JeepForum.cz
WK2 a normální terén-jsou potíže? - Verze k tisku

+- JeepForum.cz (http://jeepforum.cz)
+-- Fórum: JeepTech - Modely (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Fórum: WK2 - Grand Cherokee 2011+ (/forumdisplay.php?fid=75)
+---- Fórum: WK2 - Jak sem stavěl já... (/forumdisplay.php?fid=79)
+---- Téma: WK2 a normální terén-jsou potíže? (/showthread.php?tid=7650)

1 2 3 4 5


WK2 a normální terén-jsou potíže? - marko250 - 16-07-2019 05:51 PM

Chlapi protáhl už někdo dlouhodoběji tuto generaci něčím takovým :

https://www.youtube.com/watch?v=ySe3XG46LsQ (posunout na 0:40)
https://www.youtube.com/watch?v=nxqL320GSZ0

Nic brutálního,ale už to dostává celkem do těla a mě zajímá jak si vede podvozek,kasle materiálově,kde se začnou objevovat vůle a první výměny a potíže,elektronika,převodovka,motor atd?Nafta mě nezajímá,ani ten menší benzín,žádný těžký off se v tom jezdit nebude,prostě na pohodu.

Tak nějak bych chtěl upgradovat na WK2 Hemi(2014),protože mě láká na něm vše,krom větší délky a většího poloměru otáčení,což jsou jediné výtky. Současné WK1 je fajn,ale ten časový posun je přeci znát u WK2 v pohodlí a vymoženostech,strašně mě láká pneu podvozek a ventilované sedačky.

Docela pěkná sada do terénu, až na nedořešené zadní mlhovky:
https://www.youtube.com/watch?v=2Me5Ho-zQRc


RE: WK2 a normální terén-jsou potíže? - Denylovec - 18-07-2019 05:29 AM

Občas se svezu s verzí Summit, takže debilni přední nizkej spojler kterej jde ale jednoduse sundat, to je asi to jediný co bych tomu autu vytknul v terénu Chehták Jinak je to tank, půl metru sněhu, nebo rozmacena louka skoro bažina ho jentak nezastaví.Na podvozku poctiví množství železa co obdivuje kdejakej technik Chehták Ty mechy to je na silnici pecka jenom v terénu na max.zdvih a to už je pěkná výška, tam neco jakoby mlátí pri propruzeni, údajně vlastnost nikoliv závada. O pohodlí v interiéru tam nemá cenu nic psát,velký vzdušný vyhrejvany vyklimatizovany sedačky nemaj chybu, hlavně ty vyhrivany sedačky i vzadu..Na silnici je to takovej dost kolos kde ty 2, 5t jsou cejtit, pro zacatecnika to auto moc není Chehták Zatim kromě kapoty nic nerezne po třech letech Chehták


RE: WK2 a normální terén-jsou potíže? - marko250 - 18-07-2019 07:17 PM

Elektronika nezlobí jo?Co sakra rezne na kapotě,to snad je první auto co tohle slyším.Kolik to má najeto za ty tři roky?Jinak díky za reakci.


RE: WK2 a normální terén-jsou potíže? - palo-cherokee - 18-07-2019 07:32 PM

neviem ale co som tu mal wk 2 tak mali kapotu z plastu alebo niecoho podobneho
Ak to ma redukciu tak pridavka MP3023je rovnaka ako u GMC/Chevy a je tam lamelova spojka - podobne ako u automatu. Furt to cvici hore dole a dostava to zabrat. Uz sme ich par zhorenych menili. Mopar tvrdi ze len cely hriadel so spojkou a kosom. Ale nastastie tie lamely su do toho aj samostatne.


RE: WK2 a normální terén-jsou potíže? - Slavrs - 18-07-2019 07:46 PM

Kapota z plastu ? Já mám hliníkovou - náhražky jsou i plechový,ale tu neudrží ten píst když máš kapotu zvedlou … V zimě žádný problém , do terénu si to auto netroufám brát Neviňátko


RE: WK2 a normální terén-jsou potíže? - Denylovec - 19-07-2019 08:13 AM

(18-07-2019 07:17 PM)marko250 napsal(a):  Elektronika nezlobí jo?Co sakra rezne na kapotě,to snad je první auto co tohle slyším.Kolik to má najeto za ty tři roky?Jinak díky za reakci.

Jenom se začala zvedat barva na rantlu u.napisu jeep Chehták Asi 90tis km.Zatim nezlobí nic.To by bylo smutný za ty prachy.


WK2 a normální terén-jsou potíže? - LandEagle - 19-07-2019 11:55 AM

bid v klidu, to nerezne, jen sepod tim rozlepuje sklolaminat :)


RE: WK2 a normální terén-jsou potíže? - RoverUKSF - 24-01-2021 11:26 AM

Tak ja s tym chodim po polnackach casto. Kupoval som naschval na pruzinach s Offroad package, cize krytovanie podvozku a zadny samosvor ELSD. Priechodnost je dobra limituje to len skill vodica a svetla vyska.

