic co ten vykon sezerou a vysledek nestoji za vynalozene usili, pekne funguje Dymovo Wrangler, ale auto v zakladu udajne stalo 1m kc a skoro dalsi do toho spad pri doladovani. Pry by to toho znova nesel, pokud jiz nezmenil nazor, ale ma to "lehke" volvacke portaly. Ostatni strojky bud nemeli motor, nebo to bylo neohrabane monstrum, ktere za to usili nestoji. A je ostuda kdyz takove jakoby bestialni off auto prijede do sekce, nejdou tomu spery a ono to nevyjede ani kopecek kde se da vyjet s lehkym autem i bez sper ,s Trepadorama ci Simexama.
Dalsi vec je skym jezdit, ostatni se budou placat tam ,kde ty projedes na zadek a tebe to s nima nebude bavit, vim o cem mluvim, sam jsem to zazil,kdyz se sejdou slaby auta a ty se nudis, ani nezapnes kompresor od sper. Deti v aute ti rikal ze je to nuda........... Kdyz mas vyrovnanou partu, zabojujes, vse vyjedes, ale je zabava je to OK.
Kdyz vidim jak tomu skacou ty napravy do vejsky na kazdem hrbolu, co dokazou ty kila, tak sam nevim, kluk u nas uz ma skoro hotove vlastni/zatim na Y60napravy, chce i LR a Toy a Jeep/, stavi to nejakej pan co dela zavodni prevodovky, tak to asi bude fungovat, ale kazdej kus 30kg navic, +sirka auta, a chci mit SPZky..... nevim nevim, mozna to naskladam na jine napravy, zkusim a nejspis prodam, uz by me nebavilo to prehazovat, libi se mi sednout, jezdit,pak umejt zaparkovat atd.....

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 02-01-2018 07:59 PM od pipos4x4.)
02-01-2018 07:58 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 4 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro pipos4x4 za tento příspěvek:
mmarek, SleepyDelegate, Maacho, ryki
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: