Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Po nastartování se motor po několika vteřinách vypne
Autor Zpráva
CairoD Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 2
Připojen(a): 29-03-2019
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
Po nastartování se motor po několika vteřinách vypne
Ahoj všichni.
Prosím o radu, případně o zkušenost.
Mám Cherokee KJ 2.8 (2004) aut.

Již několikrát se mi stalo, že motor při prvním ranním startu normálně nastartuje, běží cca 7-10 vteřin a potom zhasne! Při opětovném startování motor hodně dlouho točí, třeba i 30 až 40 vteřin než znovu naskočí. Poté co znovu nastartuje již běží normálně. Přijde mi, že nemá naftu, ale opravdu nevím.
Máte někdo tucha co by to mohlo dělat?
Předem díky za každou radu...

DH
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10-01-2020 09:04 AM od CairoD.)
08-01-2020 05:43 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 368
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #2
Po nastartování se motor po několika vteřinách vypne
to je na dlouhej seznam...

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked)
JEEPLESS NOW
10-01-2020 07:47 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro LandEagle za tento příspěvek:
palo-cherokee
verso Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 5
Připojen(a): 19-10-2019
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #3
RE: Po nastartování se motor po několika vteřinách vypne
nemenil si palivovy filter alebo nebastrngoval s hadicami ? ja som mal problem s drziakom filtra,
mam 2004ku, je tam ten isty co je na 2.5 crd starsich a padala mi nafta vdaka dodrbanemu drziaku palivoveho filtra.. vymenil som to za novsi typ ktory sa daval na rocnik od 2005 a zatial to vyzera tak, ze to pomohlo.
kukni si link tento
http://colorado4wheel.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=3 resp. tento http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB3/vi...=5&t=64260
drziak maju v mopare, ja som ho objednal cez ebay.de, nasiel som variant s palivovym filtrom a tiez s konektorom na vyhrievanie ( ten musis prehodit ) .
druhy konektor, ktory ti hlasi vodu v nafte ( ked pozeras na to z predu, je to ten lavy ) mozes nezapojit, aspon mojmu autu to nevadi Mrkálek

ked mas cas , pozri si toto video, chlapik dost dobre popisuje CRD motor https://www.youtube.com/watch?time_conti...e=emb_logo
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 13-01-2020 03:51 PM od verso.)
13-01-2020 03:39 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro verso za tento příspěvek:
kolis
CairoD Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 2
Připojen(a): 29-03-2019
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #4
RE: Po nastartování se motor po několika vteřinách vypne
Díky za rozbor.
Pravdou je, že drobné problémy s naftou začaly po výměně motor. oleje, během které byl vyměněn i palivový filtr. Dával jsem tam BOSCH, což by asi mělo být v pohodě, ale nemusel přesně sednout. Ještě se na zo znovu podívám.
Každopádně dily za radu.

D.
14-01-2020 09:53 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
martiniano Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 138
Připojen(a): 29-06-2017
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #5
RE: Po nastartování se motor po několika vteřinách vypne
ahoj, určitě mrkni na hlavici palivovýho filtru a hadice/trubky, vstupní a výstupní, jestli si s nimi manipuloval. Já jsem měl stejný problém 2x na starším vmku 2.5td. Ačkoliv to je klasický tdi a ne commonrail, jako tvoje, ten filtr bude řešen obdobně. Měl jsem netěsnost jednou na hadici a podruhé přisával vzduch přes gufero odvzdušňovací pumpičky. Projevovalo se to podobně. Po delší odstávce nestartoval vůbec, po kratší nastartoval a do cca 30 vteřin zdechl. Pak po hrozným motání tak nějak nastartoval opětovně. Závada odstraněna v obou případech "opravou" filtru. Na 2.5td je složený ze 3 částí, vlastní těleso filtru je mezi odkalovací skleničkou s příhřevem a hlavicí filtru s pumpičkou, takže 2x okroužek + pumpička, které musí těsnit. Pokud jsou tam hadice, mohly někde v ohybu prasknout, jak si s nimi manipuloval. Nevím jak je tam řešený podávací čerpadlo, ale pokud se sepne s otočením klíčku do pozice před start tak by to mohlo někde na filtru zvlhnout naftou v případě netěsnosti. To na TD není, tak jen střílím od pasu. Hodně štěstí s hledáním PalecNahoru
15-01-2020 07:17 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro martiniano za tento příspěvek:
kolis
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)