Nemam k auto vyhrady je to mazel ale par veci co riesim:
Mam OME podvozok ktory absolutne zmenil hupave pruzenie na perfektne, problem je ze to zdvyhlo auto v predu iba o cca 4cm. Takze mna casto limituje svetla vyska (to mam na OME tlmicoch este 1cm podlozky od offroad animal). Najvyssi lift sa da dosiahnut 2,5" ale to je s cisto ibapodlozkami co nie je ideal. Videl som, ze RRO maju podlozky priamo na OME co tomu pridaju 1" ale dovoz z USA cez 500eur za podlozky Rozčarovánek
Nemate niekto alternativu?

Mate niekto skusenosti s vacsim rozmerom pneu? Ja sa chystam nahodit 285/65 r18 (+2.5cm svetla vyska), nie som si isty ci sa zmestia (pri RRO 2,5" ano ale pri OME neviem), inak bez liftu v pohode sedia 275/65R18 (limitovany vyber na EU trhu).

ESP tam uplne nevypnes iba cez diagnostiku (napr Jscan) alebo poistkou, toto ma neprijemne prekvapilo ked som isiel do vymleteho kopca s 30 cm mokreho snehu kde mi prekrizilo auto, ked som to preplynoval tak by sa to aj rozbehlo ale ESP tomu utalo vykon Nasránek.

Original kryty podvozku chybaju na 3 kritickych miestach: zadny diff, automaticka prevodovka a motor Nevěřícník Aftermarket je hlavne AUS a USA alebo potom ASFIR (cela sada) ci polsky Rival ktory ma to iste co origo mopar ale + kryt na zadny diff Láskovník


RE: WK2 a normální terén-jsou potíže? - Becetka - 24-01-2021 02:24 PM

(24-01-2021 11:26 AM)RoverUKSF napsal(a):  Tak ja s tym chodim po polnackach casto. Kupoval som naschval na pruzinach s Offroad package, cize krytovanie podvozku a zadny samosvor ELSD. Priechodnost je dobra limituje to len skill vodica a svetla vyska.

Nemam k auto vyhrady je to mazel ale par veci co riesim:
Mam OME podvozok ktory absolutne zmenil hupave pruzenie na perfektne, problem je ze to zdvyhlo auto v predu iba o cca 4cm. Takze mna casto limituje svetla vyska (to mam na OME tlmicoch este 1cm podlozky od offroad animal). Najvyssi lift sa da dosiahnut 2,5" ale to je s cisto ibapodlozkami co nie je ideal. Videl som, ze RRO maju podlozky priamo na OME co tomu pridaju 1" ale dovoz z USA cez 500eur za podlozky Rozčarovánek
Nemate niekto alternativu?

Mate niekto skusenosti s vacsim rozmerom pneu? Ja sa chystam nahodit 285/65 r18 (+2.5cm svetla vyska), nie som si isty ci sa zmestia (pri RRO 2,5" ano ale pri OME neviem), inak bez liftu v pohode sedia 275/65R18 (limitovany vyber na EU trhu).

ESP tam uplne nevypnes iba cez diagnostiku (napr Jscan) alebo poistkou, toto ma neprijemne prekvapilo ked som isiel do vymleteho kopca s 30 cm mokreho snehu kde mi prekrizilo auto, ked som to preplynoval tak by sa to aj rozbehlo ale ESP tomu utalo vykon Nasránek.

Original kryty podvozku chybaju na 3 kritickych miestach: zadny diff, automaticka prevodovka a motor Nevěřícník Aftermarket je hlavne AUS a USA alebo potom ASFIR (cela sada) ci polsky Rival ktory ma to iste co origo mopar ale + kryt na zadny diff Láskovník

Já o WK2 nic moc ještě nevim, ale jestli nejde standartně vypnout ESP, tak to pro mě znamená, že to už s terénním autem nemůže mít nic společnýho. ESP má smysl jen na silnici. A to mě mrzí, protože až mi doslouží můj traktor WJ, budu si muset sehnat jiný WJ, nebo opustit Grand Cherokee.
Viděl jsem videa porovnání WK2 s ZJ - suchý velký nerovnosti to překoná úplně stejně. Ale v bordelu už to bude asi jiná písnička.


RE: WK2 a normální terén-jsou potíže? - RoverUKSF - 24-01-2021 02:34 PM

To uz nie mozne uplne vypnut na ziadnom aute, asi dalsia regulacia kvoli bezpecnosti, kazdopadne obist sa to da aj ked zlozito.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1618331918368146&id=809904229210923&fs=0&focus_composer=0